Elektronické vyúčtování

Vyměňte tištěné vyúčtování za elektronické, je to pohodlnější

Proč elektronické vyúčtování Ke svému vyúčtování se dostanete rychleji a zdarma v elektronické podobě.
Jak na elektronické vyúčtování Stačí pár kliknutí a svoje měsíční vyúčtování máte kdykoliv po ruce.
Vyúčtování v Můj T-Mobile Podívejte se na aktuální vyúčtování v záložce Vyúčtování a platby na Můj T-Mobile.
Změna na elektronické vyúčtování Chcete vědět, jak vypadá elektronické vyúčtování a kde ho najdete?

Časté dotazy

Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?

Samozřejmě, máme pro vás hned několik možností jak to udělat:

Můj limit – nastavíte si v Můj T-Mobile částku podle sebe, a pokud ji váš paušál překročí, dáme vám vědět SMSkou.

Moje útrata – kdykoliv vás bude zajímat vaše momentální útrata.

Můj účet – hned po vystavení faktury vám pošleme SMS o výši vyúčtování a pak i potvrzení, že nám vaše platba dorazila – a nestojí to ani korunu! Stačí odeslat SMS ve tvaru UCET na 4603.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Vaše zúčtovací období je uvedeno na Vyúčtování služeb, které vám pravidelně zasíláme. Vyúčtování služeb je také dostupné na webu Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování a platby > Vyúčtování služeb.
Zpravidla trvá jeden měsíc, výjimka může nastat při uzavření nebo ukončení smlouvy, kdy se služby účtují jen v poměrné výši od data aktivace nebo do data ukončení smlouvy. Začátek a konec se obvykle liší od kalendářního měsíce.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Vyúčtování služeb je vystaveno jeden den po skončení zúčtovacího období.

V Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování) se objeví 3. den po konci zúčtovacího období, tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.

Zúčtovací období naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb nebo v Můj T-Mobile. Tam si také můžete nastavit upozorňování na vystavení vyúčtování (Hlavní rozcestník > Smlouva > Zasílání upozornění - v sekci "Může se vám hodit").

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, po přihlášení do webové samoobsluhy Můj T-Mobile naleznete Vyúčtování služeb v sekci Vyúčtování a platby.
Stejně tak si jej můžete zobrazit i v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Platby a dobíjení.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Změnu adresy, na kterou vám zasíláme Vyúčtování služeb, provedete jednoduše na internetu pomocí služby Můj T-Mobile (Smlouva > Osobní údaje v sekci Fakturační údaje).

U zákazníků s firemní smlouvou se musíte obrátit na Zodpovědnou osobu, která je určená ke správě kontraktu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení