Aktuální verze aplikace je SFN 3.71.175.
UPOZORNĚNÍ NA CHYBU V REPORTU PO STAŽENÍ DAT / DOKLADŮ
Vážený zákazníku,
aktuálně řešíme nedostupnost stažení elektronických PDF souborů do aplikace SFN. Chyba se zobrazí v reportu po stažení dat a importu dat do databáze SFN (viz. sreen níže).
- Stahování elektronického dokladu (PDF)… Chyba
- Nepodařilo se stáhnout soubor
Nedostupnost PDF souboru nemá vliv na Vaše další zpracování dat v rámci aplikace SFN (např. export, přeúčtování atd.).
Není potřeba kontaktovat Zákaznické centrum T-Mobile CZ s nahlášením chyby - náš tým vývoje aplikace SFN již usilovně pracuje na řešení a odstranění této chyby.
Screen s chybou výsledného reportu:
Jak probíhá aktualizace?
Aktualizace se spouští automaticky přímo z aplikace SFN III. Jakmile je k dispozici nová verze, je zobrazeno upozornění „Nová verze je dostupná ke stažení“. Kliknutím na upozornění dojde k aktualizaci aplikace. Pokud nemáte administrátorská práva, nemůžete sami aplikaci aktualizovat - upozorní vás na to dialogové okno s informací, že se máte obrátit na svého administrátora.
Ověření existence nové verze můžete také provést přes volbu "Kontrola aktualizací" v menu SFN III (kliknutím na ikonku telefonu vlevo nahoře). Více informací k aplikaci SFN III naleznete na webové stránce Správce firemních nákladů.
Váš T-Mobile