S tarify S námi máte vše pod kontrolou

Samoobsluha

S aplikací Můj T‑Mobile máte vždy přehled kolik minut a dat čerpáte. Jednoduše si budete moci cokoliv sami na svém účtu přenastavit. A najdete zde vaše měsíční vyúčtování.

Aplikace

Garance spokojenosti

Po zakoupení tarifu máte 14 dní čas na vyzkoušení. Pokud s ním nebudete spokojení, tarif jednoduše zrušíte bez jakýchkoliv pokut.

Změna tarifu

Navíc pokud přijdete na to, že by vám více vyhovoval jiný tarif, můžete si ho libovolně a hlavně bezplatně změnit. Možností je i tarif a jeho platby pozastavit.

Časté dotazy

Ano, máme. S balíčkem Školák se vám vaše dítko dovolá, i když zrovna nemá kredit. Navíc získáte přehled o jeho útratě, výši a platnosti kreditu. Se Školákem taky víte, kde se vaše dítko právě nachází nebo zda dorazilo ze školy domů a mnohem víc.

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, datový limit si můžete navýšit i několikrát během účtovacího období a kdykoliv chcete. Navýšení lze provést o 60 MB za 29 Kč, 220 MB za 100 Kč nebo o 1 GB za 200 Kč. Navýšení je možné provést následujícími způsoby:

  • Na aktivační stránce http://www.tmo.cz/dl, kam budete přesměrování v momentě vyčerpání dat (v mobilu, tabletu nebo stolním počítači, stránka je zdarma).
  • SMS zprávou, pro navýšení například o 220 MB odešlete SMS ve tvaru DOKUPDATA_220MB na číslo 4603.
  • V mobilní aplikaci Můj T-Mobile.
  • V hlasovém automatu na čísle 4603 v sekci služby a internet, nebo stačí po pozdravu stisknout 523.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Podmínky

Podmínky tarifů S námi (94 KB)
Zobrazit
Podmínky tarifu S námi pro mladé (55 kB)
Zobrazit