TV GO redesign 2021

T‑Mobile TV GO
S naší aplikací si vychutnáte sledování digitální televize na jakémkoliv zařízení. Kdykoli a kdekoli.
Sledujte kdykoli
Řada funkcí pro ještě lepší zážitek ze sledování. Přehrávejte až 7 dní zpětně, zastavte a přetočte reklamy nebo nahrávejte až 60 hodin obsahu. Přinášíme vám všechny návody, které vám pomohou využít T‑Mobile TV GO na maximum.
Sledujte kdekoli
Až na 2 set-top boxech a 4 dalších zařízeních současně.

Kde a jak se přihlásit?
Sestavte si svůj program na míru
Vyberte si z nabídky tarifů a balíčků přesně podle vašich potřeb. Noví zákazníci si navíc mohou T‑Mobile TV vyzkoušet na 7 dní zdarma.
- Sledujte ihned
- Automatické prodloužení, o nic se nemusíte starat
- Můžete kdykoliv zrušit
- Pro nové zákazníky na 7 dní zdarma
Nabídka T‑Mobile TV GO Max přes Premium SMS byla ukončena. Více se dozvíte v sekci Časté dotazy.
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků. Vaši otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď bez čekání.
Programové balíčky a tarify
Co je služba T‑Mobile TV GO?
T‑Mobile TV GO je internetová televize, kterou můžete sledovat až na čtyřech zařízeních současně pod jedním televizním účtem. Nabízí televizní tarify nebo programové balíčky, které můžete kdykoliv změnit. Jedná se o předplacenou službu, platba probíhá buď z platební karty nebo prostřednictvím Google Pay či Apple Pay. Předplacené období trvá vždy 30 dní, po jeho ukončení dojde ke stržení platby na následujících 30 dní. Pro nákup služby si stačí vybrat tarif nebo programový balíček, vyplnit identifikační údaje a vybrat platební metodu. Po dokončení nákupu vám na mobilní telefon pošleme přihlašovací údaje, které zadáte do aplikace T‑Mobile TV GO a ihned můžete sledovat své oblíbené pořady. Službu můžete kdykoliv zrušit nebo si změnit tarif/balíček. Změna se vždy projeví po skončení aktuálního předplaceného období.
Kolik stojí služba T‑Mobile TV GO?
T‑Mobile TV GO nabízí různé televizní tarify nebo tematické balíčky. Ceník služby T‑Mobile TV GO
Mohu si službu vyzkoušet zdarma?
Všichni noví zákazníci mají automaticky prvních sedm dní zcela zdarma. Po aktivaci nebude prvních sedm dní stržena žádná platba. Záleží jenom na vás, zda budete službu T‑Mobile TV GO využívat i nadále, nebo ji ještě před skončením zkušební doby zrušíte.
Jak budu za službu platit?
T‑Mobile TV GO můžete hradit buď ze své platební karty nebo prostřednictvím Google Pay či Apple Pay. Platební metodu si volíte sami v průběhu registrace a později ji můžete kdykoliv změnit v nastavení svého účtu (například z důvodu vypršení platnosti platební karty). Platby se strhávají automaticky každých 30 dní. První platba proběhne po skončení sedmidenního zkušebního období (nebo okamžitě po objednání v případě, že uživatel již v minulosti T‑Mobile TV GO využíval a na zkušební období již nemá nárok) a každá následující platba se pak strhne po 30 dnech. Platby tedy nejsou vázané na kalendářní měsíc. V případě, že se nepodaří platbu provést, dojde k dočasnému zablokování vašeho televizního účtu. Po dobu následujících sedmi dní po ukončení posledního předplaceného období se budeme snažit každých 24 hodin platbu provést. V případě, že dojde k úspěšné úhradě, začne běžet nové předplacené třicetidenní období. Pokud však ani v této sedmidenní lhůtě nedojde k úhradě, služba bude zrušena, tzn. televizní účet a všechny údaje s ním související budou trvale smazány.
Co dělat, když neproběhne platba?
Pokud nedojde ke stržení platby pro následující předplacené období, budeme vás informovat SMS zprávou a dojde k dočasnému zablokování vašeho televizního účtu. Po dobu následujících sedmi dní po ukončení posledního předplaceného období se budeme snažit každých 24 hodin platbu provést. V případě, že dojde k úspěšné úhradě, začne běžet nové předplacené třicetidenní období. Pokud však ani v této době nedojde k úhradě, služba bude zrušena, tzn. televizní účet a všechny údaje s ním související budou trvale smazány. Doporučujeme zkontrolovat, zda nevypršela platnost vaší platební karty a zda je na vašem účtu dostatek finančních prostředků. Poté nemusíte čekat na náš pokus o stržení platby, ale můžete sami iniciovat platbu ve správě Vašeho televizního účtu.
