Načítáme...

Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků

Má aplikace v mobilu nějaké výhody?

Aplikaci Můj T-Mobile máte vždy po ruce, nové tarify v ní vyberete podle svých potřeb, zkontrolujete a potvrdíte raz dva. Jednoduše zadáte platbu online a při dalším placení už nebudete muset vypisovat údaje karty – aplikace si je zapamatuje. Každý měsíc navíc můžete soutěžit o telefony a data zdarma. Nemusíte si nic pamatovat, prostřednictvím notifikací v mobilu vás upozorníme, když bude v aplikaci něco nového, důležitého nebo zajímavého.

Umí aplikace Můj T-Mobile platbu vyúčtování online?

Ano. Aplikace Můj T-Mobile umožňuje zaplatit jedno nebo více neuhrazených vyúčtování najednou platební kartou. Během platby je možné si kartu uložit a jednoduše ji použít příště. Čísla karet se neukládají, ani pro nás nejsou nijak viditelná. Jsou zašifrována a uložena u certifikované bankovní autority. Aplikace také umožňuje platbu přes Apple Pay a Google Pay.

Jakou výhodu mi Pořád online přinese?

Pořád online můžete využívat u všech našich tarifů s označením Plus a hodí se, když vám dojdou data z tarifu. Stačí si ho zdarma zapnout v aplikaci Můj T-Mobile a data na komunikaci, mapy, jízdní řády nebo třeba bankovnictví vám pojedou dál.

Můžu použít volné minuty a data, která mám ve svém tarifu, i v zahraničí?

Volné minuty, SMSky i data, která máte ve svém tarifu, můžete použít v rámci EU roamingu v 31 zemích Evropy jako doma. Po vyčerpání volných jednotek jsou jednotlivé služby účtovány stejně jako v ostatních zemích – dle platného roamingového ceníku.

Potřebuji speciální tarif pro využívání 5G?

Ne. Technologii 5G poskytujeme všem zákazníkům bez rozdílu, a proto žádný speciální tarif není potřeba.

Mohu 5G využívat i v zahraničí?

V některých zemích už ano. A neustále se jejich seznam rozšiřuje. Před cestou si vždy můžete zkontrolovat konkrétní zemi, kam jedete, ať víte, který zahraniční operátor tam poskytuje 5G.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky tarifů Student z generace Tarify 2022