Rozjeď své podnikání s T-Mobilem

Eva Karasová

Eva Karasová

Chcete si splnit sen a podnikat na vlastní triko? Nevíte, jak začít a kde na to vzít? Tak to zkuste s námi! Pokud ještě nepodnikáte, anebo podnikáte s novým nápadem méně než rok, soutěž T-Mobile Rozjezdy o nejlepší podnikatelský nápad a plán je právě pro vás!

Nezáleží na oboru, věku ani předchozích zkušenostech. Ale také nestačí mít jen dobrý nápad. Musíte mít jasno v tom, jak ho uskutečníte. T-Mobile Rozjezdy hledá ty, kteří mají sen a zároveň i schopnost jej realizovat.

Kritéria soutěže

Projekty bude hodnotit porota složená ze zástupců společnosti T-Mobile a partnerů soutěže, tedy odborníků na marketing, finance, investice a komunikaci. Kritéria jsou následující:

  1. originalita a inovativnost výrobku nebo služby
  2. obchodní model, tj. ekonomický potenciál, životaschopnost a udržitelnost projektu
  3. kvalita zpracování projektu

Rozjezdy T-Mobile

Co můžete v soutěži T-Mobile Rozjezdy vyhrát?

Ve hře je hodně. Výherci v regionálních kolech i celostátním finále získají kromě finanční částky, která ve finále dosahuje až 750 tisíc korun, i balíček služeb a poradenství na podporu svého start-upu.

Seminář pro váš start-up

Jestli jste zatím ve fázi skvělého nápadu, ale nevíte, jak byste ho měli realizovat, jak sestavit podnikatelský plán nebo byste potřebovali získat trochu těch prodejních dovedností, můžete se dopředu připravit. Právě pro vás totiž pořádáme speciální přednášky a workshopy, kde vám prozradíme třeba základy úspěšného a efektivního marketingu. Semináře pro začínající podnikatele se konají napříč republikou a jsou zdarma. Místa a termíny najdete zde.

Rozjezdy T-Mobile Nanožky

Sny, které se staly realitou

O tom, že to doopravdy funguje, vám mohou vyprávět výherci minulých ročníků.

„Když jsem se do podnikání pustil, postupně jsem zjistil, že problémů, které mohu podnikáním vyřešit, je mnohem víc, než jsem tušil," říká Roman Sterly, který díky výhře v soutěži rozjel webový projekt www.sportcentral.cz. „Našel jsem tu spoustu nových kontaktů, a díky propagaci soutěže se mi otevřela spousta dveří." Přečtěte si rozhovor s Romanem a inspirujte se.

Příběh Zuzany Kubíčkové začal klasicky. Vystudovala marketing a nastoupila do velké firmy. Práce ji bavila, ale chtěla víc: osobně vidět, že je někomu prospěšná. „Díky Rozjezdům se o nás dozvěděla spousta lidí. Někteří nás kontaktovali a podpořili, nabídli spolupráci. Rozjezdy nám doširoka otevřely dveře a my jimi rádi vstoupili do podnikání." Obliba Zuzčiny kavárny Moje dílna, ve které se můžete naučit něco vytvářet a zároveň si pochutnat na domácím koláči a kávě, pořád roste. „Kontakty a publicita spojené s vítězstvím jsou neocenitelné."

Tomáš Bednář se svou přítelkyní zase vyvíjí první kontextový slovník s obrázky pro výuku anglických slovíček. Díky vítězství v T-Mobile Rozjezdech dostali šanci konzultovat vývoj své firmy se zkušenou investorkou Margaretou Křížovou. „T-Mobile Rozjezdy nám pomohly i s marketingem a financemi." Odborníky si pozvali i na crowdfundingovou kampaň na Kickstarteru, která jim měla pomoci s investicí do začátku. Vyplatilo se, vybrali 141 procent potřebné částky.

No nezní to skvěle? Tak na co ještě čekáte? Nenechte si utéct tuhle šanci, přihlaste svůj projekt právě teď a rozjeďte své podnikání! Příště tu můžeme psát právě váš příběh.

Chci se přihlásit!

Sdílet článek:

Podobné články

Office 365 jako pomocník při práci v týmu

fotografie lidí v kanceláři

Moderní pracovní nástroje a komunikační technologie byly ještě donedávna doménou především velkých firem. Díky cloudovým službám je mohou využívat i ty nejmenší firmy.

Přečíst článek

Chcete uchovávat informace v bezpečí? Využijte outsourcing

Efektivní zajištění bezpečnosti informací formou komplexní služby.

Přečíst článek

O 60 % vyšší tržby díky chytrému tabletu? V M&M reality vědí jak na to

lidi pracují na tabletu

Díky moderní technologii a rychlému internetu ušetřili 90 % času na administrativě a zvýšili příjmy společnosti o 60 %. Jak toho dosáhli?

Přečíst článek