Zlobí Vás telefon, tablet nebo modem? Poradíme Vám, jak z toho ven.

Víte, jak a kde reklamovat?

Zkusíte si pomoct sami?

Jaké jsou nejčastější dotazy?

1. Jak reklamovat a kde? Není to složité, poradíme vám.

Připravte si záruční list

  • Abychom mohli provést záruční opravu, budeme od vás potřebovat doklad prokazující nákup zařízení.
  • Nemáte záruční list? Nevadí, bude nám stačit účtenka nebo faktura.

Přineste nám příslušenství

  • Při určitých problémech může závada souviset s příslušenstvím.
  • Pokud máte problém s nabíjením nebo výdrží baterie, tak může závada souviset i s nabíječkou.
  • Některé vady zase mohou souviset s paměťovou kartou nebo sluchátky.

Udělejte si zálohu dat

  • Zálohou dat předejdete jejich vymazání nebo poškození při servisním zásahu.
  • Servis zpravidla před opravou zařízení uvede do továrního nastavení.
  • Data z vašeho zařízení si můžete zálohovat na PC nebo na cloudové úložiště. Návod, jak na to, najdete na stránkách výrobce vašeho zařízení. Jednoduše můžete zálohovat třeba přes Google.

Deaktivujte zámky na zařízení

Požádejte si o náhradní telefon

  • Pokud u nás máte smlouvu, můžeme vám zapůjčit náhradní zařízení zdarma.
  • Konkrétní podmínky s vámi probere konzultant při zakládání reklamace.
  • Snažíme se, abyste na zápůjčku dostali srovnatelné zařízení od stejného výrobce.

Kontaktní místa

  • Prodejny, kde můžete uplatnit reklamaci vašeho zařízení, najdete na našem webu na stránce Prodejny T-Mobile.

Máme pro vás možnost si nechat vašeho elektronického mazlíčka pojistit pro případ nečekaných škod.

2. Zkuste nejprve odstranit závadu sami.

Není možné telefon nebo tablet vůbec zapnout? Nerozsvítí se po zapnutí jeho displej?

  1. Jak přístroj zapnout a vložit do něj SIM kartu naleznete v návodech k jednotlivým telefonům.
  2. Vyzkoušejte jinou nabíječku.
  3. Vyzkoušejte vyjmout z přístroje paměťovou kartu a zapnout ho bez ní. Postup vyjmutí naleznete v návodu k zařízení.
  4. Obnovte zařízení do továrního nastavení od výrobce. Podívejte se, jak na to.

Při používání se telefon nebo tablet zasekává? Jsou jeho odezvy velmi zpomalené? Nedaří se spustit aplikace anebo se automaticky ukončují?

  1. Snižte množství nainstalovaných aplikací odebráním těch, které nepoužíváte.
  2. Doporučujeme mít nainstalované jenom aplikace ze spolehlivých zdrojů.
  3. Vymažte z telefonu některé z účtů, které do něj synchronizujete.
  4. Vyzkoušejte vyjmout z přístroje paměťovou kartu a používejte chvilku zařízení bez ní. Postup vyjmutí naleznete v návodu k zařízení.
  5. Obnovte zařízení do továrního nastavení od výrobce. Podívejte se, jak na to.

Po připojení k nabíječce telefon anebo tablet nereaguje? Nelze ho nabít?

  1. Vyzkoušejte použít jinou nabíječku.
  2. Vyzkoušejte vyjmout z přístroje paměťovou kartu a nabít ho bez ní. Postup vyjmutí naleznete v návodu k zařízení.
  3. Obnovte zařízení do továrního nastavení od výrobce. Podívejte se, jak na to.

Není možné uskutečnit hovor? Nezobrazuje se na displeji telefonu ukazatel signálu?

  1. Zkontrolujte na mapě pokrytí dostupnost signálu v lokalitě.
  2. Vyzkoušejte vložit SIM kartu do jiného telefonu a ověřte možnost zavolat z jiného přístroje.
  3. Ověřte, zda není nastaveno blokování hovorů. Případně blokování vypněte dle našeho návodu.
  4. Pokud se ve sluchátku ozývá při volání hláška ústředny, podívejte se, co jednotlivá upozornění znamenají.

Nefungují SMS zprávy? Není možné je odesílat anebo žádné nepřicházejí?

  1. Ověřte na mapě pokrytí, jestli máte v lokalitě signál a zkontrolujte jeho zobrazení na displeji telefonu.
  2. Podívejte se na správné nastavení SMS centra v menu telefonu. Návod, jak na to, naleznete v tomto článku.
  3. Vyzkoušejte odeslání anebo příjem SMS se SIM kartou v jiném telefonu.
  4. Překontrolujte také dostatečnou výši kreditu, pokud máte předplacenou kartu a podívejte se na další možné příčiny, proč zprávy nemusí fungovat.

