Hledat

Co dělat, když mi nefunguje anebo vypadává internet

Když se připojujete z mobilního telefonu/tabletu:

  • Zkuste telefon vypnout a zapnout. Ověřte, zda na displeji telefonu vidíte zobrazenou dostupnost signálu (typicky v horní části displeje formou čárek) a máte zapnutá mobilní data.
  • Zkontrolujte, jestli je na Vaší SIM kartě aktivovaná služba GPRS/EDGE/LTE/5G. Můžete si to ověřit v Můj T-Mobile.
  • Pro připojení k internetu je nutné mít dostatečný kredit (u Twistu), případně mít uhrazená všechna vyúčtování služeb. Kredit si zjistíte zadáním kódu *101# ve Vašem telefonu. Stav vyúčtování si můžete ověřit v Můj T-Mobile, kde ho můžete případně uhradit.
  • Ověřte si správné nastavení vašeho telefonu.
  • Jestliže žádný z těchto kroků nepomůže, vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného telefonu. Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu telefonu, v takovém případě doporučujeme obnovení továrního nastavení (obnovení dojde ke ztrátě dat), případně servis telefonu, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné vyměnit na prodejně.

Když se připojujete pomocí USB modemu:

  • Doporučujeme mít nainstalovanou aktuální verzi programu Internet Manager, který vytvoří na počítači internetové připojení.
  • Pokud máte aktuální verzi, vyzkoušejte modem v jiném PC, případně vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného zařízení (mobilní telefon, tablet, modem). Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu PC, nebo modemu, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné vyměnit na prodejně.

Internet je pomalý

  • Restartujte zařízení.
  • Jestliže se rychlost nezlepší, vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného zařízení (mobilní telefon, tablet, modem). Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu zařízení, v takovém případě doporučujeme obnovení továrního nastavení (dojde ke ztrátě dat), případně servis, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné vyměnit na prodejně.
  • U některých tarifů si v Můj T-Mobile ověřte, zda jste nevyčerpali datový limit. V portále Můj T-Mobile si limit můžete okamžitě navýšit a surfovat opět plnou rychlostí.
  • Rychlost může být závislá na signálních podmínkách v lokalitě. Zkuste rychlost srovnat s jiným zařízením ve stejné lokalitě, nebo vyzkoušejte, jak se zařízení chová v jiném místě.
  • Pokud Vám nic z výše uvedeného nepomůže a rychlost je pomalá na všech zařízeních, obraťte se na naše Zákaznické centrum.

Obraťte se na nás

Nepomohla vám žádná z výše rad, obraťte se na nás. Abychom mohli připojení co nejrychleji zprovoznit, připravte si prosím následující informace:

  • Od kdy se potíže objevují a jak dlouho?
  • Jaký máte typ telefonu/tabletu/modemu/služby?
  • Funguje připojení na jiném telefonu?
  • Funguje připojení v jiné lokalitě?
  • Kde jste měli potíže s internetem (město, přesná lokalita)?

Mohlo by
se vám hodit