Potřebujete poradit?

Nevíte si rady s Vyúčtováním nebo potřebujete zjistit rychle stav vaší objednávky? Zajímá vás, kolik výhod vám Magenta 1 přinese? Nebo pokud hledáte něco jiného, napište nám.

S čím potřebujete pomoci?

Napište nám podrobnosti.

Čím víc údajů nám dáte - tím přesnější budou naše odpovědi. Vždy ale potřebujeme vyplnit telefonní číslo, o které jde.

Okamžitě vám nabídneme odpovědi z databáze dotazů a odpovědí. Pokud mezi nimi nenajdete řešení, rádi vám pomůžeme. V co nejkratším termínu Vás budeme kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

Své služby si můžete zkontrolovat a nastavit také v samoobsluze Můj T-Mobile.

Nevíte si rady s nějakou položkou na Vyúčtování? Podívejte se na našeho Průvodce Vyúčtováním služeb. Tam najdete vše přehledně vysvětlené. Pokud jste potřebné informace nenašli, napište nám. Rádi Vám se vším pomůžeme.

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené *

Pokud si chcete zkontrolovat poslední Vyúčtování služeb, stačí se podívat do aplikace nebo na web Můj T-Mobile. Zde naleznete i Online výpis služeb pro rychlou kontrolu vašich posledních hovorů, SMS nebo datových operací.

Podívejte se na své aktuální vyúčtování v klidu v Můj T-Mobile. Pokud máte již smlouvu ukončenou, tak nás prosím kontaktujte prostřednictvím webového formuláře a společně to jistě vyřešíme.

Po dobu nastavení Splátkového kalendáře + 6 měsíců poté, máte nastavenou Základní nabídku služeb a zaplatíte zálohu 200 Kč, která vám bude vrácena pro úspěšném doplacení Splátkového kalendáře.

Už žádné starosti s platbami na poslední chvíli. S inkasem se o platbu nemusíte starat. Nastavení inkasa krok po kroku v Můj T-Mobile. Podrobnější informace o nastavení inkasa naleznete zde.

Doklad si můžete stáhnout v Můj T-Mobile v sekci Smlouva > Ostatní dokumenty a vyfiltrujete si faktury.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Pro platbu online uveďte prosím do poznámky, zda byla platba provedena přes mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo na webu Můj T-Mobile.

Podrobnější informace k výměně SIM karty naleznete na našich stránkách.

Za dobití kreditu pro vás máme připravené vždy něco navíc. Bližší informace naleznete na našich stránkách.

Přihlaste se do samoobsluhy Můj T-Mobile a můžete si doklad vygenerovat v sekci Kredit a dobíjení > Výpis spotřeby kreditu. Zde si jednoduše vyberete měsíc, který potřebujete a zažádáte si o doklad nebo si můžete nastavit pravidelné zasílání daňového dokladu na e-mailovou adresu.

Chcete přejít z Twistu na paušál? Je to velice jednoduché. Veškeré rady a návod naleznete na našich stránkách.

Pro vrácení kreditu nám prosím přiložte podepsanou žádost, kde bude uvedeno: telefonní číslo, bezpečnostní kódy k SIM kartě (PIN a PUK) nebo ICCID SIM karty, číslo bankovního účtu, na který bude částka vrácena. Pokud je telefonní číslo aktivní, je nutné v žádosti uvést, že souhlasíte s deaktivací čísla (SIM karty).

Máme pro vás nabídku oblíbených balíčků, kde si vybere opravdu každý. Stačí si jednoduše podívat na naše stránky.

Pro urychlení vyřešení Vaší poruchy nám prosím doplňte níže uvedené údaje, do přílohy nám ještě můžete vložit snímek obrazovky s chybovou hláškou.

Máte potíže s připojením?
Připojení k internetu
T-Mobile Konfigurátor
Potřebujete poradit s telefonem?
Hovory, volání na zahraniční čísla a roaming

Potřebujete se připojit k internetu, hledáte ovladače pro svůj modem anebo chcete nastavit e-mailový účet do počítače? Právě tady vám poradíme jak na to.

Praktické informace pro nastavení T-Mobile TV, SAT TV, Optic TV a TV GO naleznete na našich stránkách.