Nenačítají se v mobilním telefonu internetové stránky? Je připojení velmi pomalé?

  1. Zkontrolujte na mapě pokrytí dostupnost signálu a služeb v lokalitě.
  2. Podívejte se na správné nastavení parametrů pro přístup na internet v menu telefonu. Naleznete je v tomto přehledu anebo v připravených návodech pro jednotlivé značky a typy přístrojů.
  3. Vyzkoušejte připojení se SIM kartou v jiném telefonu.
  4. Ověřte, zda nemáte nastaveno blokování datových služeb anebo vyčerpaný datový limit.
  5. Další tipy, jak odstranit potíže s připojením najdete v tomto článku.

Máte potíže s připojením k bezdrátové síti? Wi-fi vám nefunguje?

  1. Zkontrolujte, jestli máte zapnutý Wi-fi modem, zda na něm správně svítí všechny diody.
  2. Ověřte zadání správného hesla pro připojení.
  3. Podívejte se také na další možné příčiny nefunkčního bezdrátového připojení.

Časté dotazy

Zařízení od T-Mobile je v záruce obvykle 24 měsíců od jeho zakoupení. Záruční dobu najdete v záručním listě. Dejte však pozor, aby nedošlo k používání zařízení v rozporu se záručními podmínkami. 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Reklamaci zařízení zakoupených v T-Mobile řešíme v průměru do 7 dní, nejpozději ale do 30 kalendářních dní, jak nám ukládá zákon.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Zařízení můžete reklamovat výhradně v síti značkových a partnerských prodejen T-Mobile.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Zařízení nám odevzdáte na kterékoli z našich prodejen. Zařídíme jeho zaslání do autorizovaného servisu. Jakmile se vaše zařízení vrátí ze servisu na prodejnu T-Mobile, dostanete od nás SMS zprávu s připomenutím adresy prodejny, kde na vás vaše zařízení bude čekat. Zprávu vám pošleme na číslo, které jste uvedli při zadání reklamace.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

O váš telefon se kompletně postaráme. V případě problémů nebo dotazů se obraťte na prodejnu, kde jste ho na reklamaci odevzdali.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ze zákona máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy z těchto důvodů:
  • Překročení 30 denní lhůty pro vyřízení záruční reklamace.
  • Opakovaná vada (třikrát uznaná reklamace stejné vady nebo čtyři uznané reklamace různých vad).
  • Vícenásobná vada (tři a více vad na zařízení současně).
  • Vadu nelze odstranit.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Záruční oprava je oprava výrobní vady zařízení a je zdarma. Pokud však máte na zařízení rozbitý displej, tak se s velkou pravděpodobností bude jednat o nezáruční opravu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano. Při určitých servisních zásazích se to může stát. Například při uvedení zařízení do továrního nastavení, v tom případě dojde k vymazání všech vašich dat a aplikací. Proto vám určitě doporučujeme provést před reklamací zálohu dat, nejlépe do počítače nebo cloudového uložiště. Návod, jak na to, najdete na stránkách výrobce vašeho zařízení.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Je lepší reklamovat zařízení u nás. I zákon říká, že je povinnost reklamovat u prodejce. Je to proto, že každý výrobce si může zvolit různé partnery, se kterými ale nemusí T-Mobile spolupracovat. Taková reklamace by se pro vás mohla zbytečně zkomplikovat.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Pokud je potřeba kvůli diagnostice a opravě telefon rozebrat, dělá se to tak, že se telefon nahřeje a displej se specifickým způsobem vyjme z rámu. Tomuhle úkonu ochranné sklo překáží a je nezbytné ho odstranit. Stejně tak se stane, pokud je oprava provedená výměnou celé jednotky. Ostatní obaly a kryty je lepší si rovnou nechat u sebe, telefony přepravujeme v ochranných obalech, cestou se jim nic nestane.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Výměna je zákonem stanovené právo na nové zařízení, pokud se u původního vyskytne vada v prvních 6 měsících od koupě.. Pokud máte nárok na výměnu, necháváme si původní zařízení a dostáváte nové balení včetně příslušenství, s novým výrobním číslem IMEI. U některých značek řešíme záruční opravu výměnou celé jednotky. V takovém případě dostanete celý nový přístroj, není k němu dodáváno nové příslušenství. Nejedená se o výměnu, ale o opravu. Dochází ke změně výrobního čísla IMEI. Původní telefon se už ze servisu nevrátí. Výměna základní desky také může znamenat změnu výrobního čísla IMEI, ale nejde o výměnu celé jednotky. Vyměníme pouze jeden díl uvnitř přístroje.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení