Kontaktní formulář pro podnikatele a firmy
Než nás kontaktujete, zkuste kouknout na nejčastější témata níže. Třeba budete mít vše vyřešeno během pár chvil.
S čím potřebujete pomoci?
Popište nám co nejpřesněji, s čím si nevíte rady. Čím víc údajů vyplníte, tím přesnější i rychlejší budou odpovědi. My vás poté kontaktujeme e-mailem nebo telefonicky.
Už během psaní dotazu vám navíc nabídneme odpovědi z nejčastějších otázek a odpovědí - třeba najdete odpověď sami.
Jsme tu pro vás od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin, kdy řešíme všechna témata. Státní svátky a víkendy jsme vám k dispozici od 8 do 17 hodin. V ostatní časy vám pomůžeme se vším, co je urgentní a nepočká, například blokování a odblokování SIM karty, hlášení poruch nebo nastavení roamingu. Většinu věcí si u nás ale zařídíte úplně jednoduše v samoobsluze Moje firma nebo přes mobilní aplikaci Můj T-Mobile.
Kontaktovali jste nás na sociálních sítích?
Sdělte nám prosím více informací, abychom vám mohli co nejrychleji odpovědět. Jedná se o telefonní číslo, které používáte v souvislosti s našimi službami, a e‑mailovou adresu. Tyto údaje použijeme pouze ke zpětnému kontaktování. Chráníme vaše citlivé údaje, proto v některých situacích vyžadujeme ověření vaším heslem pro komunikaci. Více informací naleznete v sekci Ochrana údajů.
Contact us
The more detailed question you ask, the more accurate answer you can get. What we always do need to know is the telephone number in question.
All your services can also be managed in My T-Mobile self-service.