Svět jsme pro vás rozdělili do několika zón.

Pro každou z nich platí jednotné ceny za naše služby.

Jen těžko najdete zemi, ve které byste si s námi nezavolali.

Ceny Happy roamingu
Zóna 2B 29 Kč/min.
odchozí hovory
(s DPH 35,09 Kč/min.)

15 Kč/min.
příchozí hovory
(s DPH 18,15 Kč/min.)
8 Kč
SMS
(s DPH 9,68 Kč)

14 Kč
MMS
(s DPH 16,94 Kč)
245,76 Kč/MB
internet
(s DPH 297,37 Kč/MB)

1433,60 Kč/MB
WAP
(s DPH 1 734,66 Kč/MB)
Zóna 3 45 Kč/min.
odchozí hovory
(s DPH 54,45 Kč/min.)

35 Kč/min.
příchozí hovory
(s DPH 42,35 Kč/min.)
9 Kč
SMS
(s DPH 10,89 Kč)

18 Kč
MMS
(s DPH 21,78 Kč)
348,16 Kč/MB
internet
(s DPH 421,27 Kč/MB)

2355,20 Kč/MB
WAP
(s DPH 2 849,79 Kč/MB)
Zóna 4 80 Kč/min.
odchozí hovory
(s DPH 96,80 Kč/min.)

55 Kč/min.
příchozí hovory
(s DPH 66,55 Kč/min.)
13 Kč
SMS
(s DPH 15,73 Kč)

18 Kč
MMS
(s DPH 21,78 Kč)
348,16 Kč/MB
internet
(s DPH 421,27 Kč/MB)

2355,20 Kč/MB
WAP
(s DPH 2 849,79 Kč/MB)

Jak si službu objednáte?

Online v Můj T-Mobile

Vstoupit

Pomocí SMS

Pošlete SMS ve tvaru ROA A na číslo 4603

Na prodejně

Mapa prodejen

Službu je možné objednat také telefonicky na čísle 4603 nebo 603 603 603 .

  • Jste-li s námi méně než 3 měsíce, máte automaticky aktivovaný Happy Holiday roaming. Ten se vám po 3 měsících změní na Happy roaming.
  • Účtování se provádí po celých minutách. Minimální zúčtovací jednotka pro internet je 100 kB a pro WAP 10 kB.
  • Cena volání na jiná než účastnická čísla (například audiotexové služby) je závislá na typu hovoru a síti, v níž byl hovor uskutečněn. Pro bližší informace o cenách za tyto hovory prosím kontaktujte Zákaznické centrum T-Mobile.
  • V některých případech je potřeba složit zálohu 5000 Kč. S variantou Happy Holiday roaming tuto zálohu skládat nemusíte.
  • Pokud při aktivaci SIM karty nepožádáte o jiný typ roamingu, je vám automaticky nastaven Happy Holiday roaming.
  • U odchozích hovorů platí cena dle vyšší zóny (místo volání - cíl volání). Například při volání z Chorvatska (2. zóna) do Brazílie (4. zóna) platí cena pro 4. zónu.
  • Příchozí hovor, který přijmete v roamingu v zahraničí, je účtován následovně: volající platí sazbu za volání do mobilní sítě T-Mobile dle svého tarifu; vy platíte cenu příchozího hovoru, která je závislá na oblasti, ve které se právě nacházíte – viz ceník příchozích hovorů výše.
  • Příchozí SMS v roamingu jsou zdarma s výjimkou služeb SMS Info a MMS Info, u kterých vám bude účtována sazba dle platného ceníku za vyžádanou informaci.
  • Vyúčtování roamingu lze provést až poté, co obdržíme informace od příslušného roamingového partnera. Z tohoto důvodu může být vyúčtování za roaming zpožděno a může vám být naúčtováno až do dvou měsíců od data čerpání služby.
  • U specialních hovorů (například barevné linky) platí cena, která je závislá na typu hovoru a síti, ve které je tento hovor uskutečněn. Cena za tento hovor je určována roamingovým partnerem. Volání na čísla v ČR jako 800 xxx xxx jsou také zpoplatněna.
  • Volání z lodí (jedná se o velké lodě, trajekty atd.) se účtuje jako volání v zóně 4 Happy roamingu.

Zóna 2B

Evropa mimo EU: Albánie, Andorra, Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Faerské ostrovy, Moldavsko, Monako, Švýcarsko, Tunisko, Turecko a Ukrajina.

Zóna 3

Rusko, Afrika, Asie, Austrálie a Oceánie, Severní Amerika

Zóna 4

Jižní a Střední Amerika včetně Karibiku; satelitní sítě; mezinárodní čísla s prefixem 00800

Please choose restriction group.
Co znamená "Účet je uzamčen"?

