Jsme tady pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Stačí říct kdy a my vám zavoláme zpět.
naše Veronika Veronika

Pošlete nám podrobnosti

Prosíme o vyplnění co nejvíce údajů - naše odpověď bude díky tomu přesnější.

Okamžitě vám nabídneme odpovědi z databáze dotazů a odpovědí. Pokud mezi nimi nenajdete řešení, rádi vám pomůžeme přes e-mail nebo telefonicky.

Své služby si můžete zkontrolovat a nastavit také v samoobsluze Můj T-Mobile.

Děkujeme moc

Napište nám

Tip


Začněte psát do kontaktního formuláře a my Vám začneme nabízet odpovědi, které by Vám mohly pomoct s Vaším dotazem.









* Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Tip Chcete nám poslat víc příloh?
Napište nám prosím celý dotaz ze své e-mailové schránky na adresu info@t-mobile.cz a soubory do celkové velikosti max 10 MB přiložte.

 

Zavolejte nám

Twist a tarifní zákazníci

800 7373 73

Firemní zákazníci a fixní problematika

800 7373 33

Nebojte se nám zavolat, na čísla začínající 800 voláte ze všech sítí zdarma.

Další kontakty
Fax číslo: 603 604 606 (firemní zákazníci 603 604 646)
Recepce pražského sídla společnosti: 603 601 111
Hlášení poruch: 800 737 373

Zavoláme vám zpět

Určete si kdy a my vám zavoláme.

Určete si kdy a my vám zavoláme.








Typ vaší otázky
obecné informace

Služba Zavolejte mi je určena zákazníkům sítě T-Mobile, kteří využívají některý ze standardních tarifů s měsíčním paušálem, a umožňuje objednání hovoru se Zákaznickým centrem v předem stanovený čas.

Jak to přesně funguje?

Služba Zavolejte mi je určena zákazníkům sítě T-Mobile, kteří využívají některý ze standardních tarifů s měsíčním paušálem, a umožňuje objednání hovoru se Zákaznickým centrem v předem stanovený čas.

Hovor se Zákaznickým centrem si můžete objednat až na 2 dny dopředu, na konkrétní dobu mezi 8 - 22 hodinou.

Hovor lze objednat na jakékoliv číslo sítě T-Mobile, vyjma čísel zákazníků s předplacenou službou Twist a čísel služeb, jakými jsou např. Hlasová schránka, Zákaznické centrum T-Mobile a podobně.

Máte-li nastavenu restrikci služby nebo objednáváte-li hovor na číslo předplacené služby Twist, bude Vaše objednávka zaznamenána, ale nebude realizována.

Jste-li administrátorem SIM karet ve Vaší firmě, kontaktujte prosím Zákaznické centrum - Business standardním způsobem. Služba Zavolejte mi je určena pouze koncovým uživatelům.

Díky službě Zavolejte mi si můžete objednat až dva hovory denně s minimálně třicetiminutovým odstupem od sebe. Ve zvolený čas Vás budeme kontaktovat. Počítejte však prosím s tím, že spojení může být navázáno s kratší prodlevou, nejpozději však 30 minut od Vámi požadovaného času hovoru.

V případě, že Vás v daném čase nezastihneme, pokusíme se Vás kontaktovat znovu po pěti minutách. Po třetím neúspěšném pokusu o kontakt objednávku zrušíme, o čemž Vás budeme informovat textovou zprávou.