Reklamace

Zlobí Vás telefon, tablet nebo modem? Poradíme Vám, jak z toho ven.

Víte, jak a kde reklamovat?

Zkusíte si pomoct sami?

Jaké jsou nejčastější dotazy?

1. Jak reklamovat a kde? Není to složité, poradíme vám.

Připravte si záruční list

  • Abychom mohli provést záruční opravu, budeme od vás potřebovat doklad prokazující nákup zařízení.
  • Nemáte záruční list? Nevadí, bude nám stačit účtenka nebo faktura.

Přineste nám příslušenství

  • Při určitých problémech může závada souviset s příslušenstvím.
  • Pokud máte problém s nabíjením nebo výdrží baterie, tak může závada souviset i s nabíječkou.
  • Některé vady zase mohou souviset s paměťovou kartou nebo sluchátky.

Udělejte si zálohu dat

  • Zálohou dat předejdete jejich vymazání nebo poškození při servisním zásahu.
  • Servis zpravidla před opravou zařízení uvede do továrního nastavení.
  • Data z vašeho zařízení si můžete zálohovat na PC nebo na cloudové úložiště. Návod, jak na to, najdete na stránkách výrobce vašeho zařízení. Jednoduše můžete zálohovat třeba přes Google.

Deaktivujte zámky na zařízení

Požádejte si o náhradní telefon

  • Pokud u nás máte smlouvu, můžeme vám zapůjčit náhradní zařízení zdarma.
  • Konkrétní podmínky s vámi probere konzultant při zakládání reklamace.
  • Snažíme se, abyste na zápůjčku dostali srovnatelné zařízení od stejného výrobce.

Kontaktní místa

  • Prodejny, kde můžete uplatnit reklamaci vašeho zařízení, najdete na našem webu na stránce Prodejny T-Mobile.

2. Zkuste nejprve odstranit závadu sami.

Není možné telefon nebo tablet vůbec zapnout? Nerozsvítí se po zapnutí jeho displej?

  1. Jak přístroj zapnout a vložit do něj SIM kartu naleznete v návodech k jednotlivým telefonům.
  2. Vyzkoušejte jinou nabíječku.
  3. Vyzkoušejte vyjmout z přístroje paměťovou kartu a zapnout ho bez ní. Postup vyjmutí naleznete v návodu k zařízení.
  4. Obnovte zařízení do továrního nastavení od výrobce. Podívejte se, jak na to.

Při používání se telefon nebo tablet zasekává? Jsou jeho odezvy velmi zpomalené? Nedaří se spustit aplikace anebo se automaticky ukončují?

  1. Snižte množství nainstalovaných aplikací odebráním těch, které nepoužíváte.
  2. Doporučujeme mít nainstalované jenom aplikace ze spolehlivých zdrojů.
  3. Vymažte z telefonu některé z účtů, které do něj synchronizujete.
  4. Vyzkoušejte vyjmout z přístroje paměťovou kartu a používejte chvilku zařízení bez ní. Postup vyjmutí naleznete v návodu k zařízení.
  5. Obnovte zařízení do továrního nastavení od výrobce. Podívejte se, jak na to.

Po připojení k nabíječce telefon anebo tablet nereaguje? Nelze ho nabít?

  1. Vyzkoušejte použít jinou nabíječku.
  2. Vyzkoušejte vyjmout z přístroje paměťovou kartu a nabít ho bez ní. Postup vyjmutí naleznete v návodu k zařízení.
  3. Obnovte zařízení do továrního nastavení od výrobce. Podívejte se, jak na to.

Není možné uskutečnit hovor? Nezobrazuje se na displeji telefonu ukazatel signálu?

  1. Zkontrolujte na mapě pokrytí dostupnost signálu v lokalitě.
  2. Vyzkoušejte vložit SIM kartu do jiného telefonu a ověřte možnost zavolat z jiného přístroje.
  3. Ověřte, zda není nastaveno blokování hovorů. Případně blokování vypněte dle našeho návodu.
  4. Pokud se ve sluchátku ozývá při volání hláška ústředny, podívejte se, co jednotlivá upozornění znamenají.

Nefungují SMS zprávy? Není možné je odesílat anebo žádné nepřicházejí?

  1. Ověřte na mapě pokrytí, jestli máte v lokalitě signál a zkontrolujte jeho zobrazení na displeji telefonu.
  2. Podívejte se na správné nastavení SMS centra v menu telefonu. Návod, jak na to, naleznete v tomto článku.
  3. Vyzkoušejte odeslání anebo příjem SMS se SIM kartou v jiném telefonu.
  4. Překontrolujte také dostatečnou výši kreditu, pokud máte předplacenou kartu a podívejte se na další možné příčiny, proč zprávy nemusí fungovat.

Nenačítají se v mobilním telefonu internetové stránky? Je připojení velmi pomalé?