Jak si mohu službu T‑Mobile TV GO aktivovat?
Je to velmi jednoduché! Stačí si na https://tv-go.t-mobile.cz vybrat tarif nebo tematický balíček, vyplnit telefonní číslo a identifikační údaje, nastavit platební metodu a registraci dokončit. Během několika chvil vám na zadané telefonní číslo pošlete přihlašovací údaje k televiznímu účtu. Ty pak stačí zadat do aplikace T‑Mobile TV GO a ihned můžete sledovat své oblíbené pořady.
Co potřebuji, abych mohl službu využívat?
Potřebujete pouze aktivní SIM kartu některého z českých operátorů a zařízení, na kterém budete televizi sledovat.
Na jakých zařízeních mohu službu T‑Mobile TV GO sledovat?
T‑Mobile TV GO můžete sledovat až na čtyřech zařízeních současně s jedním televizním účtem. Stačí mít na zařízení nainstalovanou aplikaci T‑Mobile TV GO, která je v současné době dostupná:
- Pro tablety a mobilní telefony s operačním systémem iOS 11.0 a vyšším nebo Android 7.0 a vyšším
- Pro chytré televize s operačním systémem Android TV verze 7.0 a vyšší, OS Tizen 3.0 a vyšší, popřípadě WebOS (LG) vyrobenou po roce 2017 s verzí OS 3.5 a vyšší
T‑Mobile TV GO můžete rovněž sledovat i ve webovém prohlížeči na nejnovější verzi prohlížečů: Google Chrome, Firefox, Opera, Safari nebo Edge. Stačí si pouze otevřít stránku tvgo.t-mobile.cz
Jak si mohu změnit tarif nebo balíček?
Tarif nebo balíček si můžete změnit ve správě svého televizního účtu v sekci Předplacená služba. Změna se promítne vždy od následujícího předplaceného období. Do okamžiku změny můžete požadavek zrušit.
Jak si mohu službu T‑Mobile TV GO vypnout?
Předplacenou službu můžete zrušit ve správě svého televizního účtu v sekci Předplacené služby. Deaktivace proběhne vždy po skončení aktuálního předplaceného období. Pokud si to však rozmyslíte, do okamžiku změny můžete požadavek zrušit a zůstat s námi.
Jak se dostanu do správy svého televizního účtu?
Správu vašeho televizního účtu naleznete na https://tv-go.t-mobile.cz/login. Pro přihlášení zadejte telefonní číslo, které jste uvedli při registraci. Na toto číslo vám obratem zašleme SMS zprávu s ověřovacím heslem, které zadáte do formuláře na stránce. Po ověření heslem budete přihlášeni do správy svého televizního účtu.
Zapomněl jsem heslo k T‑Mobile TV GO.
Pomocí svého telefonního čísla se přihlásíte do správy svého televizního účtu. Nové heslo do T‑Mobile TV GO si pak můžete nastavit v sekci Moje telka. V aplikaci T‑Mobile TV GO si můžete heslo změnit pomocí funkce "Zapomenuté heslo", kterou najdete v sekci Nastavení.
Televize po mně chce rodičovský PIN
Rodičovský PIN je služba, která umožňuje blokovat přístup k nevhodným programům či materiálům. Sami si ve své televizní aplikaci můžete nastavit pořady (dle věkového doporučení) nebo i programy, jejichž spuštění bude vyžadovat zadání Rodičovského PINu. PIN si můžete rovněž nastavit i ve správě svého televizního účtu v sekci Moje telka nebo přímo v televizní aplikaci v sekci Nastavení.
T‑Mobile TV GO MAX: Premium SMS
Jak si zakoupím tarif TV GO MAX přes SMS nebo jak uplatním voucher?
Nabídka tarifu T‑Mobile TV GO MAX přes Premium SMS byla ukončena. Pokud máte opakovanou platbu přes Premium SMS, nic se pro vás nemění. Platby budou probíhat i nadále. Platbu svého balíčku můžete kdykoli vypnout a využít nové nabídky předplatného hrazené z platební karty.
Jak si mohu balíčky T‑Mobile TV GO vypnout?