Zamykání účtu chrání uživatele před odhalením jeho přístupových hesel (heslo pro t-zones účet, PUK2) cizí osobou prostřednictvím metody testování různých variant. Důvody uzamykání t-zones účtu:

  • Nesprávně zadané vstupní heslo do portálu (účet se uzamkne po PÁTÉM chybném zadání hesla). Uživatel vidí hlášení: "Z bezpečnostních důvodů je tento ÚČET UZAMČEN. Pro jeho odblokování prosím využijte odkaz "Odemknout účet" na www.t-zones.cz".

Řešení: Vstupte na úvodní stránku t-zones a poté na stránku "Odemčení účtu" pomocí odkazu "Zapomněli jste heslo" přímo pod přihlašovacími políčky. Do prvního prázdného pole zadejte své telefonní číslo ve formátu 6xxyyyyyy nebo 7xxyyyyyy, do dalšího první čtyři číslice vašeho kódu PUK2 a a stiskněte tlačítko "Provést". Na stránce "Jednorázové heslo" zadáte jednorázové heslo, které obdržíte formou SMS, na následující stránce "Přístupové heslo" do polí "Přístupové heslo" a "Potvrzení hesla" napíšete Vámi zvolené nové heslo a potvrdíte tlačítkem "Pokračovat". Po obdržení SMS s potvrzením o úspěšném odemčení účtu se můžete znovu přihlásit.

  • Nesprávně zadaný PUK2 (účet se uzamkne po TŘETÍM špatném zadání PUK2 na stránce "Zapomenuté heslo nebo  uzamčený účet" - www.t-zones.cz nebo www.t-mobile.cz, odkaz "Zapomněli jste heslo") Uživatel vidí hlášení: "Z bezpečnostních důvodů je tento ÚČET UZAMČEN. Funkci Odemčení účtu k odblokování můžete využít znovu za 24 hodin".

Řešení: O nové zadání PUK2 se můžete pokusit po uplynutí cca. 24 hodin. Tato doba není stanovena pevně, může být i kratší. Pokud se v průběhu těchto 24 hodin uživatel znovu neúspěšně pokusí přihlásit nebo se pokusí odblokovat uzamčený účet, doba uzamčení se neprodlužuje.

Was answer helpful?

Thank you for your feedback.

Ve své faktuře jsem dostal informaci, že ceny budou trošku vyšší. Co to znamená?

Je možné, že někteří zákazníci mohli ve svých Vyúčtováních služeb dostat odlišné ceny příplatků. Platí však ceny uvedené na této stránce a v Ceníku služeb. Za nesrovnalost se omlouváme, byla způsobena novějším výkladem nařízení EU.

Was answer helpful?

Thank you for your feedback.

Proč rušíte Bonus program?

Věrnostní program T-Mobile Bonus vznikl již v roce 1999. Od té doby se očekávání zákazníků výrazně změnila a je zřejmé, že ve stávající podobě je program pro většinu zákazníků nezajímavý. Proto jsme se snažili najít koncept, který by zákazníkům vyhovoval více a byl jednodušší, a spustili jsme letos v březnu Kouzelné úterky. Tento způsob odměňování se osvědčil a zákazníci si jej brzy oblíbili. I proto jsme se rozhodli Bonus program utlumit a ukončit jej pro koncové zákazníky. Aby byly dopady na zákazníka co nejmenší, je ukončení programu rozplánováno na celých šest měsíců. Zákazníci tak mohou z programu získat maximum.

Was answer helpful?

Thank you for your feedback.

Je technicky možné přejít na přístroji T-Mobile MDA Vario na operační systém Windows Mobile 6? Kde je dostupná ke stažení česká verze tohoto softwaru a postup pro přeinstalaci?

Technicky to možné je ale TMCZ vzhledem k prodanému počtu zařízení MDA Vario a vzhledem k tomu, že se již jedná o vyprodané zařízení rozhodl neinvestovat prostředky na počeštění WM6PRO ROM pro toto zařízení. Funkčně mezi WM6PRO a WM5 AKU3.2 není podstatný rozdíl, který by přinesl zásadní změnu v používání. Téměř všechny aplikace, které fungují na WM6, fungují i na WM5.

Was answer helpful?

Thank you for your feedback.

Kdo vydává daňový doklad za provedený nákup?

Daňový doklad vydává obchodník, u kterého bylo zboží zakoupeno a zaplaceno prostřednictvím T-Mobile m-platby. Částka za zprostředkovaný prodej, čili m-platbu, která je uvedená na Vyúčtování služeb, neslouží jako daňový doklad.

Was answer helpful?

Thank you for your feedback.

Roaming v zemích EU

V Evropské unii vám uděláme radost speciálními cenami.

Více zde

Levnější volání v zahraničí

Aktivujte si jedno z našich roamingových zvýhodnění a balíčků.

Více zde

Internet a data v zahraničí

Hranice nás nezastaví. Data za vámi pošleme i na dovolenou.

Více zde