Výhody potvrzení e-mailu
Aktuální tipy na výhodné balíčky a novinky
Odměny z programu Našim pro radost
Blesková potvrzení o změnách vašich služeb
Chcete získat výhody? První z odměn vám zašleme ihned po potvrzení vašeho e-mailu.
- Jak do Mobita dostanu peníze?
-
Připojení Mobita k bankovnímu účtu
Zákazníci partnerských bank (Česká spořitelna, GE Money Bank, Raiffeisenbank, UniCredit Bank) si připojují k Mobitu svůj bankovní účet přímo ve svém internetovém bankovnictví. Mobito mohou používat jako mobilní peněženku, kdy si Mobito nejprve penězi nabijí a až poté platí, anebo platí přímo ze svého bankovního účtu. Všechny platby Mobitem – placení Mobitem i nabíjení Mobita – probíhají okamžitě. Pro vstup do Mobita i pro potvrzení všech plateb musí zákazník zadat svůj osobní PIN kód. U přímé platby se částka strhává přímo z bankovního účtu zákazníka, v případě mobilní peněženky se snižuje zůstatek v peněžence. Při každé platbě si zákazník vybere, zda chce platit přímo z bankovního účtu, nebo z mobilní peněženky.
Připojení Mobita k platební kartě
Zákazníci nepartnerských bank, tedy těch, se kterými Mobito nemá propojené systémy, si nemohou Mobito připojit přímo ke svému bankovnímu účtu. Proto si zákazník připojí k Mobitu svou platební kartu (debetní, kreditní) a Mobito využívá jen jako mobilní peněženku. Platební kartu si zákazník připojí na začátku – při aktivaci služby.
- Jak zjistím, že jsem v LTE pokrytí?
-
Mrkněte na Mapu pokrytí a vlevo vyberte záložku „Typ sítě“.
Pokud již vaše zařízení podporuje LTE, máte vhodný tarif a jste v pokrytí, na displeji telefonu uvidíte u ukazatele signálu LTE či 4G.
Můžete také odeslat SMS s textem INTERNET na 4616, obratem vám pošleme SMS, jaké připojení je k dispozici.
- Jaký je rozdíl mezi jednotlivými kanály služby Postm@n?
-
Rozdíl je v délce zprávy, kterou obdržíte na váš mobilní telefon a v ceně měsíčního předplatného této služby. Veškeré informace o službě naleznete ZDE.
- Rád bych poslal SMS i do jiné sítě nebo více příjemcům, co mám dělat?
-
Pokud jste zákazníkem T-Mobile, je možné využívat daleko pohodlnější SMS a MMS bránu pro registrované uživatele, kterou naleznete po přihlášení do t-zones v sekci „Zprávy" nebo v horní navigaci.
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na T-Mobile TV i v mobilu nebo tabletu?
-
Sledovat T-Mobile TV můžete nejen na domácí televizi, ale díky aplikaci Mobilní TV i v tabletu nebo chytrém telefonu a to kdekoli zrovna jste – třeba na chalupě :-). V rámci tarifu T-Mobile TV ji máte navíc automaticky již v ceně.
K tomu ještě potřebujete:
- Mobilní zařízení s Androidem (4.0.3 a vyšší) nebo iOS (7 a vyšší).
- Rychlý internet (alespoň 5 Mb/s), doporučujeme náš superrychlý LTE internet (data se započítávají do datového limitu) nebo Wi-Fi.
- Aplikaci Mobilní TV pro Android a iOS.
- Přístupové jméno a heslo do aplikace, které obdržíte v e-mailu nebo SMSce podle toho, co jste si při objednávce TV zvolil.