Mobilní e-mail

Ke svému e-mailu můžete přistupovat pohodlně z vašeho mobilního telefonu nebo tabletu.

Co budete potřebovat?

  1. Aktivní e-mailovou schránku
    Pro přístup k e-mailům v mobilním telefonu je nezbytné mít zřízenou e-mailovou schránku u některého z provozovatelů elektronické pošty.
    Zároveň je potřeba, aby vaše schránka podporovala přístup přes protokol POP3, případně IMAP.
    Tyto informace zjistíte přímo u provozovatele e-mailového serveru, případně v nastavení vaší schránky nebo od IT oddělení ve vaší firmě.
  2. Telefon, který podporuje připojení k internetu
    Podívejte se na naši nabídku telefonů a vyberte si, který vám bude nejvíce vyhovovat.
    Většina telefonů od nás má již klienta pro přístup k e-mailům nainstalovaného.
    Pokud váš telefon potřebný program nemá, doporučujeme podívat se na stránky výrobce telefonu, zda tuto službu umožňuje, případně jakou doporučuje alternativu.
  3. Aktivní datové služby na SIM kartě
    V Můj T-Mobile si můžete zkontrolovat nastavení služeb a aktivovat datové služby.
    Nebo pošlete SMS zprávu ve tvaru GPRS A na číslo 4603 a my vám službu zapneme.
  4. Datový balíček
    Pokud váš tarif neobsahuje data, nebo by se vám jich hodilo víc, vyberte si z naší nabídky datových balíčků.
  5. Správné nastavení
    Telefony od nás jsou již pro připojení k internetu nastaveny.
    Telefon si můžete nastavit i ručně, parametry naleznete v tomto přehledu.
    Přesný postup, jak nastavit e-mailového klienta ve vašem telefonu, najdete v připravených návodech pro jednotlivé značky a typy přístrojů.

Jak funguje stahování zpráv

  • Zprávy se do vašeho mobilu přenášejí z poštovního serveru na váš příkaz nebo automaticky v intervalu, který si nastavíte.
  • Pokud to nastavení e-mailového klienta umožňuje, doporučujeme nemazat po přečtení automaticky zprávy ze serveru. Nastavte si, aby vám e-maily zůstávaly ve schránce, budete k nim mít přístup i z počítače a dalších zařízení.