- Jak zjistím, že jsem v LTE pokrytí?
-
Mrkněte na Mapu pokrytí a vlevo vyberte záložku „Typ sítě“.
Pokud již vaše zařízení podporuje LTE, máte vhodný tarif a jste v pokrytí, na displeji telefonu uvidíte u ukazatele signálu LTE či 4G.
Můžete také odeslat SMS s textem INTERNET na 4616, obratem vám pošleme SMS, jaké připojení je k dispozici.
- Nefunguje mi hlasová navigace při navigaci pro pěší. Co s tím?
-
Aplikace Vás při prvním použití navigace pěšky požádá o volbu jazyka hlasových pokynů a stažení příslušných souborů, pokud jste stahovali hlasové pokyny jiným způsobem, je možné, že jste stáhli nesprávnou verzi. Zkontrolujte, zda máte hlasovou navigaci aktivní: V hlavním zobrazení zvolte Nastavení > Navigace > Navigace pro chodce - zde by měla být možnost hlas aktivovat. Pro podrobnější informace a v případě přetrvávajících potíží kontaktujte prosím společnost Nokia, kontakt viz http://www.nokia.cz/.
- Co je to elektronické Vyúčtování?
-
Ano, najdete je v Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování a platby.
- Přihlásil jsem se do odměny V síti. Kolik si musím dobít, abych získal volání na T-Mobile zdarma a 100 MB dat?
-
Pokud už jste přihlášený v odměně V síti, pak výhodu získáte vždy na 30 dní po dobití částkou 300 Kč a vyšší.
- Aplikace nejde nainstalovat, co mám dělat?
-
Máte dostatek volného místa v telefonu? Aplikace vyžaduje alespoň 4 MB volného místa. Pokud nemáte dostatek volného místa v telefonu, přesuňte aplikace na paměťovou kartu. Pokud si s přesunem dat na kartu nevíte rady, obraťte se na naši nejbližší prodejnu, kde Vám rádi pomůžeme. (http://www.t-mobile.cz/web/cz/osobni/o-t-mobile/kontakty/prodejny-t-mobile)
Zkontrolujte si, zda máte kompatibilní verzi Androidu - potřebujete 2.4 a vyšší. Pokud máte dostatek volného místa a instalace nejde, zkuste telefon restartovat. Pokud ani poté aplikace nejde nainstalovat, prosím kontaktujte eReading.cz (podpora@ereading.cz).
Vyberte prosím sadu restrikcí.