Zpět

Smart oblečení má název Telekom Fashion Fusion

Společnost Deutsche Telekom se rozhodla již podruhé podpořit spojení technologií s módním průmyslem. Že jde podle vás o dva odlišné světy, které nemají nic společného? Letošní výzva, které se účastní i společnosti jako Lufthansa, adidas nebo WIRED, vás přesvědčí o opaku.

Košile s volány nebo trička se šněrovačkou, které jsou nyní in, zapadají za rok dva prachem. Dnešní tzv. fast fashion přináší přístupné módní trendy. Jejich životnost je však na tom hůře. Protože se trendy střídají rychlým tempem, produkuje se velké množství oblečení, které časem končí v kontejnerech.

Primárním cílem výzvy Fashion Fusion je podpořit vznik funkční, udržitelné a především inteligentní módy. Sloganem tohoto roku je Technology Becomes Fashion, který s sebou nese potřebu propojení módy s technologiemi, ale zároveň klade důraz na prodejnost produktu, jeho počáteční koncept a na nalezení místa na trhu. A právě na tato kritéria bude klást letos porota velký důraz.

Lufthansa jako exkluzivní partner

Cílem exkluzivní výzvy s názvem Telekom Fashion Fusion & Lufthansa FlyingLab je přinést inovace, které mají potenciál najít praktické využití pro posádku letadla nebo pasažérů letecké společnosti Lufthansa.

Může jít o použití smart textilií pro posádku nebo o objev technologických řešení na podporu a monitorování zdraví během dlouhých letů, na podporu palubní komunikace nebo jako kreativní zábavné řešení, jímž pasažéři vyplní svůj čas.

Jak říká Torsten Wingenter, senior director Digital Innovations v Lufthansa Group: „Létání a móda k sobě patří stejně jako rajčatová omáčka a pepř.“ Pokud vás tedy baví módní průmysl a orientujete se i v technologických novinkách, zapojte se do soutěže Telekom Fashion Fusion. Více informací naleznete na oficiálním webu a přihlásit se můžete až do 31. října!

https://www.t-mobile.cz/images//2c394442-ebce-4d5f-91aa-af7183aa1059.jpg