Vrácení zboží, reklamace, odstoupení a zásilkový obchod

Specifikace podmínek pro odstoupení od smlouvy.

Pokud jste si u nás pořídili nové zařízení přes e-shop nebo po telefonu, spadá tento nákup do takzvaného Zásilkového obchodu. Důležité jsou pro vás v tomto ohledu zejména podmínky pro odstoupení od Účastnické/Kupní smlouvy.

Věděli jste, že při převzetí zásilky je důležité zkontrolovat její obal? V případě jeho poškození máte právo odmítnout převzetí. Pokud máte jakékoliv podezření na nekompletní zásilku, zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás ohledně nové objednávky. Díky tomu bude řešení reklamace jednodušší a rychlejší.

Odstoupení od Smlouvy

Na odstoupení od smlouvy u nás máte nárok právě v případě, kdy si uděláte radost novým zařízením mimo klasickou prodejnu, tedy přes e-shop nebo po telefonu. Máte na to 14 dní od koupi a platí to jak na jakékoliv zboží, tak na služby jako jsou třeba mobilní tarify nebo internet.

Kompletní informace najdete ve Všeobecných nákupních podmínkách prodávajícího, odst. V.

 

Odstoupení od Účastnické smlouvy

Pokud jste u kurýra pouze podepsali smlouvu elektronickým či standardním podpisem nebo jste uzavření smlouvy potvrdili kliknutím na odkaz v emailu a její součástí nebylo zařízení, doporučujeme v případě odstoupení podat žádost přes náš kontaktní formulář (zde vyplníte elektronicky nebo ručně, vytisknete, podepíšete a následně naskenujete). Žádost nám můžete také zaslat písemně na adresu:

T‑Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1
148 00 Praha 4

SIM kartu s paušálním tarifem není nutné vracet, případně využité služby vám budou naúčtovány v souladu se Všeobecnými nákupními podmínkami prodávajícího.

 

Odstoupení od Účastnické smlouvy
se zařízením / Kupní smlouva

Pokud vám s podpisem smlouvy kurýr doručil také zařízení (např. telefon), nebo jste si objednali pouze telefon či příslušenství, požadavek na Odstoupení od smlouvy do 14 dnů s vámi vyřešíme na jakékoliv T‑Mobile prodejně. Tento způsob je nejrychlejší a my ho doporučujeme.

Máte také možnost nám kompletní a nepoškozené zboží společně s žádostí o Odstoupení od smlouvy do 14 dnů zaslat na adresu:

PJ EXPEDIS spol. s. r. o.
Logistické centrum T‑Mobile, P3 Hala I
Vlastibořská 2789/2
193 00 Praha 9 - Horní Počernice

Počítejte však s tím, že řešení bude trvat určitě déle než na prodejně.

 

Odstoupení od pojištění
T‑Mobile Pro jistotu

Pokud jste současně s nákupem zařízení uzavřeli pojištění T‑Mobile Pro jistotu, odstoupení s vámi vyřešíme těmito způsoby:

  • telefonicky na Zákaznickém centru T‑Mobile 800 73 73 73
  • osobně na jakékoliv T‑Mobile prodejně
  • písemně s pomocí formuláře zaslaného na adresu:

    T‑Mobile Czech Republic a.s.
    Tomíčkova 2144/1
    148 00 Praha 4
 

Vrácení pronajatého zařízení

Potřebujete vrátit pronajaté zařízení? Všechny informace o postupu společně se seznamem zařízení, která je nutná vrátit ke každé z jednotlivých služeb naleznete na stránce vrácení zařízení

 

Reklamace zařízení

Zlobí vás telefon, tablet nebo modem? Souhrnné informace k problematice reklamací zařízení včetně reklamace ve 14denní záruční lhůtě naleznete na stránce reklamace.