Přesměrování hovorů

Přesměrujte si hovory na libovolné číslo nebo do hlasové schránky.

S tarifem lze přesměrovat hovory na libovolné číslo či do hlasové schránky.

S předplacenou kartou Twist si můžete hovory směrovat do hlasové schránky.

Máme pro vás řešení, i když jste v zahraničí.

Způsoby přesměrování

  1. Nepodmíněné: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány.
  2. Podmíněné: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo jste mimo signál.

Každá nově zakoupená SIM karta má již aktivní automatické přesměrování do Registru zmeškaných hovorů (funguje v případě nedostupnosti).

Přesměrování mimo území ČR

Pokud jste v zahraničí a máte nastavené vlastní podmíněné přesměrování (například do hlasové schránky), bude vám účtován příchozí roamingový hovor i odchozí hovor do hlasové schránky.

Jak nastavit přesměrování

Vlastní přesměrování hovorů můžete jednoduše nastavit těmito způsoby:

  • v naší samoobsluze T-Mobile, kde níže na stránce naleznete: „Přesměrování hovorů/Přesměrování hovorů – Zrušení služby"
  • přímo z menu svého telefonu
  • zdarma za pomocí GSM kódů, které zadáte na klávesnici svého telefonu a odešlete je jako běžný hovor. Vlastní přesměrování si mohou nastavit jen tarifní zákazníci.

Co dělat, když nefunguje přesměrování?

Nefunguje přesměrování do hlasové schránky nebo registru zmeškaných hovorů

  • Zkontrolujte si v Můj T-Mobile, zda máte služby správně nastavené.

Nefunguje přesměrování hovorů

  • V menu telefonu si zkontrolujte, zda máte správně nastavené přesměrování,
  • Zkontrolujte, zda telefonní číslo, na které mají být hovory přesměrovány, je aktivní.
  • Vyzkoušejte přesměrování vypnout a znovu nastavit, případně vypnout a zapnout telefon.