Buďte on-line, ať už jste kdekoliv!

Co budete potřebovat?

1. Telefon, který podporuje připojení na internet 2. Aktivní datové služby na SIM kartě
  • V Můj T-Mobile si můžete zkontrolovat nastavení služeb a aktivovat datové služby.
    Nebo pošlete SMS zprávu ve tvaru GPRS A na číslo 4603 a my vám službu zapneme.
3. Správné nastavení
  • Telefony od nás jsou již pro připojení k internetu nastaveny.
  • Pokud máte telefon od jiného prodejce, můžete ho jednoduše nastavit pomocí Konfigurátoru.
    Pošleme vám nastavovací zprávu, která vše zařídí za vás.
  • Telefon můžete nastavit i ručně, jednotlivé parametry naleznete v tomto přehledu.
    Postup, jak nastavit internet ve vašem telefonu, najdete v připravených návodech pro jednotlivé značky a typy přístrojů.
4. Datový balíček
  • Pokud váš tarif neobsahuje žádná data, nebo by se vám jich hodilo víc, vyberte si z naší nabídky datových balíčků.

Rychlost připojení

  • Co ovlivňuje rychlost?
    Rychlost mobilního připojení je ovlivněna intenzitou signálu v místě, kde službu využíváte, množstvím připojených uživatelů a zařízením, které používáte.
    Z těchto důvodů nemůžeme garantovat maximální rychlost internetu. Můžeme vám ale zaručit, že se s námi připojíte na více než 99 % pokrytí populace České republiky!
  • LTE
    Na pokrytí LTE neustále pracujeme. Podívejte se na lokality, kde je LTE dostupné.
  • 3G
    V současné době je touto technologií pokryto 85 % populace ČR. Pomocí 3G připojení dosáhnete rychlosti až 42 Mb/s.
  • GPRS/EDGE
    Technologií GPRS/EDGE je pokryto 99 % populace v ČR. Můžete se tedy spolehnout, že na většině míst v České republice můžete surfovat.
  • Mapa pokrytí
    Ověřte si v mapě pokrytí, jakou maximální rychlostí můžete svištět vy

Máte potíže s připojením?

Koukněte na několik rad a doporučení, jak je vyřešit.

Časté dotazy

Abyste svá data měli pod kontrolou, doporučujeme zapnout si jeden z našich balíčků. Třeba balíček Twist internet na týden vás vyjde jen na 49 Kč týdně. Nemusíte se obávat, ani pokud se připojujete méně často. V prohlížeči vám ukážeme uvítací stránku, na které si vyberete balíček nebo zvolíte možnost, že právě surfovat nepotřebujete. Nic vám neúčtujeme bez vašeho vědomí.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Nejlepší je si promyslet, kolik toho vlastně chcete v telefonu prosurfovat a vzít v úvahu i to, jaký typ mobilu máte. Pro chytré telefony jako iPhone, Samsung Galaxy nebo Sony Xperia se hodí datový balíček s minimální velikostí alespoň 1000 MB.

Strojům typu Nokia C5-00, Nokia C2-01 nebo Samsung S5610 by mohl stačit balíček s objemem dat od 400 MB.

Pokud ale patříte mezi vášnivé surfaře a chcete se v mobilu občas podívat i na nějaké to video, stejně pravděpodobně časem zjistíte, že dat prostě není nikdy dost. A právě pro vás máme nadupaný datový balíček s limitem 4 GB.

Podívejte se na kompletní přehled balíčků internetu v mobilu.

Vybrat a aktivovat internetové zvýhodnění si můžete v Můj T-Mobile.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Abyste svá data měli pod kontrolou, doporučujeme zapnout si jeden z našich balíčků. Třeba 50 MB s platností na 1 týden. Nemusíte se obávat, ani pokud se připojujete méně často. V prohlížeči vám ukážeme uvítací stránku, na které si vyberete balíček nebo zvolíte možnost, že právě surfovat nepotřebujete. Nic vám neúčtujeme bez Vašeho vědomí.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano. Pokud si aktivujete některý z datových balíčků, musí být aktivní alespoň první měsíc, a až pak se dá vypnout na webu, v aplikaci Můj T-Mobile nebo pomocí SMS kódu MOBINT D [velikost balíčku v MB] odeslaného na 4603. Například MOBINT D 60MB.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Připravili jsme pro Vás tipy a rady k nejčastějších příčinám nefunkčnosti dat v mobilu.

  1. Nejčastěji pomůže vypnutí a zapnutí telefonu - je možné, že telefon chybně komunikuje se sítí.
  2. Zkontrolujte nastavení internetu na SIM kartě a čerpání datového limitu.
  3. Nastavte si správně telefon pomocí konfigurační zprávy nebo interaktivního návodu.
  4. V případě, že zatím nic nepomohlo, zkuste vložit Vaší SIM kartu do jiného telefonu (tím zjistíme, jestli je chyba na SIM kartě nebo v telefonu).
  5. Pokud je chyba na SIM kartě, kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum, nebo navštivte některou z našich prodejen.
  6. V situaci, kdy je chyba na mobilním zařízení, doporučujeme se obrátit na prodejce vašeho telefonu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení