Vítejte v T-Mobile TV GO

Začněte televizní programy sledovat rychle a pohodlně přímo ve vaší chytré televizi.

Chci předplatné TV tarifů
nebo
Mám voucher Vyzkoušet zdarma na 30 dní
Více informací
down

Vybraný televizní tarif nebo balíček si nyní můžete objednat snadno, a to přímo z Vašeho obývacího pokoje. Stačí si z nabídky vybrat tarif a období, na které si ho chcete předplatit.

Platba za předplatné probíhá formou prémiové SMS a částka za tuto platbu Vám bude stržena přímo z kreditu Vaší hlasové služby, případně bude naúčtována v pravidelném měsíčním vyúčtování, které vystavuje Váš operátor.

Televizní tarif si můžete předplatit na 30 dní, 3 měsíce nebo na dobu neurčitou.


FAQ

  1. Jaké balíčky nabízíte?

    V současné době nabízíme balíček Max, další balíčky připravujeme

  2. Na jak dlouho si mohu předplatné zaplatit?

    Platba probíhá vždy po 30 dnech. Předplatné můžete zvolit na 30 dní (bez obnovy), na 90 dní (3x 30 denní obnova) nebo na dobu neurčitou.

  3. Jak mohu balíčky deaktivovat?

    Pro deaktivaci balíčku Max zašlete SMS ve tvaru STOP TVGO MAX na telefonní číslo 90109. Pro deaktivaci všech balíčků zašlete sms ve tvaru STOP na 90109.

  4. Když pošlu deaktivační SMS, kdy se balíček zruší?

    Balíček Vám zrušíme ke konci aktuálně zaplaceného předplatného. Nemusíte se tak rozmýšlet, kdy deaktivační SMS v průběhu zaplaceného období zašlete.

  5. Mám předplatné balíčku na 90 dní, v tomto období se rozhodnu předplatné zrušit, jak to bude probíhat?

    Předplatné Vám doběhne do aktuálně zaplaceného období, pro další 30 denní předplatné se již služba neobnoví. Pokud tedy deaktivační SMS pošlete např. 52 den, předplatné doběhne do 60 dne a pro další 30 denní období balíček obnovovat nebudeme.

  6. Na kolika zařízeních mohu využít přihlašovací údaje, které jsem obdržel po zaslání SMS?

    Přihlašovací údaje, které obdržíte při platbě přes premium sms můžete využít až na čtyřech zařízeních. Jedno z těchto zařízení musí být to, z kterého byla Premium sms odeslána. Při uplatněné voucheru nebo při zkušební verzi lze využít přihlašovací údaje na jednom zařízení.

  7. Zapomněl jsem rodičovský PIN, co dělat?

    Zašlete SMS ve tvaru TVGO PINTV na 90109. SMS musí být zaslána z čísla, z kterého byla služba objednána. Následně obdržíte nový rodičovský PIN.

  8. Zapomněl jsem heslo k T-Mobile TV GO, co dělat?

    Zašlete SMS ve tvaru TVGO RESETHESLO na 90109. SMS musí být zaslána z čísla, ze kterého byla služba objednána. Následně obdržíte nové přihlašovací údaje.

  9. Nechci dostávat marketingové notifikace o T-Mobile TVGO. Co mám dělat?

    Postačí zaslat SMS ve tvaru TVGO NEMARKETING na 90109 a s marketingovými notifikacemi ke službě T-Mobile TV GO Vás nebudeme kontaktovat.

  10. Upozorníte mě, před prodloužením předplatného o dalších 30 dnů?

    Ano, dva dny předem Vám vždy zašleme upozorňující SMS.

  11. Předplatné se prodloužilo o dalších 30 dní, ale já již další období nechci. Jak pokračovat dál?

    Pokud platba již proběhla, nelze ji bohužel vrátit zpět. Pokud zašlete SMS ve tvaru STOP, předplatné všech balíčku k TVGO pro další období již obnovovat nebudeme.

  12. Přišla mi SMS ve tvaru: Byl dosazen limit Predplatne Sluzby TVGO Max (499 Kc/30 dni). Pro pokracovani zasli SMS ve tvaru ANO na 90109. Vice info na www.t-mobile.cz/tvgo/aplikace. T-Mobile. Co to znamená?

    Ze zákona Vám musíme takto dát vědět, když dosáhnete za balíčky služby T-Mobile TV GO celkové historické útraty 2000 Kč. Zasláním SMS ve tvaru ANO na 90109 potvrdíte, že máte o předplatné pro další období zájem. Pokud SMS nezašlete, nemůžeme Vám předplatné na další období prodloužit.

  13. Jsou nějak informační a administrační SMS zpoplatněny?

    Informační a administrační SMS zpoplatněny nejsou. Platíte pouze platbu předplatného balíčku.

  14. Kde najdu Všeobecné podmínky služby?

    Všeobecné podmínky naleznete zde.

  15. Nikde jsem nenašel odpověď nebo tvar SMS pro to, co bych potřeboval. Kam se můžu obrátit?

    Rádi Vám pomůžeme na Zákaznickém centru. Pro kontakt využijte prosím Kontaktní formulář nebo zavolejte na 800 73 73 73 (ze zahraničí +420 603 603 603).

Uplatnění voucheru Vám umožní aktivovat si televizní tarif T-Mobile TV GO zdarma. Typ tarifu a doba, po kterou můžete bezplatně sledovat T-Mobile TV GO, se liší dle typu použitého voucheru.

Zároveň se není čeho bát, po uplynutí bezplatného období Vám nebudeme nic účtovat, pouze uzamkneme váš přístup do služby T-Mobile TV GO.

Pro aktivaci bezplatné T-Mobile TV GO si nejprve vytvořte účet a následně budete vyzváni k zadání kódu voucheru.


FAQ

  1. Na kolika zařízeních mohu uplatnit voucher?

    Voucher lze uplatnit jednou a je platný pro jedno zařízení.

  2. Mám dva vouchery, mohu je uplatnit na totožném zařízení?

    Ano, vouchery je ovšem nutné uplatnit postupně. Tedy druhý voucher lze uplatnit až po ukončení předplatného z prvního voucheru.

  3. Využívám voucher a v době jeho platnosti zašlu premium SMS na zpoplatněný balíček. Co se stane?

    Předplatné přes voucher se zruší a začne platit předplatné přes premium SMS. Pokud chcete využít předplatné přes voucher celé, doporučujeme zaslat premium SMS až ke konci doby platnosti předplatného přes zdarma

T-Mobile TV GO si můžete vyzkoušet zdarma! Výběr tarifu na zkoušku jsme provedli za Vás, stejně tak dobu, po kterou můžete bezplatně testovat – je to 30 dní.

Pro aktivaci zkušební bezplatné T-Mobile TV GO si nejprve vytvořte účet. Po uplynutí 30 dní si budete moci zakoupit předplatné TV tarifu (případně uplatnit voucher) a váš účet používat i nadále.


FAQ

  1. Na kolika zařízeních mohu uplatnit zkušební verzi?

    Zkušební verze lze uplatnit na totožném zařízení pouze jednou. Nelze je čerpat opakovaně.

  2. Využívám zkušební verzi a v době její platnosti zašlu premium SMS na zpoplatněný balíček. Co se stane?

    Předplatné přes zkušební verzi se zruší a začne platit předplatné přes premium SMS. Pokud chcete využít zkušební verzi celou, doporučujeme zaslat premium SMS až ke konci doby platnosti předplatného zdarma.