Části vyúčtování

Vyúčtování jako doklad a vysvětlení položek, které na něm naleznete.

Díky vyúčtování máte vždy přehled, kolik jste u nás utratili a za jaké služby.

Vyúčtování služeb vám vystavujeme pravidelně každý měsíc ve stejnou dobu.

Kromě tištěného vyúčtování můžete využít i elektronickou verzi v Můj T-Mobile.

Jednotlivé sekce vyúčtování

  • Vyúčtování služeb (daňový doklad)
    Obsahuje údaje potřebné pro platbu – částku, variabilní symbol, datum doporučené úhrady a číslo bankovního účtu pro úhradu.
  • Souhrnný přehled služeb
    V této části najdete informace, v jakém rozsahu jste u svého čísla využíval hlasové, datové a jiné služby.
  • Přehled služeb po číslech
    Máte-li více čísel, obdržíte také přehled služeb po číslech. V něm najdete informace, v jakém rozsahu jste využívali hlasové, datové či jiné služby pro každé číslo.
  • Podrobný výpis služeb (pouze po objednání)
    Máte-li zájem o detailní přehled uskutečněných hovorů, odeslaných SMS, datových spojení atd., můžete si objednat Podrobný výpis služeb.

Zúčtovací období

  • Jedná se o pevně stanovené období, za které vám účtujeme služby.
  • Zpravidla trvá jeden měsíc, výjimka může nastat při uzavření nebo ukončení smlouvy. Začátek a konec se obvykle liší od kalendářního měsíce.

Datum vystavení

  • Vyúčtování vám vystavujeme první den po skončení zúčtovacího období. Od třetího dne jej pak naleznete v Můj T-Mobile.
  • Datum vystavení je rozhodující pro určení data splatnosti, které je uvedeno vždy na 1. straně Vyúčtování služeb.
  • Nejpohodlněji zjistíte informace o vystaveném vyúčtování prostřednictvím nastavení notifikací o vyúčtování. Službu si snadno nastavíte v Můj T-Mobile. V takovém případě vám vždy pošleme SMS/e-mail, jakmile bude nové vyúčtování k dispozici.

Datum doručení

  • Tištěné vyúčtování můžete očekávat ve schránce zpravidla 5. nebo 6. den po skončení zúčtovacího období. V případě, že vyúčtování neobdržíte anebo dojde k jeho ztrátě, vystavíme vám opis vyúčtování.
  • Elektronické vyúčtování je k dispozici v Můj T-Mobile 3. den po vystavení.

Datum splatnosti

  • Jedná se o datum, do kterého musí být platba za vyúčtování připsána na náš účet, aby nedošlo k omezení služeb.
  • Prosíme, uhraďte proto vyúčtování do data doporučené úhrady, budete tak mít jistotu včasné platby.

Poslední vyúčtování

Rozhodnete-li se přejít na Twist, ukončit smlouvu, přenést své číslo k jinému operátorovi či provést převod, nedostanete se již v Můj T-Mobile k elektronickým vyúčtováním ani k podrobným výpisům v elektronické podobě. Doporučujeme vám proto následující:

  • Pokud máte nastaveno elektronické vyúčtování, které vám slouží jako platný daňový doklad, před provedením této změny zaarchivujte všechna potřebná elektronická vyúčtování služeb.
  • Pokud ještě nemáte nastaveny notifikace o vystaveném vyúčtování, snadno si službu nastavíte v Můj T-Mobile. Poslední vyúčtování vám pošleme na e-mail.

Časté dotazy

Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?

Samozřejmě, máme pro vás hned několik možností jak to udělat:

Můj limit – nastavíte si v Můj T-Mobile částku podle sebe, a pokud ji váš paušál překročí, dáme vám vědět SMSkou.

Moje útrata – kdykoliv vás bude zajímat vaše momentální útrata.

Můj účet – hned po vystavení faktury vám pošleme SMS o výši vyúčtování a pak i potvrzení, že nám vaše platba dorazila – a nestojí to ani korunu! Stačí odeslat SMS ve tvaru UCET na 4603.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Vaše zúčtovací období je uvedeno na Vyúčtování služeb, které vám pravidelně zasíláme. Vyúčtování služeb je také dostupné na webu Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování a platby > Vyúčtování služeb.
Zpravidla trvá jeden měsíc, výjimka může nastat při uzavření nebo ukončení smlouvy, kdy se služby účtují jen v poměrné výši od data aktivace nebo do data ukončení smlouvy. Začátek a konec se obvykle liší od kalendářního měsíce.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Vyúčtování služeb je vystaveno jeden den po skončení zúčtovacího období.

V Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování) se objeví 3. den po konci zúčtovacího období, tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.

Zúčtovací období naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb nebo v Můj T-Mobile. Tam si také můžete nastavit upozorňování na vystavení vyúčtování (Hlavní rozcestník > Smlouva > Zasílání upozornění - v sekci "Může se vám hodit").

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, po přihlášení do webové samoobsluhy Můj T-Mobile naleznete Vyúčtování služeb v sekci Vyúčtování a platby.
Stejně tak si jej můžete zobrazit i v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Platby a dobíjení.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Změnu adresy, na kterou vám zasíláme Vyúčtování služeb, provedete jednoduše na internetu pomocí služby Můj T-Mobile (Smlouva > Osobní údaje v sekci Fakturační údaje).

U zákazníků s firemní smlouvou se musíte obrátit na Zodpovědnou osobu, která je určená ke správě kontraktu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Překvapení ve vyúčtování

Méně obvyklé služby, se kterými se můžete setkat ve vyúčtování.

Více informací

Dodatečný výpis služeb

Objednejte si podrobný výpis služeb i dodatečně. Až 2 měsíce zpětně.

Více informací

Elektronické vyúčtování

Přejděte z tištěného vyúčtování služeb na elektronické. Je to pohodlnější.

Více informací