Co k Chytrému autu potřebujete
Jaký operační systém používáte?
Instalaci zvládne úplně každý
Stáhnete si aplikaci Chytré auto (iOS, Android)
Zaregistrujete se a aplikace vás provede jednoduchou instalací a poté vás vyzve k zapojení zařízení do OBD portu (u většiny vozů je vlevo pod volantem)
Nakonec vyrazíte na krátkou projížďku a po pár minutách vše naplno funguje
Přehled tarifů Chytré auto
Potřebujete poradit s výběrem?
Zanechte nám svoje číslo a náš operátor se Vám ozve a poradí.
Rozsah asistenční služby
Asistenční služba je součástí všech tarifů Chytré auto a platí pro nové i stávající zákazníky. Více informací najdete v častých dotazech.
Služba | CZ | EU | rozsah |
---|---|---|---|
Silniční služba Zahrnuje příjezd, odjezd a práci mechanika (spotřební materiál je hrazen řidičem) |
ANO |
ANO |
Bez limitu |
Odtahová služba Naložení/složení a odtah do nejbližšího značkového nebo smluvního servisu |
ANO |
ANO |
Bez limitu |
Úschova vozidla Možnost uschovat vozidlo. |
ANO |
ANO |
2 dny |
Zapůjčení náhradního vozidla* Zapůjčení vozidla stejné nebo nižší třídy |
ANO |
ANO |
2 dny |
Náhradní ubytování* Ubytování posádky |
ANO |
ANO |
2 dny |
Náhradní doprava pro posádku* Doprava vlakem, autobusem nebo letadlem (pokud cesta trvá déle než 10 hodin) |
ANO |
ANO |
Bez limitu |
Přeprava osob/zavazadel Místní přeprava posádky (do hotelu, půjčovny adpod.) v případě odtahu vozidla, zajištěna vozidlem taxi nebo náhradním vozidlem |
ANO |
ANO |
Bez limitu |
Nonstop informační podpora (CZ/AJ) Možnost zavolat o pomoc kdykoliv. |
ANO |
ANO |
Bez limitu |
* Lze vybrat jednu z takto označených služeb.
Doporučené aplikace a partneři
Direct pojišťovna
Direct pojišťovna nabízí pro zákazníky Chytrého auta 10% slevu na pojištění proti odcizení a vandalismu. Získá ji každý zákazník při sjednání pojištění proti odcizení a vandalismu pro vůz vybavený Aktivním vyhledávacím systémem. Tedy třeba i Chytrým autem.
eParkomat
Aplikace zjednoduší parkování ve větších českých městech. Zobrazí mapu parkovišť a parkovacích míst včetně kapacity a aktuální zaplněnosti, v prémiové verzi zobrazí také predikci obsazenosti. V aplikaci vidíte také informace o podmínkách a cenách za parkování a můžete přes ni rovnou za parkování zaplatit.
Prémiová verze je pro uživatele Chytrého auta od T-Mobile zdarma.
Stáhněte si aplikaci v Google Play a App Store. Více se dozvíte na www.eparkomat-app.cz.
Časté dotazy
Jak v aplikaci Chytré auto odstraním auto, které již nechci používat?
V aplikaci v části Nastavení Auta zvolte konkrétní vozidlo, které chcete odebrat.
Android - v pravém horním rohu (označeno jako tři tečky) zvolte „Odebrat auto“.
iOS - možnost Odebrat auto se nachází v dolní části obrazovky.
Tím auto ze své aplikace vymažete, nicméně nedochází tím k odpárování Zařízení z vašeho účtu. Zařízení tak můžete použít do jiného vozu a nadále ho budete mít pod dohledem ve vaší aplikaci.
Jak mohu, v aplikaci Chytré auto, upřesnit informace o mém vozu?
V aplikaci v části Nastavení Auta můžete upravovat jednotlivé položky. Například pokud vaše auto neposkytuje informaci o stavu tachometru, můžete si manuálně nastavit správný údaj počtu km v aplikaci. Zařízení od té doby bude počítat vaše ujeté km.
Jak v aplikaci Chytré auto nastavím virtuální oblasti?
Administrovat virtuální oblasti můžete v části Nastavení > Virtuální oblasti.
Jak v aplikaci Chytré auto funguje SOS funkce?
SOS funkce odesílá předdefinovanou zprávu s vašimi GPS souřadnicemi až na 5 kontaktů. Vše si nastavíte v části Nastavení > Účet > SOS kontakty. V případě nutnosti pak už jen stačí použit tlačítko SOS funkce na hlavní straně v aplikaci.
Mohu v aplikaci Chytré auto manuálně sloučit dva vozy do jednoho?
Ano, tuto funkcionalitu najdete v části Nastavení ˃ Auta.
Jak si mohu vyexportovat své jízdy do počítače?
V aplikaci Chytré auto na počítači si můžete v sekci Nastavení účtu (ikona ozubeného kola) exportovat historii jízd ve formátu *.csv a *.pdf na váš e-mail, pod kterým jste si účet registrovali.
Mohou pro jedno zařízení používat aplikaci Chytré auto dva řidiči (např. já a partner/ka)?
