Hledat

Nastavení
e-mailového klienta v počítači

Nastavení e-mailu v počítači vám s našimi návody zabere jen chvíli.

Potřebujete odeslat e-mail z vašeho počítače nebo e-mail naopak přijmout? Není nic snazšího, než si správně nastavit svého e-mailového klienta.
Přinášíme vám nastavení pro nejčastěji používané e-mailové klienty.

Vyberte si z nejčastěji používaných e-mailových klientů

V tomto návodu vás provedeme krok za krokem jak si nastavit poštovního klienta v Microsoft Windows 10.

  1. Ve Windows 10 si spusťte aplikaci Pošta.
  2. Při první spuštění aplikace si přes tlačítko Přidat účet přidáte váš emailový účet.
  3. V dalším kroku vyberte typ účtu. Pokud vám žádný z navrhovaných nevyhovuje, tak zvolte Jiný účet.
  4. Nyní vyplňte vaši e-mailovou adresu, pod jakým jménem bude pošta odcházet a heslo k vaší e-mailové schránce.
  5. A máte hotovo!
  6. Při správném nastavení tu uvidíte vaše e-maily.
  1. Spustíte program Mail pro Mac OS X a kliknete v záhlaví na položku Mail, zvolíte Účty.
  2. Zobrazí se průvodce přidáním nového účtu. Vyberete poslední možnost Přidat jiný účet.
  3. Vyberete první možnost Přidat e-mailový účet a kliknete na tlačítko Vytvořit.
  4. V následující obrazovce je nezbytné vyplnit základní údaje o Vašem poštovním účtu a poté kliknete na tlačítko Vytvořit.
    - Do pole Celé jméno zadáte své celé jméno. Tento údaj se bude zobrazovat příjemcům Vámi odeslaných e-mailů.
    - Do pole E-mail vyplníte celý tvar Vašeho e-mailu.
    - Do pole Heslo zadáte své přihlašovací heslo do Vaší e-mailové schránky.
  5. Zobrazí se zpráva Zjišťování nastavení... a následně upozornění: „Účet je nutné nastavit ručně." Volbu potvrdíte kliknutím na tlačítko Další.
  6. Jako Typ účtu zvolíte POP anebo IMAP (informaci o podporovaných protokolech si ověříte u svého poskytovatele e-mailové schránky). Do pole Poštovní server zadáte název serveru, který vám poskytne provozovatel vaší schránky. Do pole Uživatel zapíšete své přihlašovací jméno do schránky a do pole Heslo zadáte heslo pro přístup do schránky. Zadané údaje potvrdíte kliknutím na Další.
  7. Do pole SMTP server zadáte smtp.t-email.cz, do pole Uživatel vložíte své přihlašovací jméno do služby Můj T-Mobile a jako Heslo zadáte přihlašovací heslo k Můj T-Mobile. Kliknete na tlačítko Vytvořit.
  8. Během několika vteřin se zobrazí zpráva "Jsou požadovány dodatečné informace o účtu". Klepněte na tlačítko Další.
  9. V případě, že používáte server smtp.t-email.cz a zároveň se připojujete vždy přes T-Mobile, ponecháte přednastavený port 25 a u Použít SSL ponecháte políčko nezaškrtnuté a jako Ověření totožnosti zvolíte Žádné. V případě, že používáte server smtp.t-email.cz a nejste připojeni přes T-Mobile nebo střídáte své poskytovatele připojení a nastavili jste podle předchozího kroku ověřování serveru pro odchozí poštu (SMTP), nastavíte hodnotu portu na 465 a zaškrtnete Použít SSL. Jak Ověření totožnosti vyberete Heslo. Nastavení potvrdíte kliknutím na tlačítko Vytvořit.
  10. Průvodce přidáním nového účtu bude dokončen, přidaný e-mailový účet se zobrazí v přehledu existujících nastavení v levé části obrazovky.
  11. Do aplikace Mail budou automaticky načteny nové zprávy z nastaveného účtu.

V tomto návodu vás provedeme krok za krokem jak si nastavit poštovního klienta Microsoft Outlook 2019.

  1. Spustíte program Microsoft Outlook 2019
  2. Zobrazí se průvodce přidáním nového e-mailového účtu. Vyplnite vaši e-mailovou adresu a zaškrtnete Umožnit mi ručně nastavit účet. Po vyplnění klikněte na tlačítko Připojit.
  3. Vyberte si typ vašeho účtu. Pro názornost vybereme nejčastější typ účtu POP.
  4. V následující obrazovce vyplňte své heslo k e-mailovému účtu a klikněte na Připojit.
  5. Účet se úspěšně založil a můžete kliknout na Hotovo.
  6. E-mailového klienta Microsoft Outlook 2019 máte spuštěného a připraveného pro příjem e-mailové pošty.

Ruční nastavení účtu

  1. V případě, že budete chtít provést změny nastavení příchozího a odchozího serveru, tak klikněte v horní části na Soubor.
  2. V nabídce Informace o účtu si rozbalte nabídku Nastavení účtu.
  3. V Nastavení účtu klikněte na Nastavení serveru.
  4. Rozklikněte si nastavení Příchozí pošta. Zde si zkontrolujte či správně vyplňte Uživatelské jméno, Heslo a příchozí server podle vašeho poskytovatele vaší e-mailové schránky.
  5. Dále si rozklikněte část Odchozí pošta. Zde si zkontrolujte správnost odchozího serveru podle poskytovatele vaší e-mailové schránky. V případě, že jste připojeni přes internetové připojení od T-Mobile, zadáte smtp.t-email.cz. Po vyplnění klikněte na Další.
  6. Kliknutím na Hotovo máte vše úspěšně nastaveno.
  1. Importování dat z již vytvořených účtů v aplikaci Outlook Express nebo Outlook je volitelné. Pokud nechcete nebo nemáte žádné nastavení v těchto aplikacích, zvolte položku Nic neimportovat a pokračujte kliknutím na tlačítko Další.
  2. Zvolte položku E-mailový účet a pokračujte kliknutím na tlačítko Další.
  3. Vyplňte údaj do pole Vaše jméno a do pole E-mailová adresa vyplňte vaši e-mailovou adresu. Pokračujte kliknutím na tlačítko Další.
  4. Nastavení účtu

  5. V následující obrazovce je nezbytné vyplnit údaje o e-mailových serverech.
    - Vyberte typ serveru pro příchozí poštu jako POP.
    - Do pole Příchozí server vyplňte název serveru, který vám poskytne provozovatel vaší e-mailové schránky.
    - Do pole Odchozí server vyplňte název serveru, který vám poskytne poskytovatel připojení k internetu. V případě, že jste připojeni přes internetové připojení od T-Mobile, vyplňte údajem smtp.t-email.cz.
    - Pokračujte kliknutím na tlačítko Další.
  6. Nastavení účtu

  7. Vyplňte pole Jméno uživatele. Pole Jméno uživatele pro odchozí server nemá přiděleno žádné jméno, proto je ponechte prázdné. Pokračujte kliknutím na tlačítko Další.
  8. Do pole Název účtu zadejte libovolný název. Pokračujte kliknutím na tlačítko Další.
  9. Ověřte, že jsou uvedené položky v pořádku. Pokračujte kliknutím na tlačítko Dokončit.
  10. Nastavení účtu

  11. Zadejte heslo pro vaši e-mailovou schránku. Pokračujte kliknutím na tlačítko OK.
  12. Nastavení účtu

  13. Pošta byla úspěšně přijata.
  14. Nastavení účtu

Mohlo by
se vám hodit