Pro vypnutí balíčku Max zašlete SMS ve tvaru STOP TVGO MAX na telefonní číslo 90109. Pro deaktivaci všech balíčků zašlete SMS ve tvaru STOP na 90109.
Zapomněl jsem heslo k T‑Mobile TV GO Max, co mám dělat?
Zašlete SMS ve tvaru TVGO RESETHESLO na číslo 90109. SMS musí být zaslána z čísla, na které byla služba objednána. Následně obdržíte nové přihlašovací údaje.
Kde a jak získám údaje pro přihlášení do T‑Mobile TV GO? Jak ji mohu využívat, když mám také T‑Mobile digitální TV?
Přihlašovací údaje ke své digitální T‑Mobile TV najdete v Můj T‑Mobile, kde si můžete změnit i heslo pro přihlášení do služby. Pokud nemáte digitální televizi od T‑Mobile, můžete si předplatit T‑Mobile TV GO. V tomto případě Vám pak zašleme přihlašovací údaje ihned po aktivaci služby prostřednictvím e‑mailu nebo SMS. Přihlašovací jméno pak bude vaše telefonní číslo ve formátu xxxyyyzzz, např. 603123456. Pro sledování obsahu v aplikace T‑Mobile TV GO si ji stačí zdarma stáhnout z vašeho on‑line obchodu s aplikacemi (např. Google Play, App Store apod.).
Jak uplatním slevový kupon?
Slevový kupón lze uplatnit pouze během nákupu nové službu přes volbu „Mám slevový kupón". Po jeho zadání vám zobrazíme zvýhodněnou nabídku předplatného televizních tarifů či televizních balíčků. Kupón nelze uplatnit dodatečně k již existující službě. A nelze jej použít ani při budoucí změně tarifu/balíčku.
- Potřebujete LTE telefon nebo tablet s operačním systémem Android 7.0 a vyšší nebo iOS 11.0 a vyšší.
- Připojíte se k internetu a stáhnete aplikaci.
- Přihlašovací údaje jsme vám poslali e-mailem. Jsou stejné jako do televizní služby. Vždy je najdete a případně změníte v Můj T‑Mobile.
- Potřebujete notebook, který je připojený k internetu
- Otevřete stránku pro sledování online. Televizi můžete pustit vždy na nejnovější verzi prohlížečů: Google Chrome, Firefox, Opera, Safari nebo Edge.
- Přihlašovací údaje jsme vám poslali e-mailem. Jsou stejné jako do televizní služby. Vždy je najdete a případně změníte v Můj T‑Mobile.
- Potřebujete chytrou TV s operačním systémem Android TV verze 7.0 a vyšší, OS Tizen 3.0 a vyšší, popřípadě WebOS (LG) vyrobenou po roce 2017 s verzí OS 3.5 a vyšší.
- Stáhnete do ní aplikaci T‑Mobile TV GO.
- Stačí přejít do obchodu s aplikacemi ve vaší chytré televizi a vybrat aplikaci T‑Mobile TV GO
- Přihlašovací údaje jsme vám poslali e-mailem. Jsou stejné jako do televizní služby. Vždy je najdete a případně změníte v Můj T‑Mobile.
-
Pro spuštění televizního vysílání potřebujete jeden z nabízených
set‑top boxů:
ARRIS VIP4302
KAON KSTB6077
Skyworth HY4403
-
Set‑top box ARRIS VIP4302 stačí pouze spustit.
V set‑top boxu KAON KSTB6077 spustíte přeinstalovanou aplikaci MyTV.
V set‑top boxu Skyworth HY4403 spustíte přeinstalovanou aplikaci T‑Mobile TV GO. - Přihlašovací údaje nepotřebujete, aplikace vás přihlásí sama.
Požadavek | Typ SMS | TVAR SMS (na 90109) |
---|---|---|
Deaktivace balíčku Max | Deaktivace | STOP TVGO MAX* |
Zrušení všech balíčků | Deaktivace | STOP* |
Informace o aktuálně nastavených balíčcích | Informační SMS | TVGO MOJETVBALICKY* |
Zjištění rodičovského pinu | Informační SMS | TVGO PINTV* |
Reset hesla do aplikace | Reset | TVGO RESETHESLO* |
Reset rodičovského pinu | Reset | TVGO RESETPIN* |
Zamezení marketingu | - | TVGO NEMARKETING* |
Help SMS | Informační SMS | HELP* |
TV GO MAX