Nákup online v eShopu

  • Vyberete si, co chcete

    V eShopu máme otevřeno pořád. Fronty nečekejte a objednejte kdykoli. Uprostřed noci, o víkendu i o svátcích.

    Na každý nákup zařízení v eShopu vám zaručíme 14denní garanci vrácení peněz. U tarifů taky. Jen zaplatíte poměrnou část za služby, které do té doby využijete.

    Číslo vám dáme nové nebo to původní převedeme od jiného operátora.

    Při přechodu z Twistu na paušál nepřijdete ani o číslo, ani o dobitý kredit - ten vám odečteme z vyúčtování.

    Najdete u nás exkluzivní nabídky na telefony, tarify i předplacenky, internet, televizní a další služby.

  • Údaje jsou u nás v bezpečí

    Pokud sami nedáte souhlas, vaše osobní a kontaktní údaje nikomu dalšímu nedáme.

    Na konci stránek můžete najít obchodní podmínky daných služeb nebo zařízení. Nic netajíme.

    Ještě před odesláním objednávky si můžete přečíst i vzor smlouvy, kterou s námi podepisujete. A pořád máte 14 dní na případné zrušení.

    U nás se můžete sami přesvědčit o ochraně vašich údajů, bezpečnosti informací i třeba jak a proč pracujeme s cookies.

  • Platba, splátky, smlouva

    Zaplatit u nás můžete platební kartou i hotovostí při převzetí u kurýra nebo v prodejně.

    Doručovatelé České pošty přijímají pouze hotovost, ale většina jejich poboček už umožňuje i platby kartou.

    Paušál nebo dobití kreditu nejrychleji vyřídíte v naší mobilní aplikaci. Kdykoli, do pár minut a bez poplatku.

    Splátky za telefon nebo jiné zařízení vám rozpočítáme do měsíčních vyúčtování. Zaplatíte tak přímo nám a bez navýšení na ceně.

    Smlouvu na tarif s námi uzavíráte na dobu neurčitou. Vypovědět ji můžete kdykoli bez sankcí. Stačí když nám napíšete a po 30 dnech je po všem.

    Když si k tarifu pořídíte zvýhodněné zařízení (třeba telefon se slevou), smlouva bude na dobu určitou – 2 roky. Prvních 14 dnů můžete od smlouvy bezplatně odstoupit. Pak ji můžete předčasně ukončit písemnou výpovědí – e-mailem na info@t-mobile.cz, papírově na adresu T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 149 00 Praha 4 nebo osobně v kterékoli naší značkové prodejně. Vaši smlouvu ukončíme 30 dní od dne přijetí a zpracování vaší výpovědi.

  • Dopravu platíme my

    Máme na výběr nejeden způsob doručení: Českou poštou, kurýrem do vlastních rukou nebo osobní vyzvednutí v prodejně.

    Doručení je u nás zdarma.

  • Reklamace a garance vrácení peněz

    Od běžné (Účastnické) smlouvy u nás můžete odstoupit do 14 dnů. Ty se počítají ode dne, co vám smlouvu pošleme do schránky T-Box v Můj T-Mobile.

    Odstoupíte, když nám pošlete písemnou žádost (stáhnout vzor dokumentu), ve které bude:

    • zmínka, že odstupujete od smlouvy,
    • telefonní číslo/ID služby,
    • jméno a příjmení majitele smlouvy,
    • podpis majitele smlouvy.

    S písemnou žádostí je potřeba vrátit nepoškozené zařízení. Obecně platí, že při doručení Českou poštou nebo kurýrem posíláte odstoupení na adresu:

    PJ Expedis spol. s r. o.
    Františka Vítězslava Veselého
    areál Pragorent - hala č. VS32
    193 00 Praha 9

    Pronajaté zařízení můžete vrátit na kteroukoli naši prodejnu.

    Pokud jste smlouvu a zařízení vyzvedli v naší prodejně, odstoupení vyřídíte na tom stejném místě.

    U různých služeb mohou být podmínky vrácení různé. Je proto třeba řídit se podmínkami dané služby, abyste dostali své peníze zpět.

    Reklamace vyřizujeme trochu jinak. Když vám např. špatně vystavíme vyúčtování, můžete ho reklamovat až 2 měsíce zpětně. Přečtěte si, jak postupovat při reklamaci vyúčtování nebo služeb.

    Když chcete reklamovat zařízení (nefunkční mobil nebo třeba set-top box), doneste ho i se záručním listem nebo daňovým dokladem na prodejnu. Do 30 dnů opravíme a dáme vám vědět, kdy se pro něj vrátit. Mezitím vám můžeme půjčit náhradní, když budete chtít.