Potřebujete poradit s instalací služby Chytré auto? Stačí se podívat na naše stránky.

Pokud máte potíže s kvalitou hovoru nebo hovory se rozpojují, podívejte se na naše stránky, kde vám pomůžeme problém vyřešit.

Nefunguje vám příjem SMS nebo nevíte, jak vyzvednout přijatou zprávu na internetu? Vše o používání SMS a MMS brány, ze které posíláte známým zprávy zdarma a nejen to naleznete na našich stránkách.

Hledáte informace o SIM kartě? Potřebujete SIM kartu vyměnit? Podívejte se na naše stránky, kde naleznete všechny potřebné informace.

Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním ze zahraničí naleznete zde.

Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním do zahraničí naleznete zde.

Chcete se stát naším zákazníkem? Podívejte se na aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který Vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodněte se, jestli chcete přejít se svou TWIST kartou, převést číslo od jiného operátora nebo Vám dáme úplně nové telefonní číslo.
Jak na uzavření smlouvy?

Máte už u nás smlouvu? Víte, že ji můžete prodloužit až 6 měsíců před jejím ukončením? Platnost smlouvy najdete po přihlášení do Můj T-Mobile v záložce Smlouva -> Přehled smluv.
Prodloužení smlouvy se vyplatí

Chcete se stát naším zákazníkem? Podívejte se na aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který Vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodněte se, jestli chcete přejít se svou TWIST kartou, převést číslo od jiného operátora nebo Vám dáme úplně nové telefonní číslo.

Jak na uzavření smlouvy?

Máte už u nás smlouvu? Víte, že ji můžete prodloužit až 6 měsíců před jejím ukončením? Platnost smlouvy najdete po přihlášení do Můj T-Mobile v záložce Smlouva -> Přehled smluv.
Prodloužení smlouvy se vyplatí

Potřebujete zjistit stav své objednávky? Stačí zadat její číslo na stránce a je to.

Svou smlouvu najdete v Můj T-Mobile v sekci T-Box, kam se stačí přihlásit pod číslem Zodpovědné osoby.

Chcete ukončit smlouvu? Pošlete nám žádost o ukončení smlouvy, která musí obsahovat ukončované telefonní číslo/ číslo služby, jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis. Žádost naskenujte, nebo vyfoťte a vložte do přílohy.

Jak ukončit smlouvu
Odstoupení od smlouvy

Formuláře:
Žádost o odstoupení
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby

Chcete ukončit smlouvu? Pošlete nám žádost o ukončení smlouvy, která musí obsahovat ukončované telefonní číslo/ číslo služby, jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis. Žádost naskenujte, nebo vyfoťte a vložte do přílohy.

Jak ukončit smlouvu
Odstoupení od smlouvy

Formuláře:
Žádost o odstoupení
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby

Chcete ukončit smlouvu? Pošlete nám žádost o ukončení smlouvy, která musí obsahovat ukončované telefonní číslo/ číslo služby, jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis. Žádost naskenujte, nebo vyfoťte a vložte do přílohy.

Jak ukončit smlouvu
Odstoupení od smlouvy

Formuláře:
Žádost o odstoupení
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby

Chcete ukončit smlouvu? Pošlete nám žádost o ukončení smlouvy, která musí obsahovat ukončované telefonní číslo/ číslo služby, jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis. Žádost naskenujte, nebo vyfoťte a vložte do přílohy.

Jak ukončit smlouvu
Odstoupení od smlouvy

Formuláře:
Žádost o odstoupení
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby

Chcete ukončit smlouvu? Pošlete nám žádost o ukončení smlouvy, která musí obsahovat ukončované telefonní číslo/ číslo služby, jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis. Žádost naskenujte, nebo vyfoťte a vložte do přílohy.

Jak ukončit smlouvu
Odstoupení od smlouvy

Formuláře:
Žádost o odstoupení
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby

Chcete ukončit smlouvu? Pošlete nám žádost o ukončení smlouvy, která musí obsahovat ukončované telefonní číslo/ číslo služby, jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis. Žádost naskenujte, nebo vyfoťte a vložte do přílohy.

