Reklamace
Zlobí Vás telefon, tablet nebo modem? Poradíme Vám, jak z toho ven.
1. Jak reklamovat a kde? Není to složité, poradíme vám.
Připravte si záruční list
- U nás záruční list ani kupní doklad nebo účtenku nepotřebujete. Podle IMEI si doklad najdeme sami.
- Jen ve výjimečném případě Vás požádáme o doložení kupního dokladu nebo dokladu k předchozí reklamaci.
Přineste nám příslušenství
- Při určitých problémech může závada souviset s příslušenstvím.
- Pokud máte problém s nabíjením nebo výdrží baterie, tak může závada souviset i s nabíječkou.
- Některé vady zase mohou souviset s paměťovou kartou nebo sluchátky.
Udělejte si zálohu dat
- Zálohou dat předejdete jejich vymazání nebo poškození při servisním zásahu.
- Servis zpravidla před opravou zařízení uvede do továrního nastavení.
- Data z vašeho zařízení si můžete zálohovat na PC nebo na cloudové úložiště. Návod, jak na to, najdete na stránkách výrobce vašeho zařízení. Jednoduše můžete zálohovat třeba přes Google.
Deaktivujte zámky na zařízení
- Pro servisní zásah je třeba, aby bylo zařízení odblokováno. Prosím vypněte také ochranu zařízení typu Find my iPhone (FMI) od Apple nebo Factory reset protection (FRP) od Google.
- Bez toho nebudeme moci opravu provést.
Požádejte si o náhradní telefon
- Pokud u nás máte smlouvu, můžeme vám zapůjčit náhradní zařízení zdarma.
- Konkrétní podmínky s vámi probere konzultant při zakládání reklamace.
- Snažíme se, abyste na zápůjčku dostali srovnatelné zařízení od stejného výrobce.
Kontaktní místa
- Prodejny, kde můžete uplatnit reklamaci vašeho zařízení, najdete na našem webu na stránce Prodejny T-Mobile.
Máme pro vás možnost si nechat vašeho elektronického mazlíčka pojistit pro případ nečekaných škod.
2. Zkuste nejprve odstranit závadu sami.
Není možné telefon nebo tablet vůbec zapnout? Nerozsvítí se po zapnutí jeho displej?
- Jak přístroj zapnout a vložit do něj SIM kartu naleznete v návodech k jednotlivým telefonům.
- Vyzkoušejte jinou nabíječku.
- Vyzkoušejte vyjmout z přístroje paměťovou kartu a zapnout ho bez ní. Postup vyjmutí naleznete v návodu k zařízení.
- Obnovte zařízení do továrního nastavení od výrobce. Podívejte se, jak na to.
Při používání se telefon nebo tablet zasekává? Jsou jeho odezvy velmi zpomalené? Nedaří se spustit aplikace anebo se automaticky ukončují?
- Snižte množství nainstalovaných aplikací odebráním těch, které nepoužíváte.
- Doporučujeme mít nainstalované jenom aplikace ze spolehlivých zdrojů.
- Vymažte z telefonu některé z účtů, které do něj synchronizujete.
- Vyzkoušejte vyjmout z přístroje paměťovou kartu a používejte chvilku zařízení bez ní. Postup vyjmutí naleznete v návodu k zařízení.
- Obnovte zařízení do továrního nastavení od výrobce. Podívejte se, jak na to.
Po připojení k nabíječce telefon anebo tablet nereaguje? Nelze ho nabít?
- Vyzkoušejte použít jinou nabíječku.
- Vyzkoušejte vyjmout z přístroje paměťovou kartu a nabít ho bez ní. Postup vyjmutí naleznete v návodu k zařízení.
- Obnovte zařízení do továrního nastavení od výrobce. Podívejte se, jak na to.
Není možné uskutečnit hovor? Nezobrazuje se na displeji telefonu ukazatel signálu?
- Zkontrolujte na mapě pokrytí dostupnost signálu v lokalitě.
- Vyzkoušejte vložit SIM kartu do jiného telefonu a ověřte možnost zavolat z jiného přístroje.
- Ověřte, zda není nastaveno blokování hovorů. Případně blokování vypněte dle našeho návodu.
- Pokud se ve sluchátku ozývá při volání hláška ústředny, podívejte se, co jednotlivá upozornění znamenají.
Nefungují SMS zprávy? Není možné je odesílat anebo žádné nepřicházejí?
- Ověřte na mapě pokrytí, jestli máte v lokalitě signál a zkontrolujte jeho zobrazení na displeji telefonu.
- Podívejte se na správné nastavení SMS centra v menu telefonu. Návod, jak na to, naleznete v tomto článku.
- Vyzkoušejte odeslání anebo příjem SMS se SIM kartou v jiném telefonu.
- Překontrolujte také dostatečnou výši kreditu, pokud máte předplacenou kartu a podívejte se na další možné příčiny, proč zprávy nemusí fungovat.
Nenačítají se v mobilním telefonu internetové stránky? Je připojení velmi pomalé?
- Zkontrolujte na mapě pokrytí dostupnost signálu a služeb v lokalitě.
- Podívejte se na správné nastavení parametrů pro přístup na internet v menu telefonu. Naleznete je v tomto přehledu anebo v připravených návodech pro jednotlivé značky a typy přístrojů.
- Vyzkoušejte připojení se SIM kartou v jiném telefonu.
- Ověřte, zda nemáte nastaveno blokování datových služeb anebo vyčerpaný datový limit.
- Další tipy, jak odstranit potíže s připojením najdete v tomto článku.
Máte potíže s připojením k bezdrátové síti? Wi-fi vám nefunguje?
- Zkontrolujte, jestli máte zapnutý Wi-fi modem, zda na něm správně svítí všechny diody.
- Ověřte zadání správného hesla pro připojení.
- Podívejte se také na další možné příčiny nefunkčního bezdrátového připojení.
Časté dotazy
Kdy je zařízení v záruce a je možné ho reklamovat zdarma?
Zařízení od T-Mobile je v záruce obvykle 24 měsíců od jeho zakoupení.
- Záruční dobu najdete na kupním dokladu, ale pro reklamaci jej nepotřebujete. Záruční list již nevystavujeme. Sami si najdeme doklad podle výrobního čísla (IMEI) zařízení.
- Jen ve výjimečném případě vás požádáme o doložení kupního dokladu nebo dokladu k předchozí reklamaci.