Partnerský program

 

  • Nabízíme širší a dlouhodobější partnerství na WEB portále t-music.cz.
  • Pracujte s komunitou t-music.cz fanoušků (mladí lidé 15-25 let).

Napište nám


Firmy a veřejná správaO značce t-music

Od r. 2004 reprezentuje t-music všechny hudební aktivity společnosti T-Mobile určené hlavně mladým lidem, pro které je hudba nedílnou součástí každého dne.

Pod značkou t-music probíhá mnoho významných hudebních událostí, např.:

  • t-music tour kapel United Flavor, Vypsaná Fixa, Skyline, Sto zvířat, Kryštof, Wohnout a UDG, Horkýže slíže, Chinaski (2007-2010)
  • t-music Back to shool (2011-2012)
  • Partnerství s předními hudebními festivaly: Rock for Poeple, Hip Hop Kemp a další
  • Vydání digitálních hudebních desek předních českých kapel
  • Vlastní hudební hitparáda t-music chart
  • Vlastní hudební webový portál  www.t-music.cz, obsahující novinky ze světa hudby, videa, reportáže, uvítací a vyzváněcí tóny a největší českou hudební databázi
t-music.cz

t-music.cz

t-music.cz

Právě v rámci hudebního webového portálu www.t-music.cz nabízíme dlohodobější partnerství (minimálně 3 měsíce), v rámci kterého je možné domluvit výhodné balíčky komunikace s širší prezntací brandů, produktů nebo služeb svázaných s komunitou mladých lidí - hudebních fanoušků.

Jedná se zejména o balíčky:

  • Klasické bannerové kampaně
  • Brandování vybraných sekcí portálu
  • Využití soutěžných modulů (maximálně 1x týdně po dobu partnerství) - vhodné pro prezentaci produktu
  • Komunikaci na registrované uživatele (mail-newsletter, MMS v rámci kanálu MMS t-music)
  • Videospot/jingle před prvním spuštěním klipu

Podrobnější informace poskytneme na dotaz