Načítáme...

Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků

Když přecházím mezi operátory, co se stane s mým kreditem na dobíjecí kartě?

Váš kredit se spolu s přenosem telefonního čísla bohužel nepřenese. Proto je důležité jej vyčerpat před finálním termínem přenesení čísla.

Pozor! Neměli byste kredit vyčerpat "moc". Jakmile se totiž dostane stav kreditu do záporných čísel, může být přenos čísla ukončen.

Poradíte si i s přenosem pevné linky?

Ano, více informací naleznete na stránce věnované přenesení pevného čísla.

Můžu zrušit již podanou objednávku na přenesení čísla?

Ano, objednávku je možné zrušit jak u přejímajícího, tak u opouštěného operátora. Pokud objednávku rušíte u operátora opuštěného, budete muset podepsat plnou moc (nemusí být notářsky ověřena). Objednávku lze zrušit až do okamžiku naplánování data přenesení čísla. Poté již nelze proces zastavit.

Kdy mi začnete účtovat služby po přenesení čísla?

Veškeré služby vám začneme účtovat až v den přenesení čísla, ne dříve.

Mohu si do T-Mobile přenést i číslo na dobíjecí (předplacené) kartě?

Ano, samozřejmě. Stačí k tomu jen pár kroků:
Pořiďte si novou Twist kartu (TIP! Hned teď si objednejte předplacenou kartu zdarma jako ochutnávku).
Přichystejte si Ověřovací kód účastníka (OKU), který vám na žádost sdělí původní operátor nebo ho naleznete v jeho samoobsluze.
Kontaktujte nás na 800 73 73 73 nebo se zastavte v některé z našich prodejen. Společně domluvíme konkrétní termín přenesení.
V den přenesení vyměňte SIM kartu v telefonu a aktivujte ji prvním hovorem.
A navíc za přenesení čísla do T-Mobile neúčtujeme žádný poplatek.