Vrácení zboží, reklamace, odstoupení a zásilkový obchod

Specifikace podmínek pro odstoupení od smlouvy.

Zásilkový obchod zahrnuje objednávky uzavírané pomocí komunikace na dálku (zejména prostřednictvím e-shopu prodávajícího či telefonického spojení) nebo mimo obvyklé obchodní prostory. Specifikuje zejména podmínky pro odstoupení od Účastnické/Kupní smlouvy.

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její obal.
V případě poškození obalu máte právo odmítnout převzetí.

Odstoupení od Smlouvy

Je‑li smlouva uzavírána mimo obvyklé obchodní prostory nebo za použití prostředků komunikace na dálku (a nestanoví-li zákon, že odstoupit nelze), může spotřebitel nebo podnikající fyzická osoba od smlouvy odstoupit.

Jak mohu odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě?

Jsme rádi, že jste s námi, nicméně pokud do 14 dní od uzavření smlouvy zjistíte, že vám nastavení služeb/produkt nevyhovuje a uzavřel jste smlouvu v postavení spotřebitele nebo jako podnikající fyzická osoba, můžete od Účastnické smlouvy odstoupit – viz Všeobecné nákupní podmínky prodávajícího, odst. V.

 

Účastnická smlouva
bez zařízení

Pokud jste u kurýra pouze podepsali smlouvu elektronickým či standardním podpisem a součástí smlouvy nebylo zařízení, doporučujeme podat žádost elektronicky přes náš kontaktní formulář, nebo můžete zaslat žádost o odstoupení písemně na adresu:

T‑Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1
148 00 Praha 4

 

Účastnická smlouva
se zařízením / Kupní smlouva

Pokud vám s podpisem smlouvy bylo doručeno poštou či přepravní službou zařízení (např. telefon), nebo jste si objednali pouze telefon/ příslušenství, požadavek na odstoupení s vámi vyřešíme na jakékoliv T‑Mobile prodejně, nebo prosím zašlete kompletní a nepoškozené zboží společně s žádostí na odstoupení na adresu:

PJ EXPEDIS spol. s. r. o.,
Logistické centrum T‑Mobile, P3 Hala I
Vlastibořská 2789/2
193 00 Praha 9 - Horní Počernice

Smlouvu, od které odstupujete, prosím v dokumentu jednoznačně identifikujte, např. číslem objednávky či smlouvy, které najdete v záhlaví smlouvy.
V zájmu rychlého vyřízení doporučujeme zaslat přímo kopii smlouvy, od které odstupujete. Pro rychlejší vrácení kupní ceny, zálohy na služby apod. prosím uveďte do žádosti číslo bankovního účtu. Pokud ho neuvedete, částku vám vrátíme složenkou na adresu.

POZOR! Pokud jste zařízení objednávali na Balíkovnu, v žádosti o Odstoupení prosím uveďte číslo bankovního účtu nebo poštovní adresu, kam požadujete složenku zaslat.
Na Balíkovnu nelze složenku poslat.

 

Nevyužijete-li tento formulář, je třeba na zasílaném dokumentu výslovně uvést vaše identifikační údaje, a jaké jednání činíte (tedy že odstupujete od smlouvy ve 14 dnech).

Odstoupení od pojištění
T‑Mobile Pro jistotu

Pokud jste současně s nákupem zařízení uzavřeli Pojištění T‑Mobile Pro jistotu, odstoupení od pojištění s vámi vyřešíme:

  • telefonicky na Zákaznickém centru T‑Mobile 800 73 73 73
  • na jakékoliv T‑Mobile prodejně
  • žádost můžete zaslat písemně s pomocí formuláře na adresu:
    T‑Mobile Czech Republic a.s.
    Tomíčkova 2144/1
    148 00 Praha 4
 

Vrácení pronajatého zařízení

Potřebujete‑li vrátit pronajaté zařízení, potřebné informace o postupu společně se seznamem zařízení, která je nutná vrátit ke každé z jednotlivých služeb naleznete na stránce vrácení zařízení

 

Reklamace zařízení

Zlobí vás telefon, tablet nebo modem? Souhrnné informace k problematice reklamací zařízení včetně reklamace ve 14 denní záruční lhůtě naleznete na stránce reklamace.