Kontaktní formulář

Než nás kontaktujete, zkuste kouknout na nejčastější témata níže. Třeba budete mít vše vyřešeno během pár chvil.

Máte osobní nebo firemní číslo?

Nenašli jste? Tak abychom vám odpověděli co nejrychleji, upřesněte nám, jestli máte osobní nebo firemní číslo. Díky tomu se vašemu dotazu budou vhodní kolegové věnovat co nejdřiv.

S čím potřebujete pomoci?

Popište nám co nejpřesněji, s čím si nevíte rady. Čím víc údajů vyplníte, tím přesnější i rychlejší budou odpovědi. My vás poté kontaktujeme e-mailem nebo telefonicky.

Už během psaní dotazu vám navíc nabídneme odpovědi z nejčastějších otázek a odpovědí - třeba najdete odpověď sami.

Chcete nás kontaktovat v souvislosti s našimi zprostředkovatelskými službami (internetový přístup, hosting, ukládání do mezipaměti) nebo nám chcete oznámit výskyt nezákonného obsahu na našich hostingových službách? Udělejte to prostřednictvím tohoto formuláře.

Nevíte si rady s nějakou položkou na Vyúčtování služeb? Na našich stránkách jsme vám připravili odpovědi na nejčastější otázky k vyúčtování.

Pokud jste potřebné informace nenašli, napište nám. Rádi vám se vším pomůžeme.

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené *

Pokud si chcete zkontrolovat poslední Vyúčtování služeb, stačí se podívat do aplikace nebo na web Můj T-Mobile. Zde naleznete i Online výpis služeb pro rychlou kontrolu vašich posledních hovorů, SMS nebo datových operací.

Podívejte se na své aktuální vyúčtování v klidu v Můj T-Mobile. Pokud máte již smlouvu ukončenou, tak nás prosím kontaktujte prostřednictvím webového formuláře a společně to jistě vyřešíme.

Abychom šetřili váš čas, tak si službu můžete sami nastavit také v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Oznámení (zvoneček). Odložení platby je mimořádný krok, proto jej máte k dispozici pouze jednou za 6 měsíců. Nastavit si ho můžete pouze, pokud je vyúčtování po datu splatnosti.

Při poskytnutí splátek vám automaticky aktivujeme na 6 měsíců Základní nabídku služeb a zaplatíte zálohu 200 Kč, která vám bude vrácena po úspěšném doplacení Splátkového kalendáře.

Už žádné starosti s platbami na poslední chvíli. S inkasem se o platbu nemusíte starat. Nastavení inkasa krok po kroku v Můj T-Mobile. Podrobnější informace o nastavení inkasa naleznete zde.

Doklad si můžete stáhnout v Můj T-Mobile v sekci Smlouva > Ostatní dokumenty a vyfiltrujete si faktury.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?

Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.

Pro platbu online uveďte prosím do poznámky, zda byla platba provedena přes mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo na webu Můj T-Mobile.

Podrobnější informace k výměně SIM karty naleznete na našich stránkách.

Za dobití kreditu pro vás máme připravené vždy něco navíc. Bližší informace naleznete na našich stránkách.

Přihlaste se do samoobsluhy Můj T-Mobile a můžete si doklad vygenerovat v sekci Kredit a dobíjení > Výpis spotřeby kreditu. Zde si jednoduše vyberete měsíc, který potřebujete a zažádáte si o doklad nebo si můžete nastavit pravidelné zasílání daňového dokladu na e-mailovou adresu.

Chcete přejít z Twistu na paušál? Je to velice jednoduché. Veškeré rady a návod naleznete na našich stránkách.

Pro vrácení kreditu nám prosím přiložte podepsanou žádost, kde bude uvedeno: telefonní číslo, bezpečnostní kódy k SIM kartě (PIN a PUK) nebo ICCID SIM karty, číslo bankovního účtu, na který bude částka vrácena. Pokud je telefonní číslo aktivní, je nutné v žádosti uvést, že souhlasíte s deaktivací čísla (SIM karty).

Máme pro vás nabídku oblíbených balíčků, kde si vybere opravdu každý. Stačí si jednoduše podívat na naše stránky.

Pro urychlení vyřešení vaší poruchy nám prosím doplňte níže uvedené údaje, do přílohy nám ještě můžete vložit snímek obrazovky s chybovou hláškou.

Máte potíže s připojením?
Připojení k internetu
T-Mobile Konfigurátor
Potřebujete poradit s telefonem?
Hovory, volání na zahraniční čísla a roaming

Potřebujete se připojit k internetu, hledáte ovladače pro svůj modem anebo chcete nastavit e-mailový účet do počítače? Právě tady vám poradíme jak na to.

Praktické informace pro nastavení Magenta TV, Magenta TV SAT a aplikaci Magenta TV naleznete na našich stránkách.

Potřebujete poradit s instalací služby Chytré auto? Stačí se podívat na naše stránky.

Pokud máte potíže s kvalitou hovoru nebo hovory se rozpojují, podívejte se na naše stránky, kde vám pomůžeme problém vyřešit.

