Podepisujte své dokumenty elektronicky

Co je elektronický podpis

Elektronický podpis vám umožní elektronicky podepisovat dokumenty doručené kurýrem. Celý proces je zabezpečený SMS ověřením, biometrií a bezpečnostními certifikáty.

Bezpečí na prvním místě

  • K dokumentům se dostanete pouze vy, pomocí speciálního SMS PIN kódu.
  • Vaše údaje i záznam biometrického dynamického podpisu chráníme pomocí certifikátů.

Více o  biometrii a certifikátech.

Rychlé spuštění služby

  • Jsme připraveni spustit vaše služby ihned po doručení vaší objednávky.
  • Díky elektronickému podpisu tak můžete využívat našich služeb rychle, z pohodlí vašeho domova.
  • technologie nám pomáhají chránit životní prostředí, např. menší potřebou tisku dokumentů.
  • Pro menší spotřebu energie neustále pracujeme na optimalizaci naší technologické infrastruktury.

Průběh objednání služby s využitím elektronického podpisu

  1. Službu si můžete objednat na našich stránkách www.t‑mobile.cz, nebo telefonicky u našich operátorů.

  2. Smlouvu, kterou je potřeba podepsat ke spuštění služby, vám předem zašleme i se souvisejícími dokumenty na váš e‑mail.

  3. Veškeré dokumenty budou bezpečně uzamčeny PIN kódem, který vám zašleme do SMS. Co dělat, když nemám PIN?

  4. Smlouvu podepíšete u našeho kurýra, který přijede na vámi zadanou adresu.

  5. Krátce po spuštění služby si budete moci své dokumenty prohlédnout v naší samoobsluze Můj T‑Mobile. Kde najdu své dokumenty?

Průběh doručení

Datum a čas příjezdu

O termínu příjezdu kurýra vás budeme informovat 1 pracovní den předem a v den doručení.

Co budete potřebovat

Smlouvu u kurýra si odemknete pomocí PINu, který vám přišel do SMS. K elektronickému podpisu smlouvy jemožné se prokázat pouze platným občanským průkazem vydaným Českou republikou.

Ověření totožnosti

Kurýr si ověří vaši totožnost a vytvoří fotokopii vašeho občanského průkazu. Použije šablonu zakrývající místa, která nejsou potřeba kontrolovat k uzavření smlouvy.

Předání objednávky

Následně vám kurýr předá objednané zboží, pokud bylo součástí zásilky (může to být SIM karta, telefon nebo jiné zboží).

Biometrický podpis a certifikáty

Pro zabezpečení vašeho biometrického podpisu používáme kryptografický certifikát, který zašifruje podpis uvnitř dokumentů. Podpisový certifikát potom uzamkne dokument tak, aby jej nikdo neoprávněný nemohl otevřít. Kurýr má smluvní dokumenty k dispozici pouze během předávání zásilky a po celou dobu jsou dokumenty bezpečně uloženy v informačním systému naší společnosti. Přenos dokumentů probíhá přes zabezpečené kanály a jsou k dispozici pouze oprávněným pracovníkům za účelem zajišťování našich služeb.

Časté dotazy

Co dělat, když nemám PIN?

PIN budete potřebovat k odemčení dokumentů při podpisu smlouvy i k otevření k otevření dokumentů zaslaných e-mailem. Pokud jste si notifikaci s PINem smazali, anebo vám PIN nepřišel od nás vůbec, doporučujeme následující kroky:

  • Smazali jste si PIN: pošlete short kód s číslem objednávky ve tvaru PIN OBJEDNAVKA O-XXXX na číslo 4603. Pokud nemáte jako kontakt T‑Mobile číslo, zašlete stejný short kód na číslo 603 603 603. PIN vám znovu zašleme na původní číslo.
  • Nepřišel vám od nás PIN: zavolejte nám z telefonních čísel T‑Mobile na 4603 nebo ze sítě jiného operátora na 800 73 73 73. Pravděpodobně na vás nemáme aktuální kontakt. Náš asistent vám pomůže ho nastavit a PIN vám pošle znovu.

Jsme rádi, že jste s námi, nicméně pokud do 14 dní od podepsání smlouvy zjistíte, že vám nastavení služeb nevyhovuje, můžete od Účastnické smlouvy odstoupit – viz Obchodní podmínky zásilkového obchodu, odst. 5.

Účastnická smlouva bez zařízení

Pokud jste u kurýra pouze podepsali smlouvu elektronickým podpisem a neobdrželi jste žádné zboží (např. telefon), doporučujeme podat žádost elektronicky přes náš kontaktní formulář a nebo můžete zaslat žádost o odstoupení písemně na adresu:

T‑Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1
148 00 Praha 4


Účastnická smlouva se zařízením

Pokud Vám s podpisem smlouvy bylo doručeno poštou či přepravní službou zařízení (např. telefon), požadavek na odstoupení s Vámi vyřešíme na jakékoliv T-Mobile prodejně, a nebo prosím zašlete zboží společně s žádostí na odstoupení na adresu:

PJ EXPEDIS spol. s r.o., Logistické centrum T‑Mobile, P3 Hala I
Vlastibořská 2789/2
193 00 Praha 9 - Horní Počernice

Aby to pro Vás bylo jednodušší, připravili jsme pro vás formulář o odstoupení. Stačí ho vyplnit, vytisknout a zaslat.

Nevyužijete-li tento formulář, je třeba na zasílaném dokumentu výslovně uvést Vaše identifikační údaje, a jaké jednání činíte (tedy že odstupujete od smlouvy ve 14 dnech). Smlouvu, od které odstupujete, prosím v dokumentu jednoznačně identifikujte, v zájmu rychlého vyřízení doporučujeme zaslat přímo kopii smlouvy, od které odstupujete (to platí zejména pro Účastnické smlouvy).

Svou Účastnickou smlouvu a ostatní smluvní dokumenty naleznete v samoobsluze Můj T‑Mobile, konkrétně v části Smlouva, v sekci Přehled smluv. Dokumenty k zásilce - Fakturu, Dodací list a Přílohu k dodacímu listu naleznete v sekci Ostatní dokumenty.