Zpět

ivii: Tři otázky pro IoT StartUp

ivii.worker představuje příští generaci poskytování servisu. ivii znamená inteligentní vizuální identifikaci obrazu (Intelligent Visual Image Identification), tedy jinak vcelku ambiciózní cíl na začínající podnik. Tomuto startupu se ale již podařilo splnit ještě větší potřeby zákazníků v odvětví po prvním uvedení řešení ivii.worker na trh!

ivii tým jsme sledovali v rámci celého programu ChallengeUp! 2016 IoT accelerator a nyní bychom vám rádi představili spoluzakladatele Nicolaose Tsirigotise.

Nicolasi, mohl byste nám říci více detailů o vašem startupu a řešení? Jak souvisí s programem "ChallengeUp!"?

Naše motto zní: “Podpora? Dělí vás od ní jen jedno kliknutí." ivii.worker je podnikový systém skládající se z náhlavní soupravy, vesty s přenosným a připojeným PC a dobíjecích baterií. To je přesně to, co má mít lokální technik na sobě, když vstupuje do světa IoT a chce rozšířit know-how odborníků překonáním jazykových bariér a geografických vzdáleností.

Náhlavní souprava umožňuje jasnou a rozšířenou komunikaci se zvukem a obrazem. Informace se zobrazují přes celé zorné pole a díky tomu oči nikdy nepotřebují uhnout stranou od hlavní oblasti aktivity, takže se technik může plně soustředit na práci, kterou právě dělá.

Představte si, že jste na vzdáleném místě a zodpovídáte za provoz stroje, který se rozbije! Co uděláte? Popadnete mobil a budete žádat o pomoc? Ne!!! Aktivujete řešení ivii.worker a stanete se "očima a rukama" odborníků, kteří v krátké době přivedou stroj zpět k životu, což vám ušetří den a také peníze!

Důvod, proč jsme se chtěli zúčastnit ChallengeUp! byl ten, že jsme chtěli být součástí ekosystému třech vůdců trhu: Deutsche Telekom, Cisco a Intel. Chtěli jsme být celosvětově prezentováni prostřednictvím jejich prodejních kanálů a to se nám podařilo.

Během programu ChallengeUp! jsme získali jasný obrázek o složitosti velkých korporátních společností. Současně jsme také potkali lidi, kteří nám věřili a viděli, jak bychom mohli rozšířit jejich portfólio o naše poznatky, odborné znalosti a naše produkty v oblasti inteligentní vizuální identifikace obrazu.

Mentoři ChallengeUp! jsou skvělí specialisté na technologie se zkušenostmi v mezinárodním prodeji. Například díky naší přítomnosti v blízkosti prodejního týmu OTE (řecká dceřiná společnost ze Skupiny Deutsche Telekom) na výstavě Posidonia 2016, což je nejprestižnější námořní událost na světě, jsme se přímo spojili se zainteresovanými osobami v sektoru lodní dopravy. Během této události měli naši budoucí zákazníci příležitost vidět živé prezentace našeho řešení a projednat s námi své specifické potřeby. Díky zpětné vazbě zákazníků a obchodním znalostem našich mentorů jsme se posunuli s vývojem našeho produktu o krok dál a vytvořili nové rentabilní obchodní modely.

Vaše další plány zahrnují kromě rozšířené spolupráce také velká data. Vysvětlete nám, o co jde, a jaké mohou být synergie těchto dvou trendů.

ivii je malá začínající společnost. Na jedné straně to znamená, že jsme flexibilní skupina lidí pracujících v pohodové atmosféře. Nemáme složité procesy, pouze vášeň pro to, co děláme, díky čemuž je naše spolupráce efektivnější. Na druhé straně, to, že jsem si zvolili cestu podnikání znamená, že musíme být ve střehu 24 hodin denně 7 dní v týdnu, zejména pokud se snažíme rozšiřovat. Je to pravda. Od té doby, co Peter Stelzer a já jsme spoluzaložili ivii, uvědomujeme si, že už nemáme den ani noc.

 

Z tohoto důvodu je pro mě důležité mít nějaký čas sám pro sobe, být sám sebou tak, abych se mohl odpojit a oddělit. Jelikož jsem sportovec, vždy se snažím najít si chvilku na to jít si zaběhat, i když jsem na služební cestě. Po dlouhém dnu jednání mě krátké proběhnutí starobylou Barcelonou, např. po Mobilním kongresu, uvolní, vyčistí mysl, inspiruje a umožní mi se 100% soustředit na nové kreativní nápady.

Vždy když mluvíte o ivii, zníte tak nadšeně. Znamená to, že ivii je středobodem vašeho každodenního života?

Virtuální informace lze bez problémů prolnout s realitou na průhledném displeji, zatímco je technik na místě opravy v kontaktu s odborníky prostřednictvím sluchátek. Odborníci integrují obohacené digitalizované informace v rámci videoproudu na vícebodových zařízení po celém světě. Potřebné informace se zobrazují na průhledném displeji. Technik na místě opravy tak může ihned využít tyto znalosti pro řešení daného problému. To vede k uchování toho, co se naučíme, což má pozitivní účinek na spokojenost našich zákazníků, a současně k vytváření databáze znalostí (proto velká data).

 

Máme v úmyslu poskytovat personalizované a na míru upravené analýzy dat, abychom umožnili vzdálenou a prediktivní údržbu, která bude jiná případ od případu. Abychom tak učinili, začneme jako službu našemu odvětví nabízet benchmarking a statistiky. V blízké budoucnosti se bude jednat o kombinaci rozšířené spolupráce a vhodných znalostních bází, které vyřeší problém a zvýší hodnotový řetězec mezi našimi B2B zákazníky na celém světě! Vytváříme nové příležitosti v oblasti podpory servisu!

Pro více informací o ivii online navštivte www.ivii.eu.

https://www.t-mobile.cz/images/e85e56e7-19d4-44b6-85c6-4fbf05d117e1.jpg