Nefunguje vám příjem SMS nebo nevíte, jak vyzvednout přijatou zprávu na internetu? Vše o používání SMS a MMS brány, ze které posíláte známým zprávy zdarma a nejen to naleznete na našich stránkách.

Hledáte informace o SIM kartě? Potřebujete SIM kartu vyměnit? Podívejte se na naše stránky, kde naleznete všechny potřebné informace.

Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním ze zahraničí naleznete zde.

Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním do zahraničí naleznete zde.

Chcete se stát naším zákazníkem? Podívejte se na aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodněte se, jestli chcete přejít se svou TWIST kartou, převést číslo od jiného operátora nebo vám dáme úplně nové telefonní číslo.
Jak na uzavření smlouvy?

Máte už u nás smlouvu? Víte, že ji můžete prodloužit až 6 měsíců před jejím ukončením? Platnost smlouvy najdete po přihlášení do Můj T-Mobile v záložce Smlouva -> Přehled smluv.
Prodloužení smlouvy se vyplatí

Chcete se stát naším zákazníkem? Podívejte se na aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodněte se, jestli chcete přejít se svou TWIST kartou, převést číslo od jiného operátora nebo vám dáme úplně nové telefonní číslo.

Jak na uzavření smlouvy?

Máte už u nás smlouvu? Víte, že ji můžete prodloužit až 6 měsíců před jejím ukončením? Platnost smlouvy najdete po přihlášení do Můj T-Mobile v záložce Smlouva -> Přehled smluv.
Prodloužení smlouvy se vyplatí

Potřebujete zjistit stav své objednávky? Stačí zadat její číslo na stránce a je to.

Svou smlouvu najdete v Můj T-Mobile v sekci T-Box, kam se stačí přihlásit pod číslem Zodpovědné osoby.

Zvolte si prosím detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit.

Máte zadané ukončení telefonního čísla/služby a rozmysleli jste si to? Pošlete nám žádost na odvolání výpovědi a vaše číslo/službu neukončíme a budete je moci i nadále využívat se všemi výhodami.
Žádost prosím naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:

  • telefonní číslo/číslo služby, u kterého požadujete zrušit naplánované ukončení
  • jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis

Žádost můžete sepsat a nebo můžete využít formulář:
Odvolání výpovědi účastnické smlouvy pro fyzické osoby
Odvolání výpovědi účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby

Chcete ukončit smlouvu? Žádost prosím naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:

  • ukončované telefonní číslo/ číslo služby
  • jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis.

Smlouvu bez závazku vám ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi a smlouvu se závazkem k datu uplynutí závazku.
Poslední vyúčtování za ukončenou službu obdržíte v obvyklém termínu jako dosud. Ve vyúčtování bude služba proúčtována poměrnou částí, do data ukončení služby.

Více informací naleznete Jak ukončit smlouvu.

Formuláře:
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby (smlouva na RČ)
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby (smlouva na IČ)

Chcete ukončit smlouvu předčasně? Žádost naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:

  • ukončované telefonní číslo/číslo služby
  • jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis
  • informaci, že požadujete ukončit smlouvu předčasně

Smlouvu v závazku vám ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi.
V případě, že bylo při sjednání smlouvy zakoupeno zařízení na splátky nebo byla poskytnuta podmíněná sleva na toto zařízení, bude vystaveno finanční vypořádání podle Účastnické smlouvy. Částku, kterou po vás budeme požadovat za předčasné ukončení smlouvy, zjistíte na Zákaznickém centru na čísle 800 73 73 73 nebo v T-Mobile prodejně.

Poslední vyúčtování za ukončenou službu obdržíte v obvyklém termínu jako dosud. Ve vyúčtování bude služba proúčtována poměrnou částí, do data ukončení služby.

Více informací naleznete Jak ukončit smlouvu.

Žádost můžete sepsat nebo můžete využít formulář:
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby (smlouva na RČ)
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby (smlouva na IČ)

Jste-li v postavení spotřebitele nebo podnikající fyzické osoby a uzavřeli jste smlouvu prostřednictvím komunikace na dálku (zejména prostřednictvím e-shopu prodávajícího či telefonického spojení) nebo mimo obvyklé obchodní prostory a služba vám nevyhovuje, můžete od Účastnické smlouvy odstoupit. Žádost o odstoupení smlouvy naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:

  • ukončované telefonní číslo/ číslo služby
  • jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis.

Více informací naleznete Odstoupení od smlouvy.

Žádost můžete sepsat nebo můžete využít formulář:
Žádost o odstoupení od smlouvy

Platí pro služby: MAGENTA TV, Pevný internet do zásuvky a Pevný internet bez drátu.

Pokud služba nesplnila vaše očekávání, můžete do 14 dnů od aktivace vrátit koncové zařízení a službu ukončit bez výpovědní doby a finančního vypořádání za ukončení smlouvy na dobu určitou. Zaplatíte pouze poměrnou část měsíčního paušálu (za tarif, případně i za pronájem zařízení) za období od aktivace do deaktivace služby.

