Hesla a role u T-Mobilu

Jak u nás fungují hesla a jaké role můžete získat?

  • Na vyřizování některých požadavků od vás bude chtít náš operátor heslo. To jste si v minulosti zvolili nebo vám bylo automaticky vygenerováno a zasláno. Více informací najdete ve všeobecných podmínkách.
  • Heslo vám automaticky pošleme v SMS na telefonní číslo, které je vedeno u tzv. Zodpovědné osoby (Účastník = ten kdo s TMCZ podepsal smlouvu)

Kdo je Zodpovědná osoba a jakou má roli?

  • Zodpovědná osoba je ten, kdo uzavřel Účastnickou smlouvu. Může povolit užívání svého telefonního čísla třetí osobě (např. manželce nebo dětem), kterým bude automaticky nastaveno Omezené oprávnění. Oprávnění je možné změnit v samoobsluze Můj T-Mobile.
  • Díky heslu může Zodpovědná osoba nakládat se všemi Kontrakty a Účastnickými smlouvami a administrovat všechna telefonní čísla a služby. Zobrazí si Vyúčtování a může měnit veškerá číselná hesla a přístupy. V samoobsluze Můj T-Mobile vidí úplně vše bez omezení. Může měnit nastavení jednotlivých rolí a hesel.

Jak je to se standardním oprávněním?

  • V případě role standardního oprávnění máte heslo, se kterým můžete administrovat a dělat změny pouze u svého telefonního čísla (můžete administrovat "své" číslo - např. změnit tarif, navýšit datový limit, aktivovat balíček atd.).
  • V samoobsluze Můj T-Mobile vidíte pouze své vyúčtování, nikoliv vyúčtování všech telefonních čísel.

Jak je to se omezeným oprávněním?

  • V případě role omezeného oprávnění máte heslo, se kterým máte náhled na své telefonní číslo a služby. Administrovat pak můžete pouze neplacené služby.
  • S omezeným oprávněním nemáte povolenou aktivaci placených služeb (např. zapnutí Roamingu, aktivace Mezinárodních hovorů, aktivace Plať mobilem, změna tarifu, aktivace balíčků, navýšení datových limitů atd.).
  • V samoobsluze Můj T-Mobile vidíte pouze svůj podíl na vyúčtování, ale omezené oprávnění vám ho nedovoluje zaplatit.

OTP kód pro komunikaci na Prodejně

  • Ve výjimečných případech můžeme na naší prodejně přistoupit na váš zákaznický účet na základě kódu, který jsme vám zaslali pouze pro tento mimořádný vstup.

Pokud využijeme výše popsaný způsob, informujeme o tom Zodpovědnou osobu formou SMS.

Jak si můžete změnit heslo?