Záleží nám na vaší spokojenosti.

  • Máte problémy s telefonem či jiným zařízením?
  • Nejste spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb?
  • Naši specialisté vám rádi pomohou.

1. Reklamace služeb

Pokud nejste spokojeni s našimi službami nebo daná služba nefunguje, podívejte se na stránky Podpory, kde naleznete informace o našich službách, jejich fungování a postupy řešení případných potíží.

2. Reklamace telefonů a dalších zařízení

Pokud vám zlobí telefon nebo jiné zařízení, podívejte se na stránky Podpory, kde vám pomůžeme s vaším telefonem, tabletem nebo modemem a poradíme vám, jak řešit nejčastější potíže.

V případě, že na stránkách nenaleznete potřebné informace anebo zjistíte, že je chyba v samotném přístroji, můžete jej v zákonné lhůtě 24 měsíců od zakoupení reklamovat.

Jak na to?

Pokud v průběhu záruční doby 24 měsíců zjistíte, že výrobek, který jsme vám dodali, vykazuje konkrétní vady, kvůli kterým nemůže být využíván, máte samozřejmě nárok na standardní záruční reklamaci. Navštivte nás prosím ve kterékoliv z našich Značkových prodejen, kde vám pomůžeme reklamaci vyřešit.

Na SIM kartu se záruka nevztahuje, neboť SIM není prodávána, je hmotným nosičem služby aktivace. Vadnou SIM kartu lze vyměnit na našich prodejních místech.

Zboží zakoupené na prodejnách
Nákup na Značkové prodejněNákup v Partnerských prodejnách
  • Na toto zboží se vztahují standardní záruční podmínky podle občanského zákoníku.
  • V případě reklamace nás prosím navštivte ve Značkové prodejně.
  • Na zboží zakoupené u našich partnerských prodejců se vztahují standardní záruční podmínky podle občanského zákoníku.
  • Podporu či reklamace zajišťuje v tomto případě pouze příslušný prodejce.

Zákazníci s Rámcovou smlouvou

Pokud máte uzavřenu Rámcovou smlouvou, můžete reklamovat u svého administrátora služeb, který reklamaci vyřeší s našimi konzultanty.

Případně můžete zakoupené zboží i vrátit, a to za následujících podmínek:

  1. Zboží z eShopu
    Pokud jste nakoupili v našem eShopu, máte možnost odstoupit od smlouvy (jsou-li splněné podmínky), tj. vrátit objednané zboží, nebo vadné zboží reklamovat.
  2. Odstoupení od smlouvy
    Do 14 dní od převzetí zásilky můžete odstoupit od smlouvy, pokud:
    - byla smlouva uzavřena v rámci dobírkového prodeje nebo prodeje mimo prostory obvyklé pro prodej;
    - kompletní a nepoškozenou zásilku vrátíte do 14 kalendářních dní od jejího převzetí;
    - zašlete nám písemně žádost, ve které výslovně uvedete, že odstupujete od smlouvy.
    Pokud jste v této době využili naše služby (uskutečnili jste odchozí hovor, poslali jste SMS nebo jste se připojili k internetu apod.), tyto služby pouze doplatíte.
  3. V případě, že zboží vykazuje vady, konkrétně tyto závady popište
    Celé balení odešlete do 14 dní na adresu prodejce uvedeného na daňovém dokladu - je-li na daňovém dokladu uvedena společnost T-Mobile Czech Republic a.s., je třeba zaslat zboží na níže uvedenou adresu.
    V případě splnění těchto podmínek vám bude na zaslané zboží vystaven dobropis. Výměna za jiné zboží není bohužel možná, nové zboží je nutné znovu objednat.
  4. Adresa pro vrácení zboží ve 14denní lhůtě od převzetí
    Arvato service k.s. CZ (Logistické centrum T-Mobile Czech Republic a.s.)
    U Početky 1734
    288 02 Nymburk

První pomoc

Když se potřebujete zorientovat nebo najít rychlou pomoc.

Více zde

Diskuzní fórum

Někdo před vámi už možná řešil stejný problém. Zkuste se podívat.

Více zde

Kontaktujte nás

Jsme tady pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Více zde