Těší nás, že jste se nám rozhodli pomoci s testováním nově připravované služby - webového T-Mobile Chatbota pro naše zákazníky.

Co byste o Chatbotovi měli ještě vědět?

  • Chatbot není živý – aktuálně bez přepojení na online agenta
  • Chatbot neví všechno, chci pomoci se vším co se týká předplacené Twist karty
  • Na webu se objeví vždy jen na relevantních místech
  • Jeho komunikace má být přirozená

Jak testovat?

Zapomeňte prosím chvíli na to, že jste tester a zkuste se vžít do situace zákazníků, kdy potřebujete vyřešit požadavek, se kterým přicházíte na web. Požadavek se týká předplacené Twist karty.

Zajímají nás vaše kroky a chování v těchto případech:

1. Již zakoupenou Twist kartu máte – chcete se více informovat – dobít kredit

2. Kartu nemám - Máte zájem o předplacenou Twist kartu – s cílem zakoupit si jí

3. Berte v potaz také jak vám vyhovuje vizuální zobrazení chatbota, jazyk, množství informací, kvalita reakcí a odpovědí, komunikuje se vám s ním příjemně, co vám chybí a co by více pomohlo, abyste chatbota efektivně využil, jak na vás působí reakce v případě, že robot nezná odpověď, smysluplnost reakcí a provázanost navzájem, máte možnost vrátit se vždy zpět, kam potřebujete? Neztrácíte se? Nevznikají slepé body?

Otestujte si chatbota a poté budeme moc rádi, pokud nám vyplníte do nedělního večera 29. 1. 2017 krátký dotazník na této stránce. Důležité jsou pro nás především otevřené odpovědi, tedy Váš názor a případně konkrétní podněty k vylepšení. Děkujeme!

Dotazník (Twist)
Toto pole musí být vyplněno.


Toto pole musí být vyplněno.


Toto pole musí být vyplněno.


Toto pole musí být vyplněno.


Toto pole musí být vyplněno.


Toto pole musí být vyplněno.


Toto pole musí být vyplněno.


Toto pole musí být vyplněno.


* Značí povinné pole