Smlouva bez zařízení: Žádost na formuláři „Výpověď Účastnické smlouvy – Záruka spokojenosti“, naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:

  • ukončované telefonní číslo/ číslo služby
  • jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis.


! Smlouva se zařízením: V případě, že jste ke smlouvě obdrželi zařízení, navštivte naši síť prodejen nebo kompletní a nepoškozené zařízení společně s vyplněným formulářem zašlete na adresu PJ EXPEDIS spol. s r. o. Logistické centrum T-Mobile, P3 Hala I, Vlastibořská 2789/2, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice.

Formulář:
Výpověď - záruka spokojenosti - prodej HW
Výpověď - záruka spokojenosti - pronájem HW

Pro ukončení smlouvy zesnulého Účastníka nám oznamovatel úmrtí doloží Úmrtní list / List o prohlídce zemřelého / Usnesení o ukončení dědického řízení s žádostí o ukončení smlouvy. Dokument prosím naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Uveďte prosím vaše kontaktní údaje pro zaslání vyjádření k ukončení smlouvy.

Podrobnější návod a veškeré informace naleznete zde.

Potřebujete zkontrolovat nastavení služeb na svých číslech? Přihlaste se do Můj T-Mobile a v záložce Služby si vyberte, co potřebujete upravit.

Osobní údaje si můžete jednoduše změnit v Můj T-Mobile pod Smlouvou a poté zvolíte Osobní údaje.

Osobní údaje si můžete jednoduše změnit v Můj T-Mobile pod Smlouvou a poté zvolíte Osobní údaje.

Osobní údaje si můžete jednoduše změnit v Můj T-Mobile pod Smlouvou a poté zvolíte Osobní údaje.

Změnit si tarif je jednoduché. Připravili jsme pro vás užitečné informace o tom, jak na to.

Pokud si chcete zkontrolovat nastavení na svém čísle, přihlaste se do svého účtu Můj T-Mobile, kde v části Zahraničí najdete vše, co potřebujete. Můžete využít i naši mobilní aplikaci Můj T-Mobile, kterou stáhnete na AppStore nebo Google Play, a budete mít vždy všechno po ruce.

Potřebujete zjistit ceny služeb v zahraničí? Stačí zadat zemi, do které cestujete na naší stránce a ihned máte informaci o volání a internetu v zahraničí.

Potřebujete si nastavit volání a internet v zahraničí? Podívejte se našeho rádce, některé rady se vám budou hodit.

Nejprve však zkontrolujte, zda máte roaming aktivní v telefonu. Případně je potřeba také ověřit nastavení na SIM kartě. To můžete jednoduše zařídit v Můj T-Mobile v sekci Služby > Zahraničí.

Potřebujete volat na zahraniční čísla? Veškeré informace naleznete zde. Zkontrolujte si také mezinárodní předvolbu.

Reklamovat zařízení (telefon, modem, set-top box) můžete na jakékoliv naší prodejně. Budete k tomu potřebova Záruční list nebo Doklad o zakoupení. Pokud byste nemohli najít ani jeden z uvedených dokladů, stačí když nám napíšete IMEI zařízení a my ho dohledáme.


Přehled našich prodejen
Více informací k reklamaci

Veškeré potřebné informace o SIM kartě naleznete na našem webu.

Potřebujete vaši SIM kartu nahradit novou? Veškeré potřebné informace k výměně SIM karty naleznete zde.

Všechny informace o eSIM najdete pěkně pohromadě zde.

Pokud chcete nakupovat bez peněženky, platit jednoduše mobilním telefonem z vašeho kreditu nebo měsíčního vyúčtování, tak se podívejte na informace o službě m-platba.

Prostřednictvím Premium SMS a SMS Platby můžete objednat jednorázové nebo vícenásobné služby (tzv. předplatné) u externích poskytovatelů. Více informací.

Audiotexové služby zahrnují volání na čísla s předčíslím 900, 906 a 909, které je zpoplatněno speciální minutovou sazbou. Více informací

Tento formulář slouží k dodatečnému doložení dokladů k již aktivnímu Cenovému zvýhodnění. Formulář není určený pro sjednání Cenového zvýhodnění – cenové zvýhodnění je možné sjednat pouze na našich prodejnách.


Více info Cenové zvýhodnění.

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Kontaktovali jste nás na sociálních sítích?

Sdělte nám prosím více informací, abychom vám mohli co nejrychleji odpovědět. Jedná se o telefonní číslo, které používáte v souvislosti s našimi službami, a e‑mailovou adresu. Tyto údaje použijeme pouze ke zpětnému kontaktování. Chráníme vaše citlivé údaje, proto v některých situacích vyžadujeme ověření vaším heslem pro komunikaci. Více informací naleznete v sekci Ochrana údajů.

Contact us

The more detailed question you ask, the more accurate answer you can get. What we always do need to know is the telephone number in question.

All your services can also be managed in My T-Mobile self-service.