Vyberte si jednoduché tlačítkové zařízení splňující podmínky EET

Kalkulačka

Jednoduché přenosné zařízení s PLU kódy jako u běžných pokladen

Jednorázově 4 834
Měsíčně 236

Terminál

Zařízení umožňuje akceptaci platebních karet, pokladní funkce a tisk účtenek

Jednorázově 10 884
Měsíčně 478

Vyberte si dotykové zařízení splňující podmínky EET s pokladní aplikací a možností akceptace platebních karet

Kasa

Profesionální pokladna s integrovanou tiskárnou

Jednorázově 10 884
Měsíčně 478

Tablet

Přednastavený zabezpečený tablet s tiskárnou

Jednorázově 6 649
Měsíčně 478

Tiskárna

Tiskárna s mobilní aplikací, kterou ovládáte ze svého mobilu či tabletu

Jednorázově 2 414
Měsíčně 188

Pomůžeme vám vybrat to nejlepší řešení pro vaše podnikání

Zavoláme Vám

Nechte nám na sebe číslo a my vám připravíme nabídku na míru.

+420

Časté dotazy

Zjednodušeně to probíhá takto:

  1. Podnikatel namarkuje zboží a před tiskem účtenky putují údaje na finanční správu prostřednictím internetu.
  2. Finanční správa zaeviduje účtenku a zašle unikátní ID jako potvrzení zpět podnikateli.
  3. Podnikatel vytiskne účtenku, která obsahuje i unikátní kód finanční správy a předá jí zákazníkovi.

Detailní popis najdete na webu státní zprávy Etrzby
.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  1. Je potřeba zjistit, jestli se vás evidence tržeb týká a kdy máte být připraveni.
  2. S dostatečným předstihem, dle data účinnosti zákona, si zažádat o autentizaci skrze datovou schránku či na finančním úřadě. Bez autentizace totiž nezískáte certifikát, který je nutný pro účely evidence tržeb. Pokladnu je možné získat i bez certifikátu, ale pak ji lze využívat pouze jako pokladnu bez evidence tržeb.
  3. Vybrat vhodné zařízení dle svého podnikání (vhodné funkcionality, velikost, ergonomie, kompatibilita, způsob připojení k internetu, jednoduchost a rychlost dodání) a důvěry k partnerovi, který mi pokladnu poskytne.
  4. Nainstalovat, nastavit a vyzkoušet pokladnu (i s tímto krokem vám rádi a ochotně pomůžeme).
  5. Dále se věnovat svému podnikání spolu s evidencí tržeb.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Evidence se týká každé:

  • právnické osoby s podnikatelskou činností
  • podnikající fyzické osoby platící daně v ČR
  • Bude-li mít podnikatel pochybnosti, zda platba, kterou přijímá nebo bude do budoucna přijímat, je evidovanou tržbou a podléhá evidenci tržeb, případně zda platba může být evidována ve zjednodušeném režimu, bude mít možnost požádat místně příslušného správce daně o vydání rozhodnutí o závazném posouzení o určení evidované tržby.

Spuštění probíhá ve čtyřech fázích:

Fáze Subjekty Klasifikace NACE Účinnost
1 Ubytovací a stravovací služby 55 a 56 1. 12. 2016
2 Velkoobchod a maloobchod 45.1, 45.3, 45.4, pokud jde o obchod,
46 a 47
1. 3. 2017
3 Ostatní činnosti kromě vybraných řemesel a výrobních činností - 1. 3. 2018
4 Vybraná řemesla a výrobní činnosti - 1. 6. 2018

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Je možné využít libovolné zařízení (pokladnu) komunikující skrz internet splňující legislativní podmínky.
  • Zařízení nemusí vypadat jako klasická pokladna, kterou známe z obchodů, ale může se jednat o spojení chytrého telefonu/tabletu s tiskárnou, o celý pokladní systém, speciální malou přenosnou pokladnu či jednoúčelové zařízení.
  • Máme pro vás několik pokladních balíčků, abyste si vybrali ten nejvhodnější právě pro vás. Získáte ho na jednom místě se všemi potřebnými náležitostmi a hlavně máte zaručenou funkčnost spolu s maximální podporou při případných potížích.
  • Zařízení si u nás můžete pořídit i na splátky bez navýšení, jednorázově tak zaplatíte mnohem méně, než získáte slevou na dani.
  • Zákonodárci schválili jednorázovou slevu 5000 Kč na dani z příjmu fyzických osob, a to v roce vzniku povinnosti evidovat tržby.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • ukládat u finanční správy veškeré účtenky (z účtenky se neukládají položky, ale údaje o podnikateli a celková částka, DPH a sazba DPH) za platby hotovostní, kartou, stravenkami a dalšími druhy nahrazující peněžní prostředky
  • pomocí zařízení (pokladna, pokladní systém či aplikace, která může být v libovolném mobilu, tabletu, PC, ...)
  • komunikujícího online přes internet
  • pro právnické a podnikající fyzické osoby
  • s tím, že evidence je spuštěna postupně ve 4 fázích od 1. 12. 2016.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení