Předmět dotazu
*
Text dotazu
*
S čím potřebujete pomoci? *
-- vyberte ---
Vyúčtování služeb/ Faktury/ Platby
Twist služby/ Předplacená karta
Poruchy a nefunkčnost služeb
Moje smlouva
Ukončení smlouvy
Přenesení čísla od T-Mobile
Nastavení služeb
Roaming a Mezinárodní hovory
Stížnost / Reklamace
SIM karta
Ostatní
Odvolání souhlasu s kontaktováním
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Potřebuji vysvětlit fakturu
Neobdržené Vyúčtování služeb
Odložení platby
Žádost o Splátkový kalendář
Nastavení inkasa
Dlužná částka u ukončené smlouvy
Faktura za zařízení
Dohledání platby - způsob úhrady - Bankovní převod
Dohledání platby - způsob úhrady - Poštovní poukázkou (složenkou)
Dohledání platby - způsob úhrady - Online platební kartou
Vrácení zálohy
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Dobito jiné číslo
Nefunkční Twist karta
Výhoda za dobití
Potřebuji daňový doklad
Přechod z Twistu na paušál
Vrácení nevyčerpaného kreditu
Datová a hlasová zvýhodnění
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Nefunkční internet
Nefunguje mi TV
Nefunguje mi Chytré auto
Mám potíže s hovory/ signálem
Nefungují mi SMS/ MMS
SIM se neregistruje do sítě
Nefunkční roaming
Nefunkční Volání z ČR na zahraniční čísla
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Chci uzavřít novou smlouvu/ přejít z dobíjecí karty na paušál
Chci prodloužit smlouvu
Aktuální stav objednávky
Kde najdu smlouvu
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Chci odvolat podanou výpověď
Chci ukončit smlouvu
Chci ukončit smlouvu předčasně
Chci odstoupit od smlouvy do 14 dní od aktivace služby
Chci ukončit smlouvu z důvodu úmrtí majitele smlouvy
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Změna kontaktní adresy
Změna trvalého pobytu
Změna osobních údajů
Změna kontaktního e-mailu
Změna tarifu
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Cena služeb v zahraničí
Nastavení roamingu
Volání z ČR na zahraniční čísla
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Stížnost
Reklamace zařízení
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Výměna SIM karty
Získání eSIM
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
m-platba
Premium SMS
Audiotexové služby
Pojištění
Nenašel jsem svůj dotaz
Cenové zvýhodnění - dodatečné doložení dokladů
Nevíte si rady s nějakou položkou na Vyúčtování služeb? Na našich stránkách jsme vám připravili odpovědi na nejčastější otázky k vyúčtování.
Pokud jste potřebné informace nenašli, napište nám. Rádi vám se vším pomůžeme.
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené *
Pokud si chcete zkontrolovat poslední Vyúčtování služeb, stačí se podívat do aplikace nebo na web Můj T-Mobile . Zde naleznete i Online výpis služeb pro rychlou kontrolu vašich posledních hovorů, SMS nebo datových operací.
O kterou fakturu se jedná? Číslo faktury najdete přímo na Vyúčtování služeb.
*
Která položka ve Vyúčtování služeb nesouhlasí?
*
Podívejte se na své aktuální vyúčtování v klidu v Můj T-Mobile . Pokud máte již smlouvu ukončenou, tak nás prosím kontaktujte prostřednictvím webového formuláře a společně to jistě vyřešíme.
Abychom šetřili váš čas, tak si službu můžete sami nastavit také v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Oznámení (zvoneček). Odložení platby je mimořádný krok, proto jej máte k dispozici pouze jednou za 6 měsíců. Nastavit si ho můžete pouze, pokud je vyúčtování po datu splatnosti.
Při poskytnutí splátek vám automaticky aktivujeme na 6 měsíců Základní nabídku služeb a zaplatíte zálohu 200 Kč, která vám bude vrácena po úspěšném doplacení Splátkového kalendáře.
Jakou částku můžete splácet? (Minimální měsíční platba je 500 Kč.)
*
Už žádné starosti s platbami na poslední chvíli. S inkasem se o platbu nemusíte starat. Nastavení inkasa krok po kroku v Můj T-Mobile .
Podrobnější informace o nastavení inkasa naleznete zde .
Napište nám číslo účtu, ze kterého budeme platby inkasovat:
*
Jaký máme nastavit inkasní limit? (Nutné nastavit stejný limit i v bance, doporučujememe nastavit o 200 Kč vyšší, než je běžná faktura.)
*
Uveďte rodné číslo, na které byla smlouva uzavřená (informace slouží pro dohledání podrobností k dluhu):
*
Doklad si můžete stáhnout v Můj T-Mobile v sekci Smlouva > Ostatní dokumenty a vyfiltrujete si faktury.
Uveďte IMEI zařízení (výrobní číslo, běžně je napsané přímo na zařízení nebo ho najdete v Záručním listu):
*
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Číslo bankovního účtu, ze kterého platba odešla:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Datum odeslání platby:
*
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Číslo pošty:
*
Podací číslo:
*
Datum podání:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Pro platbu online uveďte prosím do poznámky, zda byla platba provedena přes mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo na webu Můj T-Mobile.
Poslední čtyři čísla použité platební karty:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Datum odeslání platby:
*
Uveďte rodné číslo, ke kterému jste zálohu platil/a (slouží k dohledání zálohy):
*
Uveďte číslo účtu, kam zálohu pošleme (pokud se liší od účtu, kterým běžně hradíte faktury):
*
Jakou částku jste dobili?
*
Jaké číslo bylo chybně dobito?
*
Správné číslo, které jste chtěli dobít?
*
Uveďte posledních 6 výrobních čísel SIM (potřebujeme je znát kvůli autorizaci):
*
Za dobití kreditu pro vás máme připravené vždy něco navíc. Bližší informace naleznete na našich stránkách .
Uveďte posledních 6 výrobních čísel SIM (potřebujeme je znát kvůli autorizaci):
*
Přihlaste se do samoobsluhy Můj T-Mobile a můžete si doklad vygenerovat v sekci Kredit a dobíjení > Výpis spotřeby kreditu . Zde si jednoduše vyberete měsíc, který potřebujete a zažádáte si o doklad nebo si můžete nastavit pravidelné zasílání daňového dokladu na e-mailovou adresu.
Za jaké období potřebujete doklad vystavit? (datum od - do)
*
Uveďte posledních 6 výrobních čísel SIM (potřebujeme je znát kvůli autorizaci):
*
Chcete přejít z Twistu na paušál? Je to velice jednoduché. Veškeré rady a návod naleznete na našich stránkách .
Pro vrácení kreditu nám prosím přiložte podepsanou žádost , kde bude uvedeno: telefonní číslo, bezpečnostní kódy k SIM kartě (PIN a PUK) nebo ICCID SIM karty, číslo bankovního účtu, na který bude částka vrácena . Pokud je telefonní číslo aktivní, je nutné v žádosti uvést, že souhlasíte s deaktivací čísla (SIM karty).
Výrobní číslo (ICCID) SIM karty:
PIN a PUK SIM karty:
Číslo bankovního účtu:
*
Máme pro vás nabídku oblíbených balíčků, kde si vybere opravdu každý. Stačí si jednoduše podívat na naše stránky .
Potřebujete se připojit k internetu, hledáte ovladače pro svůj modem anebo chcete nastavit e-mailový účet do počítače? Právě tady vám poradíme jak na to.
Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, na faktuře, případně v Můj T-Mobile):
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Adresa, kde se problém vyskytuje:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
Praktické informace pro nastavení Magenta TV, Magenta TV SAT a aplikaci Magenta TV naleznete na našich stránkách .
Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, na faktuře, případně v Můj T-Mobile):
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
Potřebujete poradit s instalací služby Chytré auto? Stačí se podívat na naše stránky .
Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, na faktuře, případně v Můj T-Mobile):
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Uveďte IMEI zařízení (najdete ho přímo na zařízení v autě, případně ve smlouvě):
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
Pokud máte potíže s kvalitou hovoru nebo hovory se rozpojují, podívejte se na naše stránky , kde vám pomůžeme problém vyřešit.
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Napište nám adresu, kde se problém vyskytuje:
*
Jak dlouho se problémy projevují?
*
Má potíže v lokalitě i někdo jiný?
*
Nefunguje vám příjem SMS nebo nevíte, jak vyzvednout přijatou zprávu na internetu? Vše o používání SMS a MMS brány, ze které posíláte známým zprávy zdarma a nejen to naleznete na našich stránkách .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
Hledáte informace o SIM kartě? Potřebujete SIM kartu vyměnit? Podívejte se na naše stránky, kde naleznete všechny potřebné informace .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Má potíže v lokalitě i někdo jiný?
*
Jak dlouho se problémy vyskytují?
*
Funguje SIM v jiném telefonu? Vyzkoušejte prosím.
*
Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním ze zahraničí naleznete zde .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
V jaké zemi se nacházíte?
*
Datum a čas pokusu o volání/ poslání SMS:
*
Má potíže v lokalitě i někdo jiný?
*
Funguje v lokalitě jiný roamingový partner? (Ověřte přes nastavení sítě přímo v telefonu)
*
Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním do zahraničí naleznete zde .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Uveďte datum a čas hovoru/ odeslání SMS (ne starší než 3 dny):
*
Uveďte celé telefonní číslo, které se snažíte kontaktovat (ověřte správnost mezinárodní předvolby https://www.t-mobile.cz/mezinarodni-predvolby):
*
Chcete se stát naším zákazníkem? Podívejte se na aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodněte se, jestli chcete přejít se svou TWIST kartou, převést číslo od jiného operátora nebo vám dáme úplně nové telefonní číslo.
Jak na uzavření smlouvy?
Máte už u nás smlouvu? Víte, že ji můžete prodloužit až 6 měsíců před jejím ukončením? Platnost smlouvy najdete po přihlášení do Můj T-Mobile v záložce Smlouva -> Přehled smluv.
Prodloužení smlouvy se vyplatí
Chcete se stát naším zákazníkem? Podívejte se na aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodněte se, jestli chcete přejít se svou TWIST kartou, převést číslo od jiného operátora nebo vám dáme úplně nové telefonní číslo.
Jak na uzavření smlouvy?
Rádi s vámi novou smlouvu uzavřeme, napište nám prosím, o jakou službu máte zájem:
*
Máte už u nás smlouvu? Víte, že ji můžete prodloužit až 6 měsíců před jejím ukončením? Platnost smlouvy najdete po přihlášení do Můj T-Mobile v záložce Smlouva -> Přehled smluv.
Prodloužení smlouvy se vyplatí
Rádi vám s prodloužením smlouvy pomůžeme, napište nám prosím, jaký tarif jste si vybral/a. Nabídku najdete na našich webových stránkách https://www.t-mobile.cz/tarify
*
Potřebujete zjistit stav své objednávky? Stačí zadat její číslo na stránce a je to.
Napište nám prosím číslo objednávky, o kterou se jedná:
*
Svou smlouvu najdete v Můj T-Mobile v sekci T-Box, kam se stačí přihlásit pod číslem Zodpovědné osoby.
Zvolte si prosím detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit.
Telefonní číslo/ číslo služby, u kterého požadujete zrušit naplánované ukončení:
*
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Uveďte důvod ukončení:
Chcete ukončit smlouvu předčasně? Žádost naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat: br>
ukončované telefonní číslo/číslo služby
jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis
informaci, že požadujete ukončit smlouvu předčasně
Smlouvu v závazku vám ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi.
V případě, že bylo při sjednání smlouvy zakoupeno zařízení na splátky nebo byla poskytnuta podmíněná sleva na toto zařízení, bude vystaveno finanční vypořádání podle Účastnické smlouvy. Částku, kterou po vás budeme požadovat za předčasné ukončení smlouvy, zjistíte na Zákaznickém centru na čísle 800 73 73 73 nebo v T-Mobile prodejně.
Poslední vyúčtování za ukončenou službu obdržíte v obvyklém termínu jako dosud. Ve vyúčtování bude služba proúčtována poměrnou částí, do data ukončení služby.
Více informací naleznete
Jak ukončit smlouvu.
Žádost můžete sepsat nebo můžete využít formulář:
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby (smlouva na RČ)
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby (smlouva na IČ)
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Uveďte důvod ukončení:
Jste-li v postavení spotřebitele nebo podnikající fyzické osoby a uzavřeli jste smlouvu prostřednictvím komunikace na dálku (zejména prostřednictvím e-shopu prodávajícího či telefonického spojení) nebo mimo obvyklé obchodní prostory a služba vám nevyhovuje, můžete od Účastnické smlouvy odstoupit. Žádost o odstoupení smlouvy naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:
ukončované telefonní číslo/ číslo služby
jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis.
Více informací naleznete
Odstoupení od smlouvy .
Žádost můžete sepsat nebo můžete využít formulář:
Žádost o odstoupení od smlouvy
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Uveďte důvod ukončení:
Pro ukončení smlouvy zesnulého Účastníka nám oznamovatel úmrtí doloží Úmrtní list / List o prohlídce zemřelého / Usnesení o ukončení dědického řízení s žádostí o ukončení smlouvy. Dokument prosím naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Uveďte prosím vaše kontaktní údaje pro zaslání vyjádření k ukončení smlouvy.
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Podrobnější návod a veškeré informace naleznete zde .
Potřebujete zkontrolovat nastavení služeb na svých číslech? Přihlaste se do Můj T-Mobile a v záložce Služby si vyberte, co potřebujete upravit.
Osobní údaje si můžete jednoduše změnit v Můj T-Mobile pod Smlouvou a poté zvolíte Osobní údaje .
Napište nám prosím svou novou adresu:
*
Napište nám novou adresu (ke změně potřebujeme nový doklad totožnosti, který oskenovaný nebo čitelně vyfocený přiložte před odesláním formuláře. Případně můžete zajít také do prodejny, kde vám kolegové rádi pomohou)
*
Osobní údaje si můžete jednoduše změnit v Můj T-Mobile pod Smlouvou a poté zvolíte Osobní údaje .
Napište nám, jaký údaj chcete upravit (k změně potřebujeme nový doklad totožnosti, který oskenovaný nebo čitelně vyfocený přiložte před odesláním formuláře. Případně můžete zajít také do prodejny, kde vám kolegové rádi pomohou)
*
Osobní údaje si můžete jednoduše změnit v Můj T-Mobile pod Smlouvou a poté zvolíte Osobní údaje .
E-mail můžete upravit i v Můj T-Mobile v sekci Smlouva > Osobní údaje. Pokud se vám změna nepodařila, rádi vám pomůžeme, napište nám svůj nový kontaktní e-mail.
*
Změnit si tarif je jednoduché. Připravili jsme pro vás užitečné informace o tom, jak na to.
Rádi vám se změnou tarifu pomůžeme, napište nám prosím, jaký jste si vybral/a:
*
Pokud si chcete zkontrolovat nastavení na svém čísle, přihlaste se do svého účtu Můj T-Mobile, kde v části Zahraničí najdete vše, co potřebujete. Můžete využít i naši mobilní aplikaci Můj T-Mobile, kterou stáhnete na AppStore nebo Google Play, a budete mít vždy všechno po ruce.
Potřebujete zjistit ceny služeb v zahraničí? Stačí zadat zemi, do které cestujete na naší stránce a ihned máte informaci o volání a internetu v zahraničí.
Potřebujete si nastavit volání a internet v zahraničí? Podívejte se našeho rádce , některé rady se vám budou hodit.
Nejprve však zkontrolujte, zda máte roaming aktivní v telefonu. Případně je potřeba také ověřit nastavení na SIM kartě. To můžete jednoduše zařídit v Můj T-Mobile v sekci Služby > Zahraničí .
Číslo vyúčtování/faktury:
*
Konkrétní položka/služba/produkt:
*
Reklamovat zařízení (telefon, modem, set-top box) můžete na jakékoliv naší prodejně. Budete k tomu potřebova Záruční list nebo Doklad o zakoupení.
Pokud byste nemohli najít ani jeden z uvedených dokladů, stačí když nám napíšete IMEI zařízení a my ho dohledáme.
Přehled našich prodejen
Více informací k reklamaci
Potřebujete vaši SIM kartu nahradit novou? Veškeré potřebné informace k výměně SIM karty naleznete zde .
Všechny informace o eSIM najdete pěkně pohromadě zde .
Pokud chcete nakupovat bez peněženky, platit jednoduše mobilním telefonem z vašeho kreditu nebo měsíčního vyúčtování, tak se podívejte na informace o službě m-platba .
Prostřednictvím Premium SMS a SMS Platby můžete objednat jednorázové nebo vícenásobné služby (tzv. předplatné) u externích poskytovatelů. Více informací .
Audiotexové služby zahrnují volání na čísla s předčíslím 900, 906 a 909, které je zpoplatněno speciální minutovou sazbou. Více informací
Tento formulář slouží k dodatečnému doložení dokladů k již aktivnímu Cenovému zvýhodnění. Formulář není určený pro sjednání Cenového zvýhodnění – cenové zvýhodnění je možné sjednat pouze na našich prodejnách.
Více info
Cenové zvýhodnění.
Napište nám podrobnosti k Vašemu podnětu, rádi Vám pomůžeme:
*
*
Pole označená hvězdičkou jsou povinná.