Jak to teď bude s DPH při nákupu či dobití kreditu u předplacených Twist karet?

Od 1. 4. 2017 jsou v návaznosti na legislativu upravující daň z přidané hodnoty zdaňovány služby poskytované prostřednictvím předplacených karet až v okamžiku jejich poskytnutí. To je totiž okamžik, kdy už je tato služba známa. Hlavní změna je, že služby nedaníme při prodeji kuponu či dobití, jak tomu bylo doposud.

Změna se dotkne jen zákazníků, kteří potřebují daňový doklad o nákupu či dobití kreditu. Jestli to vy nejste, tak s klidným srdcem můžete přestat číst, protože změna se vás nedotkne.

Co se bude vlastně měnit?

  • Teď se do účetnictví dával daňový doklad, který jste dostali, když jste si dobili kredit nebo koupili dobíjecí kupon.
  • Změna je v tom, že nově bude možné nárok na odpočet DPH uplatnit, až s daňovým dokladem Spotřeba kreditu - o něm píšeme hned dole.

Co je doklad Spotřeba kreditu a kde ho najdu?

  • Doklad Spotřeba kreditu je daňový doklad, ve kterém je vidět spotřeba kreditu a nově bude sloužit jako doklad pro odvádění DPH z kreditu.
  • Vystavujeme ho za zúčtovací období, které je vždy od prvního do posledního dne v měsíci. Umíme vám ho dát každý měsíc nejdřív od 6. dne v měsíci - například první doklad za duben je možné dostat nejdřív 6. května.
  • Jste Twisťák? Tak si o doklad jednoduše řekněte v samoobsluze Můj T-Mobile v části „Doklad o spotřebě kreditu“
    • Doklad potřebujete každý měsíc? Objednejte si zde jeho pravidelné zasílání e-mailem a už na to nemusíte myslet.
    • Stačí vám jen jednorázově? Tak to taky umíme.

Potřebujete si rovnou dobít kredit?

Dobít kredit lze několika různými způsoby. Vyberte si ten, který vám nejvíce vyhovuje a dobijte si ještě dnes.
Please choose restriction group.
Co jsou „smíšené hrozby“ neboli také "mutace"?

Některé nebezpečné programy se chovají tak, že lze obtížně určit zda se jedná o virus, trojského koně nebo červa – mají v sobě jejich smíšené znaky a obecně je lze označit jako „smíšené hrozby“ či "mutace". Například trojský kůň může v sobě nést červa. Příkladem „mutace“ pro mobilní telefony je ‘Skulls.D’ (program, který infikuje mobilní telefony červem ‘Cabir.M’). Skulls D je nebezpečný SIS soubor. Je to Trojský kůń, který předstírá, že je Macromedia Flash player pro Symbian Series 60 zařízení.

Was answer helpful?

Thank you for your feedback.

Zablokoval(a) jsem si telefon a 3x zadal(a) špatně PIN. Jak mohu telefon odblokovat?

Telefon v případě zablokování PINu žádá o tzv. PUK kód, který najdete v průvodním dopisu k vaší SIM kartě. Po jeho zadání budete vyzváni k volbě nového čtyřmístného PINu a poté již můžete začít kartu opět používat.

Jestliže nemůžete najít průvodní dopis, stačí vytočit *123*307# na jakémkoliv telefonu a řídit se popsaným postupem. Ke zjištění PUKu k cizímu číslu budete potřebovat šest posledních čísel SIM karty u Twistového zákazníka, nebo čtyřmístné heslo pro komunikaci (zodpovědné osoby) u čísla paušálního (na smlouvu). Heslo pro komunikaci bylo Vámi voleno při podpisu smlouvy.

Was answer helpful?

Thank you for your feedback.

Jak si změním svůj tarif?

Tarif si jednoduše můžete změnit např. na Můj T-Mobile v sekci Tarify a zvýhodnění pod odkazem Změna tarifu.

Was answer helpful?

Thank you for your feedback.

Mohu provést upgrade ROM ze stránek výrobce HTC, aniž bych přišel o předinstalovanou češtinu? Přijdu ještě o jiná nastavení nebo aplikace?

Ano, požadovaný upgrade ROM přímo ze stránek HTC možný je, ale není v tomto upgradovacím balíčku obsažená jazyková podpora pro východní jazyky včetně češtiny. Po upgradu tak zařízení zůstane v angličtině. Upgradem zároveň přijdete o všechny nainstalované programy a data s výjimkou dat uložených na vložené paměťové kartě. Proto upgrade ROM zatím spíše nedoporučujeme. Případný správný upgrade bude umístěn na stránce http://www.t-mobile.cz/htc. Další dílčí update, které jen vylepšují některé vlastnosti zařízení, se dají použít bez rizika.

Was answer helpful?

Thank you for your feedback.

Co znamená "Účet je uzamčen"?

Zamykání účtu chrání uživatele před odhalením jeho přístupových hesel (heslo pro t-zones účet, PUK2) cizí osobou prostřednictvím metody testování různých variant. Důvody uzamykání t-zones účtu:

  • Nesprávně zadané vstupní heslo do portálu (účet se uzamkne po PÁTÉM chybném zadání hesla). Uživatel vidí hlášení: "Z bezpečnostních důvodů je tento ÚČET UZAMČEN. Pro jeho odblokování prosím využijte odkaz "Odemknout účet" na www.t-zones.cz".

Řešení: Vstupte na úvodní stránku t-zones a poté na stránku "Odemčení účtu" pomocí odkazu "Zapomněli jste heslo" přímo pod přihlašovacími políčky. Do prvního prázdného pole zadejte své telefonní číslo ve formátu 6xxyyyyyy nebo 7xxyyyyyy, do dalšího první čtyři číslice vašeho kódu PUK2 a a stiskněte tlačítko "Provést". Na stránce "Jednorázové heslo" zadáte jednorázové heslo, které obdržíte formou SMS, na následující stránce "Přístupové heslo" do polí "Přístupové heslo" a "Potvrzení hesla" napíšete Vámi zvolené nové heslo a potvrdíte tlačítkem "Pokračovat". Po obdržení SMS s potvrzením o úspěšném odemčení účtu se můžete znovu přihlásit.

  • Nesprávně zadaný PUK2 (účet se uzamkne po TŘETÍM špatném zadání PUK2 na stránce "Zapomenuté heslo nebo  uzamčený účet" - www.t-zones.cz nebo www.t-mobile.cz, odkaz "Zapomněli jste heslo") Uživatel vidí hlášení: "Z bezpečnostních důvodů je tento ÚČET UZAMČEN. Funkci Odemčení účtu k odblokování můžete využít znovu za 24 hodin".

Řešení: O nové zadání PUK2 se můžete pokusit po uplynutí cca. 24 hodin. Tato doba není stanovena pevně, může být i kratší. Pokud se v průběhu těchto 24 hodin uživatel znovu neúspěšně pokusí přihlásit nebo se pokusí odblokovat uzamčený účet, doba uzamčení se neprodlužuje.

Was answer helpful?

Thank you for your feedback.