  1. Zkontrolujte na mapě pokrytí dostupnost signálu a služeb v lokalitě.
  2. Podívejte se na správné nastavení parametrů pro přístup na internet v menu telefonu. Naleznete je v tomto přehledu anebo v připravených návodech pro jednotlivé značky a typy přístrojů.
  3. Vyzkoušejte připojení se SIM kartou v jiném telefonu.
  4. Ověřte, zda nemáte nastaveno blokování datových služeb anebo vyčerpaný datový limit.
  5. Další tipy, jak odstranit potíže s připojením najdete v tomto článku.

Máte potíže s připojením k bezdrátové síti? Wi-fi vám nefunguje?

  1. Zkontrolujte, jestli máte zapnutý Wi-fi modem, zda na něm správně svítí všechny diody.
  2. Ověřte zadání správného hesla pro připojení.
  3. Podívejte se také na další možné příčiny nefunkčního bezdrátového připojení.
Vyberte prosím sadu restrikcí.
Je možné si zkušební provoz deaktivovat?

Ano, stačí odeslat SMS ve tvaru LTE D na 4603, případně lze deaktivaci provést i v Můj T-Mobile, v zákaznickém centru nebo ve značkové či partnerské prodejně.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Co dostanu u jednotlivých partnerů Kouzelných úterků?
  • Při zakoupení běžné vstupenky na 2D film pro dospělou osobu v síti Cinema City a Palace Cinema získáte druhou vstupenku na stejný film zdarma.
  • K zakoupenému Brazer Twisteru, Brazer sendviči nebo Brazer salátu v KFC získáte ten samý Brazer zdarma (pokud si zakoupíte např. Brazer sendvič, získáte druhý Brazer sendvič zdarma). Pokud si objednáte Brazer Twister, Brazer sendvič nebo Brazer salát v rámci menu, máte nárok na stejný Brazer jako v menu zdarma. V rámci nabídky nelze kombinovat různé druhy Brazerů, tzn. např. k Brazer sendviči nelze požadovat Brazer Twister zdarma.
  • K zakoupenému čepovanému pivu v The PUB získáte druhé stejné čepované pivo zdarma.
  • K zakoupené kávě dle vlastního výběru v Costa Coffee, Coffee Shop Company nebo Coffee&Co máte druhou kávu zdarma (ve stejné ceně nebo levnější).
  • K zakoupenému libovolnému fresh koktejlu (0,5 l) v UGO Juice Baru nebo B Juicy máte druhý koktejl zdarma (ve stejné ceně nebo levnější). Případně si můžete vybrat cokoliv z nabídky (levnější než zvolený 0,5l koktejl).
  • K zakoupené vstupence v Centru Babylon Liberec máte druhou vstupenku do Aquaparku, Wellness Centra a iQparku zdarma. Klidně si v úterý užijte všechny tři výhody!
  • K zakoupené vstupence v DinoParku máte druhou vstupenku zdarma.
  • K zakoupenému výrobku nezlevněné dekorativní kosmetiky značky Max Factor v síti FAnn parfumerií máte druhý výrobek dekorativní kosmetiky Max Factor zdarma (ve stejné ceně nebo levnější).
  • K zakoupenému výrobku v sekci Kouzelne úterky na www.kasa.cz si v téže sekci vyberte dárek zdarma
  • K zakoupenému výrobku v sekci Kouzelne úterky na www.fairove.cz získáte druhý, stejný zdarma

veškeré informace ke Kouzelným úterkům naleznete na této stránce.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Proč rušíte Bonus program?

Věrnostní program T-Mobile Bonus vznikl již v roce 1999. Od té doby se očekávání zákazníků výrazně změnila a je zřejmé, že ve stávající podobě je program pro většinu zákazníků nezajímavý. Proto jsme se snažili najít koncept, který by zákazníkům vyhovoval více a byl jednodušší, a spustili jsme letos v březnu Kouzelné úterky. Tento způsob odměňování se osvědčil a zákazníci si jej brzy oblíbili. I proto jsme se rozhodli Bonus program utlumit a ukončit jej pro koncové zákazníky. Aby byly dopady na zákazníka co nejmenší, je ukončení programu rozplánováno na celých šest měsíců. Zákazníci tak mohou z programu získat maximum.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Z jakých e-mailových účtů lze získávat e-maily přes službu Postm@n?

Ze všech e-mailových účtů podporujících poštovní protokoly POP3 nebo IMAP, kam patří všechny přední české freemaily. Do služby Postm@n můžete získávat poštu z nejvýše pěti e-mailových účtů.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Pro koho je program Našim pro radost?

Pro všechny zákazníky T-Mobile využívající mobilní hlasové telefonní služby (jak zákazníci s předplacenou kartou TWIST, tak zákazníci s vyúčtováním, kteří užívají hlasový tarif). Nabídku však nemohou používat zákazníci suspendovaní z důvodu dluhu, podvodného jednání anebo ti, kteří využívají tarifní prázdniny.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.