Zpět

Povedla se nám vypečená spolupráce

Povedla se nám vypečená spolupráce

Slogan benešovské pekárny Benea zní: „Jsme tu, aby vám chutnalo“. Kromě samotné pekárny a cukrárny provozuje Benea na Benešovsku 19 vlastních prodejen a její pečivo odebírá přibližně dalších 400 odběratelů, jako jsou školy, školky, restaurace, hotely a maloobchod. Aby se firma mohla naplno věnovat své práci a držela se svého motta, starost o komunikační technologie s důvěrou svěřila T-Mobilu.

„Spojení musíme mít stoprocentní, na všech 19 prodejnách,“ říká v rozhovoru o vzájemné spolupráci jednatel společnosti Zbyněk Stuchlík a potvrzuje, že dlouhodobé investice do komunikačních technologií přinášejí i pekařské a cukrářské výrobě své ovoce, v tomto případě poctivé a čerstvé pečivo.

Pekárna Benea

Jak velkou roli hraje digitalizace a automatizace ve vašem podnikání?

Vzhledem k objemu výroby jsme sice vnímáni jako průmyslová pekárna, ale velká část naší výroby je stále řemeslná. Ruční práce je nezbytná pro naše cukrářské výrobky, jemné pečivo nebo cereální výrobky. Ve všech provozech máme kolem 200 zaměstnanců. Digitalizace se stále zlepšuje na všech provozech a především v obchodním oddělení, které obsluhuje mimo jiné naše prodejny, muselo dojít k podstatným změnám online připojení.

A co obchodní část firmy?

Denně obsluhujeme přibližně 400 odběratelů. V komunikaci s nimi je nutná naprostá spolehlivost. Více než 10 let spolupracujeme s T-Mobilem a během té doby jsme udělali velké pokroky. Na počátku proběhlo sjednocení pevných linek a internetových služeb, v poslední době jsme se zaměřili na zrychlení a zkvalitnění internetového připojení.

Pekárna Benea

Co konkrétního to firmě přineslo?

Úroveň služeb se technicky výrazně zlepšila. Během posledního roku jsme pracovali na spolehlivosti objednávkové služby. To je srdce pekárny a cukrárny a musí být zajištěna stoprocentní kvalita komunikace mezi zákazníkem a námi.

První krok byl přechod z metalického vedení na optické kabely. Posílili jsme tak internetové spojení a zlepšili jeho stabilitu. Přes optiku navíc vedou i telefonní linky objednávkové služby.

Všimli si toho zákazníci?

Dnes to berou jako samozřejmost, ale pro nás je důležité, že se nesetkáváme s žádným výpadkem. Do naší sítě je připojených 19 prodejen – jejich připojení se odvíjí od lokality, ve které působí. Na všech běží pokladní systém, komunikace tak musí být naprosto spolehlivá. To všechno, včetně mobilního spojení s řidiči našich rozvozových vozidel, nám zajišťuje T-Mobile.

Pekárna Benea

Změnilo se ještě něco jiného?

Během posledního roku jsme kvůli koronavirové situaci převedli naše obchodní zástupce a další kancelářské zaměstnance částečně na práci z domova. Řešili jsme tak i vzdálené připojení, komunikaci se spolupracovníky ve firmě a odběrateli.

A jaké máte v komunikaci plány do budoucna?

S T-Mobilem diskutujeme i přechod do cloudu, ale naše řešení je zatím dostačující, IT si zajišťujeme vlastními silami. Cloud je ale dnes naprosto běžná věc a dříve nebo později do něj určitě zamíříme.

https://www.t-mobile.cz/dcpublic/pekarna-benea-b2b-blog1.jpg