Ano. Oba můžete využívat aplikaci a vidět ty samé informace, podmínkou je používat stejné přihlašovací údaje. Ideálně si tak založte rodinný účet v rámci registrace.
Fungují notifikace z aplikace Chytré auto i v chytrých hodinkách?
Ano, Android hodinky i Apple Watch nativně podporují zobrazení push notifikací a tedy funguje zobrazování oznámení i z aplikace Chytré auto. Tuto volbu je občas nutné povolit v nastavení vašeho telefonu.
Jak zrušit uživatelský účet k aplikaci Chytré auto?
Pro kompletní zrušení vaší registrace nám napište v rámci nabídky Kontaktujte nás v aplikaci.
Zapomněl jsem své přihlašovací údaje do aplikace Chytré auto, jak postupovat?
Pokud jste přihlášen v aplikaci, odhlaste se. Při dalším přihlášení zvolte ‘Zapomněli jste heslo?’. Na váš telefon či e-mail vám přijde odkaz na stránku, kde lze nastavit nové přihlašovací heslo. Následně se přihlaste do aplikace s novým heslem.
Jak mohu sdílet informace o autě se svými blízkými?
Možné jsou dvě varianty. S kýmkoliv můžete sdílet aktuální polohu auta díky funkci Sdílet polohu, která je k dispozici na mapě v aplikaci Chytré auto. Druhá varianta je využívat společných přihlašovacích údajů k aplikaci a společ ně tak můžete vidět kompletní údaje.
Jak u Chytrého auta WiFi funguje Wi-Fi hotspot?
Wi-Fi zařízení ve vozidle automaticky "rozsvítí" Wi-Fi síť, na kterou se může přihlásit až pět mobilních zařízení. Je to bez jakékoli administrace (kromě prvního zadání hesla). Wi-Fi síť funguje po nastartování auta a do 15 minut po vypnutí motoru.
Kde můžu u Chytrého auta WiFi měnit heslo pro Wi-Fi síť?
Vše si ovládáte přímo z aplikace Chytré auto – vypnutí/zapnutí Wi-Fi, změna hesla, změna jména Wi-Fi. Ale jde to samozřejmně jen u nového modulu který obsahuje Wi-Fi vysílač.
Co se stane u Chytrého auta WiFi po vyčerpání dat?
Wi-Fi nebude fungovat, ale telematický provoz běží dál. Tzn., že všechny funkce Chytrého auta, kromě Wi-Fi, budou i nadále fungovat.
Kde si mohu u Chytrého auta WiFi navýšit datový limit?
Přes aplikaci Můj T-Mobile, web Můj T-Mobile (Bleskový přehled > Internet) nebo si můžete zavolat na naše Zákaznické centrum, tel. 800 73 73 73.
Jaké telefony jsou podporovány a mohou si aplikaci Chytré auto stáhnout?
Telefony s OS Android od verze 5.0 a vyšší s registrací do českého Obchodu Play a telefony iPhone od verze iOS 10.0 a vyšší s registrací do českého App Store.
Co se stane, pokud zařízení pro Chytré auto vložím do jiného auta?
Zařízení pro Chytré auto je přizpůsobeno, abyste jej mohli připojit i do jiného auta. V případě zapojení zařízení do nového auta se vám v aplikaci automaticky vytvoří nový vůz (pokud vůz poskytne zařízení i VIN kód, uvidíte v aplikaci i název vozidla).
Kolik zařízení služby Chytré auto mohu mít pod jedním uživatelským účtem?
Můžete si připojit až 24 zařízení.
Je možné používat Zařízení pro Chytré auto i se SIM kartou od jiného operátora?
Není. Správnou funkčnost a bezpečnost můžeme garantovat pouze s našimi SIM kartami.
Co je Asistenční služba v Chytrém autě?
Asistenční služba zahrnuje bezplatný odtah, opravu nebo náhradní vozidlo v ČR a EU. Asistenční službu pro Chytré auto poskytuje společnost ÚAMK. Podmínky asistence naleznete v sekci Podmínky a dokumenty.
Pro koho je Asistenční služba určená?
Asistenční službu mohou využívat všichni stávající i noví zákazníci Chytrého auta po odsouhlasení podmínek (platí pro všechny tarify – Chytré auto, Twist Chytré auto, Chytré auto wifi standard, Chytré auto wifi premium).
Jak si Asistenční službu v aplikaci aktivuji?
Asistenční služba je dostupná v poslední aktualizaci aplikace Chytré auto. Je nutné odsouhlasit podmínky ÚAMK a seznámení s funkcionalitou Asistenční služby (oba dokumenty najdete níže v sekci Podmínky a dokumenty).
Lze Asistenční službu využít hned po odsouhlasení podmínek?
Asistenční službu je možné využít po 24 hodinách od souhlasu s podmínkami.
Kam se mám obrátit v případě dotazů na Asistenční službu?
Poskytovatelem asistence je společnost ÚAMK. S dotazy se tedy obracejte na jejich e-mail chytreauto@uamk.cz nebo na linku +420 261 104 613.