Přihlášení do Můj T-Mobile
Vyzkoušejte aplikaci Můj T‑Mobile
Stáhněte si aplikaci Můj T-Mobile a jednoduše spravujte všechny své služby. Kdykoli a kdekoli.
Vyzkoušejte aplikaci Můj T‑Mobile
Stáhněte si aplikaci Můj T-Mobile a jednoduše spravujte všechny své služby. Kdykoli a kdekoli.
Vyzkoušejte aplikaci Můj T‑Mobile
Stáhněte si aplikaci Můj T-Mobile a jednoduše spravujte všechny své služby. Kdykoli a kdekoli.
Vyzkoušejte aplikaci Můj T‑Mobile
Stáhněte si aplikaci Můj T-Mobile a jednoduše spravujte všechny své služby. Kdykoli a kdekoli.
Co vás nejvíc zajímá
Jak si mohu navýšit datový limit?
Navýšení (jedná se o jednorázový dokup dat) je možné provést následujícími způsoby:
- SMS zprávou na číslo 4603 ve tvaru DOKUPDATA 60MB; DOKUPDATA 220MB, DOKUPDATA 1000MB nebo DOKUPDATA 1200MB
- přes Můj T-Mobile
- na aktivační stránce https://tmo.cz/dl, kam budete přesměrováni v momentě vyčerpání dat
- v mobilní aplikaci Můj T-Mobile, po stažení ze stránek https://tmo.cz/mtm
- přes USSD kanál, kde stačí vytočit na vašem telefonu *123*523#
- v hlasovém automatu na čísle 4603 v sekci Služby a internet nebo stačí po pozdravu stisknout 523
Pokud se vám to ale stalo už víckrát, je vidět, že vás internet vážně baví a možná by stálo za úvahu popřemýšlet o balíčku s vyšším objemem dat, ať se pořád nezdržujete přikupováním dat.
Hodnota | Cena |
---|---|
60 MB | 29 Kč |
220 MB | 100 Kč |
1000 MB | 200 Kč |
1200 MB | 229 Kč |
Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
Vyúčtování služeb je vystaveno den po skončení zúčtovacího období. Zúčtovací období naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb. Vyúčtování je k dispozici 4. den po konci zúčtovacího období v Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování a platby), tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.
Způsob zasílání upozornění si můžete nastavit v Můj T-Mobile v sekci Moje smlouva > Zasílání upozornění.
Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
Samozřejmě, máme pro vás hned několik možností, jak to udělat:
Můj limit – nastavíte si v Můj T-Mobile částku podle sebe, a pokud jí váš paušál překročí, dáme vám vědět SMSkou.
Moje útrata – kdykoliv vás bude zajímat vaše momentální útrata.
Můj účet – hned po vystavení faktury vám pošleme SMS o výši Vyúčtování a pak i potvrzení, že nám vaše platba dorazila – a nestojí to ani korunu! Stačí odeslat SMS ve tvaru +UCET na 4603.
Můžu na svém telefonu používat internet?
No jasně, my si třeba život bez chytrých telefonů s internetem neumíme skoro ani představit! A jak na to? Pokud od nás máte rovnou i nový telefon, máte to bez práce. Naše telefony už jsou totiž na internet nastavené automaticky a vy se můžete hned vrhnout na surfování.
V tarifech Mobil , stejně jako v předchozí generaci tarifů S námi už máte data rovnou, u ostatních tarifů je nastavený balíček Internet v mobilu na den. Vášnivým „internetistům“ to ale dost možná stačit nebude, a tak jsme pro ně připravili výhodné internetové balíčky s měsíčním paušálem. A nezapomínáme ani na zákazníky, kteří si pořídili naši předplacenou dobíjecí kartu Twist, pro ně máme internetové balíčky do mobilu také.
Pokud máte telefon odjinud, nevadí – nastavení mobilního internetu zvládnete levou zadní s naším interaktivním návodem na https://www.t-mobile.cz/navody. Tady taky najdete spoustu dalších šikovných triků – třeba jak si zapnout Wi-Fi, změnit vyzvánění nebo jak na přenos kontaktů ze SIM karty do svého nového chytrého telefonu.