Jak ukončit smlouvu
Odstoupení od smlouvy

Formuláře:
Žádost o odstoupení
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby

Chcete ukončit smlouvu? Pošlete nám žádost o ukončení smlouvy, která musí obsahovat ukončované telefonní číslo/ číslo služby, jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis. Žádost naskenujte, nebo vyfoťte a vložte do přílohy.

Jak ukončit smlouvu
Odstoupení od smlouvy

Formuláře:
Žádost o odstoupení
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby

Chcete ukončit smlouvu? Pošlete nám žádost o ukončení smlouvy, která musí obsahovat ukončované telefonní číslo/ číslo služby, jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis. Žádost naskenujte, nebo vyfoťte a vložte do přílohy.

Jak ukončit smlouvu
Odstoupení od smlouvy

Formuláře:
Žádost o odstoupení
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby

Podrobnější návod a veškeré informace naleznete zde.

Potřebujete zkontrolovat nastavení služeb na svých číslech? Přihlaste se do Můj T-Mobile a v záložce Služby si vyberte, co potřebujete upravit.

Osobní údaje si můžete jednoduše změnit v Můj T-Mobile pod Smlouvou a poté zvolíte Osobní údaje.

Osobní údaje si můžete jednoduše změnit v Můj T-Mobile pod Smlouvou a poté zvolíte Osobní údaje.

Osobní údaje si můžete jednoduše změnit v Můj T-Mobile pod Smlouvou a poté zvolíte Osobní údaje.

Změnit si tarif je jednoduché. Připravili jsme pro vás užitečné informace o tom, jak na to.

Pokud si chcete zkontrolovat nastavení na svém čísle, přihlaste se do svého účtu Můj T-Mobile, kde v části Zahraničí najdete vše, co potřebujete. Můžete využít i naši mobilní aplikaci Můj T-Mobile, kterou stáhnete na AppStore nebo Google Play, a budete mít vždy všechno po ruce.

Potřebujete zjistit ceny služeb v zahraničí? Stačí zadat zemi, do které cestujete na naší stránce a ihned máte informaci o volání a internetu v zahraničí.

Potřebujete si nastavit volání a internet v zahraničí? Podívejte se našeho rádce, některé rady se vám budou hodit.

Potřebujete volat na zahraniční čísla? Veškeré informace naleznete zde. Zkontrolujte si také mezinárodní předvolbu.

Reklamovat zařízení (telefon, modem, set-top box) můžete na jakékoliv naší Značkové nebo Partnerské prodejně. Budete k tomu potřebova Záruční list nebo Doklad o zakoupení. Pokud byste nemohli najít ani jeden z uvedených dokladů, stačí když nám napíšete IMEI zařízení a my ho dohledáme.


Přehled našich prodejen
Více informací k reklamaci

Veškeré potřebné informace o SIM kartě naleznete na našem webu.

Potřebujete vaši SIM kartu nahradit novou? Veškeré potřebné informace k výměně SIM karty naleznete zde.

Všechny informace o eSIM najdete pěkně pohromadě zde.

Pokud chcete nakupovat bez peněženky, platit jednoduše mobilním telefonem z vašeho kreditu nebo měsíčního vyúčtování, tak se podívejte na informace o službě m-platba.

Prostřednictvím Premium SMS a SMS Platby můžete objednat jednorázové nebo vícenásobné služby (tzv. předplatné) u externích poskytovatelů. Více informací.

Audiotexové služby zahrnují volání na čísla s předčíslím 900, 906 a 909, které je zpoplatněno speciální minutovou sazbou. Více informací

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Kontaktovali jste nás na sociálních sítích?

Sdělte nám prosím více informací, abychom vám mohli co nejrychleji odpovědět. Jedná se o telefonní číslo, které používáte v souvislosti s našemi službami, a e‑mailovou adresu. Tyto údaje použijeme pouze ke zpětnému kontaktování. Chráníme vaše citlivé údaje, proto v některých situacích vyžadujeme ověření vaším heslem pro komunikaci. Více informací naleznete v sekci Ochrana soukromí.

Contact us

The more detailed question you ask, the more accurate answer you can get. What we always do need to know is the telephone number in question.

All your services can also be managed in My T-Mobile self-service.