Těší nás, že jste se nám rozhodli pomoci s testováním nově připravované služby - webového T-Mobile Chatbota pro naše zákazníky.
Co byste o Chatbotovi měli ještě vědět?
- Chatbot není živý – aktuálně bez přepojení na online agenta
- Chatbot neví všechno, chci pomoci se vším co se týká předplacené Twist karty
- Na webu se objeví vždy jen na relevantních místech
- Jeho komunikace má být přirozená
Jak testovat?
Zapomeňte prosím chvíli na to, že jste tester a zkuste se vžít do situace zákazníků, kdy potřebujete vyřešit požadavek, se kterým přicházíte na web. Požadavek se týká předplacené Twist karty.
Zajímají nás vaše kroky a chování v těchto případech:
1. Již zakoupenou Twist kartu máte – chcete se více informovat – dobít kredit
2. Kartu nemám - Máte zájem o předplacenou Twist kartu – s cílem zakoupit si jí
3. Berte v potaz také jak vám vyhovuje vizuální zobrazení chatbota, jazyk, množství informací, kvalita reakcí a odpovědí, komunikuje se vám s ním příjemně, co vám chybí a co by více pomohlo, abyste chatbota efektivně využil, jak na vás působí reakce v případě, že robot nezná odpověď, smysluplnost reakcí a provázanost navzájem, máte možnost vrátit se vždy zpět, kam potřebujete? Neztrácíte se? Nevznikají slepé body?
Otestujte si chatbota a poté budeme moc rádi, pokud nám vyplníte do nedělního večera 29. 1. 2017 krátký dotazník na této stránce. Důležité jsou pro nás především otevřené odpovědi, tedy Váš názor a případně konkrétní podněty k vylepšení. Děkujeme!