I těm nejostražitějším se to může vymknout z ruky. Proto pro vás máme možnost nechat si své elektronické miláčky pojistit pro případ náhlých a nečekaných nepříjemností.

Pojištění proti poškození vodou, rozbití - i třetí osobou (třeba dětmi) a dokonce i krádeži.

Pojištění se platí pohodlně v rámci měsíčního Vyúčtování.

I pro drobné podnikatele.

Jak to funguje

Jednoduše – když si u nás pořídíte nový stroj, necháte si ho pojistit a přihodí se vám s ním nějaká ta „radost“, neztrácejte čas zbytečným hledáním servisu. Prostě zavolejte na telefonní číslo 800 758 623, kde vám ve spolupráci s pojišťovnou s vaším elektronickým miláčkem pomůžeme.

A pokud už ani oprava nepomůže (nebo vám telefon ukradli), dostanete od nás úplně stejný nebo podobný stroj zdarma. Navíc vám po vyřízení případu pojištění nezanikne, ale bude platit dál i na opravený/nový telefon. Jak dlouho, to záleží jen na vás – pojištění si můžete pořídit na 6, 12 a 24 měsíců.

Kolik takové šikovné pojištění stojí?

Záleží na tom, jak drahý stroj si chcete nechat pojistit. Ceny vypadají takhle:

Pořizovací cena přístroje Měsíční poplatek za pojištění
0 - 4 000 Kč 49 Kč
4 001 - 7 000 Kč 99 Kč
7 001 - 10 000 Kč 149 Kč
Nad 10 000 Kč 199 Kč

T-Mobile Pro jistotu se navíc platí v rámci měsíčního Vyúčtování, takže se při nákupu nového telefonu nevydáte z dalších peněz, nemusíte řešit další faktury a ani myslet na další platbu. Prostě pohoda.

Pomůžeme vám vykrýt i vaše splátky na telefon, platby Vyúčtování a dalších služby, když to budete potřebovat. Pro jistotu splácení.

To zní dobře, jak se dá pojištění pořídit?

Jednoduše – pojištění vám nabídneme automaticky, když si u nás příště budete kupovat nový telefon nebo jiný stroj:

  • na prodejně
  • přes e-shop www.t-mobile.cz.

A abyste se s pojištěním T-Mobile Pro jistotu ještě lépe seznámili, připravili jsme pro vás seznam nejčastějších otázek nebo přímo chytrou brožurku.

Chytrá brožurka (329 KB)
Zobrazit
Pojistná smlouva (od 1.6.2017) (444 kB)
Zobrazit
Odstoupení od pojištění (51 KB)
Zobrazit

Časté dotazy

Je to sice mrzuté, ale někdy se může stát, že vám v opravně zamítnou reklamaci telefonu třeba kvůli tomu, že je „vytopený“, poškozený pádem a podobně. Zákonná záruka se totiž nevztahuje na taková poškození, která mohou vzniknout vnější příčinou. A už vůbec vás záruka nezachrání, když vám telefon ukradnou. A právě na tyto případy myslí T-Mobile Pro jistotu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Snadno - pokud se jedná o náhlý nečekaný pád, ke kterému nedošlo v důsledku vašeho přičinění, poškozené zařízení vám opravíme. A pokud se nebude dát opravit, dostanete od nás stejný nebo podobný přístroj zdarma jako náhradu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, opravíme. Platí na to jen pár výjimek, které najdete v Článku 10 Rámcové smlouvy - Výluky pojištění.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Naše pojištění chrání váš telefon i pro případ krádeže. Pokud vás taková nepříjemná událost potká, zavolejte nejdřív na policii a krádež nahlaste. S protokolem a „Souhlasem se znemožněním provozu odcizeného koncového mobilního telefonního přístroje“ od policie stačí zavolat na telefonní číslo 800 758 623 a nahlásit pojistnou událost. K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile. Operátoři vám pomůžou a sdělí další kroky.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ani korunu. Neplatíte nic ani za opravu, ani za vydání nového telefonu v případě, že telefon nepůjde opravit nebo vám ho ukradnou.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Máte-li sjednáno naše pojištění, nový telefon dostanete, pokud vám ho ukradnou nebo nepůjde opravit. A když už váš přístroj nebudeme mít v nabídce, můžete si vybrat jiný telefon z naší aktuální nabídky až do pořizovací ceny původního přístroje.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, T-Mobile Pro jistotu se vztahuje i na telefony zakoupené tzv. „na IČO“.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ne, protože pojišťovna musí posoudit rozsah poškození (jestli má smysl telefon opravovat, nebo zda vám rovnou dáme nový) a jestli se na něj vztahuje pojištění T-Mobile Pro jistotu. Opravu ale stejně umíme vyřídit často rychleji než klasické servisy. Stačí zavolat na 800 758 623 a nahlásit „pojistnou událost“. K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Rozbitý přístroj

  • Stačí zavolat na 800 758 623 a nahlásit „pojistnou událost“. K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile.
  • Pokud se vám zařízení rozbilo, vyzvedneme si ho přímo u vás...
  • ... a pak vám po přezkoumání buď přivezeme opravený telefon/tablet zpátky, nebo vám dáme vědět, na které prodejně si můžete vyzvednout nový stroj.

Krádež

  • Krádež nejdřív nahlaste na policii.
  • S protokolem od policie stačí zavolat na telefonní číslo 800 758 623 a nahlásit "pojistnou událost". K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile. Operátoři vám pomůžou a sdělí další kroky.
  • Díky T-Mobile Pro jistotu od nás dostanete úplně stejný nebo podobný telefon jako náhradu.