Průběh instalace služby

Nejprve si zvolte službu

Profesionální internet (rádiový spoj)

  • Podpis smlouvy

    Podpis smlouvy zákazníkem.

  • Zpracování smlouvy
    (cca 1 týden)

    Zpracujeme smlouvu a přidělíme vám Delivery manažera, který bude vaším primárním kontaktem v době technické instalace služby.

    V případě dotazů se obraťte na obchodního zástupce - kontakt naleznete ve smlouvě.

  • Přidělení delivery manažera

    Příslušný Delivery manažer se s vámi telefonicky spojí a projde s vámi časový postup instalace služby. Zároveň vám shrnutí telefonického rozhovoru pošle na email, který máte uvedený ve smlouvě.

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

  • Instalace služby
    (cca 4 týdny)

    Během 2 týdnů vás budou kontaktovat technici našeho instalačního partnera (NHK, Huawei Amicom, TERMS,..), aby pro vás mohli připravit projektovou dokumentaci.

    V dalších 2 týdnech předloží zástupce našeho instalačního partnera projektovou dokumentaci, jejíž součástí je schválení umístění antény a svodu na objektu. Dokumentaci musí podepsat zástupce majitele objektu, nejčastěji jeho správce.

    Následně proběhne instalace rádia a kabelového vedení v objektu a zřízení služby.

    Po zřízení služby vás bude kontaktovat zástupce našeho instalačního partnera a domluví s vámi termín předání služby.

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

  • Předání služby

    Ve smluveném termínu proběhne předání služby naším instalačním partnerem.

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

Profesionální internet (pronajatý okruh od partnera)

  • Podpis smlouvy

    Podpis smlouvy zákazníkem.

  • Zpracování smlouvy
    (cca 1 týden)

    Zpracujeme smlouvu a přidělíme vám Delivery manažera, který bude vaším primárním kontaktem v době technické instalace služby.

    V případě dotazů se obraťte na obchodního zástupce - kontakt naleznete ve smlouvě.

  • Přidělení delivery manažera

    Příslušný Delivery manažer se s vámi telefonicky spojí a projde s vámi časový postup instalace služby. Zároveň vám shrnutí telefonického rozhovoru pošle na e-mail, který máte uvedený ve smlouvě.

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

  • Instalace služby
    (cca 4 týdny)

    Během 2 týdnů vás budou kontaktovat technici našeho instalačního partnera CETINu nebo Čra a dalších, aby pro vás mohli připravit projektovou dokumentaci pro rádio nebo vedení kabeláže.

    V dalších 2 týdnech předloží zástupce našeho instalačního partnera projektovou dokumentaci, jejíž součástí je schválení umístění antény a svodu na objektu případně vedení kabeláže. Dokumentaci musí podepsat zástupce majitele objektu, nejčastěji jeho správce.

    Proběhne instalace rádia a/nebo kabelového vedení v objektu a zřízení služby.

    Po zřízení služby vás bude kontaktovat zástupce našeho instalačního partnera a domluví s vámi termín předání služby.

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

  • Předání služby

    Ve smluveném termínu proběhne předání služby naším instalačním partnerem.

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

Profesionální internet (optika)

  • Podpis smlouvy

    Podpis smlouvy zákazníkem.

  • Zpracování smlouvy
    (cca 1 týden)

    Zpracujeme smlouvu a přidělíme vám Delivery manažera, který bude vaším primárním kontaktem v době technické instalace služby.

    V případě dotazů se obraťte na obchodního zástupce - kontakt naleznete ve smlouvě.

  • Přidělení delivery manažera

    Příslušný Delivery manažer se s vámi telefonicky spojí a projde s vámi časový postup instalace služby. Zároveň vám shrnutí telefonického rozhovoru pošle na e-mail, který máte uvedený ve smlouvě.

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

  • Instalace služby
    (cca 4 týdny)

    Během 2 týdnů vás budou kontaktovat technici našeho instalačního partnera (S-Com, Sitel,…), aby pro vás mohli připravit projektovou dokumentaci včetně návrhu vedení optického kabelu.

    V dalších 2 týdnech předloží zástupce našeho instalačního partnera projektovou dokumentaci, kterou musí podepsat zástupce majitele objektu, nejčastěji jeho správce.

    Proběhne instalace optického kabelu v objektu a zřízení služby.

    Po zřízení služby vás bude kontaktovat zástupce našeho instalačního partnera a domluví s vámi termín předání služby.

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

  • Předání služby

    Ve smluveném termínu proběhne předání služby naším instalačním partnerem.

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

IPK DSL

  • Podpis smlouvy

    Podpis smlouvy zákazníkem.

  • Zpracování smlouvy
    (cca 1 týden)

    Zpracujeme smlouvu a přidělíme vám Delivery manažera, který bude vaším primárním kontaktem v době technické instalace služby.

    V případě dotazů se obraťte na obchodního zástupce - kontakt naleznete ve smlouvě.

  • Přidělení delivery manažera

    Příslušný Delivery manažer se s vámi telefonicky spojí a projde s vámi časový postup instalace služby. Zároveň vám shrnutí telefonického rozhovoru pošle na e-mail, který máte uvedený ve smlouvě.

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

  • Instalace služby
    (cca 4 týdny)

    Během 2 týdnů vás budou kontaktovat technici našeho instalačního partnera CETIN, aby pro vás mohli připravit projektovou dokumentaci včetně návrhu vedení kabeláže.

    V dalších 2 týdnech předloží zástupce našeho instalačního partnera projektovou dokumentaci, kterou musí podepsat zástupce majitele objektu, nejčastěji jeho správce. Zároveň od nás obdržíte informační e-mail o realizaci přístupové linky a odešleme vám příslušná koncová zařízení (modemy, zdroje, telefony).

    Instalační partner telefonicky otestuje nastavení modemu a telefonů a případně domluví termín portací čísel (pokud probíhá portace).

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

  • Předání služby

    Ve smluveném termínu proběhne předání služby naším instalačním partnerem.

    V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.

Po zřízení služby

Změna služby

Pokud budete chtít změnit službu, navýšit nebo upravit, kontaktujte vašeho obchodního zástupce.

Porucha linky

V případě poruchy kontaktujte zákaznickou linku 800 73 73 11.