Předmět dotazu
*
Text dotazu
*
S čím potřebujete pomoci? *
-- vyberte ---
Vyúčtování služeb/ Faktury
Platby
Poruchy a nefunkčnost služeb
Moje smlouva
Ukončení smlouvy
Přenesení čísla od T-Mobile
Nastavení služeb
Roaming a Volání/SMS z ČR na zahraniční čísla
Stížnost a reklamace
SIM karta
Ostatní
Odvolání souhlasu s kontaktováním
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Potřebuji vysvětlit fakturu
Neobdržené Vyúčtování služeb
Nastavení elektronického vyúčtování
Faktura za zařízení/ zboží
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Nastavení inkasa
Dohledání platby - způsob úhrady - Bankovní převod
Dohledání platby - způsob úhrady - Poštovní poukázkou (složenkou)
Dohledání platby - způsob úhrady - Online platební kartou
Dohledání platby - způsob úhrady - zahraniční platba
Žádost o Splátkový kalendář
Vrácení zálohy
Dlužná částka u ukončení smlouvy
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Nefunkční internet
Nefunguje mi TV
Nefunguje mi Chytré auto
Mám potíže s hovory/ signálem
Nefungují mi SMS/ MMS
SIM se neregistruje do sítě
Nefunkční roaming
Nefunkční volání/SMS z ČR na zahraniční čísla
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Chci uzavřít novou smlouvu/ přejít od konkurence
Chci prodloužit smlouvu
Chci výhodný telefon
Aktuální stav objednávky
Kde najdu smlouvu
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Chci odvolat podanou výpověď
Chci ukončit smlouvu
Chci ukončit smlouvu předčasně
Chci odstoupit od smlouvy do 14 dní od aktivace služby
Chci ukončit smlouvu v rámci Záruky spokojenosti (T-Mobile TV, Pevný internet do zásuvky a Pevný internet bez drátu)
Chci ukončit smlouvu z důvodu úmrtí majitele smlouvy
Chci ukončit smlouvu z důvodu úmrtí uživatele SIM karty/služby
Chci ukončit smlouvu Magenta 1 Business s bonusem
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Změna korespondenční adresy
Změna sídla společnosti
Změna osobních údajů
Změna kontaktního e-mailu
Změna tarifu
Magenta 1 Business
Přihlášení do portálu Moje firma
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Cena služeb v zahraničí
Nastavení roamingu
Volání/SMS z ČR na zahraniční čísla
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Stížnost
Reklamace zařízení
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Výměna SIM karty
Získání eSIM
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
m-platba
Premium SMS
Audiotexové služby
Pojištění
Nenašel jsem svůj dotaz
Nevíte si rady s nějakou položkou na Vyúčtování služeb? Na našich stránkách jsme vám připravili odpovědi na nejčastější otázky k vyúčtování.
Pokud jste potřebné informace nenašli, napište nám. Rádi vám se vším pomůžeme.
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené *
Pokud si chcete zkontrolovat poslední Vyúčtování služeb, stačí se podívat do aplikace Můj T-Mobile nebo na web Moje firma . Zde naleznete i Online výpis služeb pro rychlou kontrolu vašich posledních hovorů, SMS nebo datových operací.Pro objasnění jednotlivých položek, využijte našeho Průvodce vyúčtováním .
O kterou fakturu se jedná? Číslo faktury najdete přímo na Vyúčtování služeb.
*
Která položka ve Vyúčtování služeb nesouhlasí?
*
Podívejte se na své aktuální vyúčtování v klidu v portále Moje firma . Pokud máte již smlouvu ukončenou, tak nás prosím kontaktujte prostřednictvím webového formuláře a společně to jistě vyřešíme.
Více informací ohledně zpracování osobních údajů naleznete zde: Zásady ochrany osobních údajů
Aktuálně nastavený e-mail, pro zasílání vyúčtování.
*
Chcete mít vaše vyúčtování vždy rychle po ruce? Využijte zasílání elektronicky na Vámi zvolenou e-mailovou adresu. Nastavení provedete jednoduše na Moje firma v položce Fakturační skupiny > oblast Vyúčtování .
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
E-mail pro zasílání vyúčtování:
*
Číslo fakturační skupiny:
*
Doklad si můžete stáhnout v Moje firma v sekci Správa firmy> Moje smlouva > Ostatní dokumenty a vyfiltrujete si faktury.
Uveďte IMEI zařízení (výrobní číslo, běžně je napsané přímo na zařízení nebo uveďte číslo daňového dokladu):
*
Zajímá vás nastavení inkasa či potřebujete dohledat platbu? Připravili jsme pro vás následující tipy.
Už žádné starosti s platbami na poslední chvíli. S inkasem se o úhradu nemusíte starat. Nastavení inkasa provedete pohodlně v Moje firma pod konkrétní fakturační skupinou, dále Platba > Upravit nastavení > Zapnout inkaso . Podrobnější informace o nastavení inkasa naleznete zde .
Napište nám číslo účtu, ze kterého budeme platby inkasovat:
*
Jaký máme nastavit inkasní limit? (Nutné nastavit stejný limit i v bance, doporučujememe nastavit o 200 Kč vyšší, než je běžná faktura.)
*
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Číslo bankovního účtu, ze kterého platba odešla:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Datum odeslání platby:
*
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Číslo pošty:
*
Podací číslo:
*
Datum podání:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Pro platbu online uveďte prosím do poznámky, zda byla platba provedena přes mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo na webu Moje firma.
Poslední čtyři čísla použité platební karty:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Datum odeslání platby:
*
Provádíte úhradu za vyúčtování T-Mobile ze zahraničí? Pro úspěšné přijetí platby je třeba vždy po každé úhradě nám zaslat platební avízo.
U zahraniční platby použijte tyto náležitosti:
IBAN - pro platby ze zahraničí v českých korunách:
IBAN: CZ46 0100 0000 1922 3521 0247, SWIFT (BIC): KOMBCZPP - slouží pro platby ze zahraničí na účet TMCZ v Komerční bance
IBAN: CZ90 0300 0000 1922 3521 0247, SWIFT (BIC): CEKOCZPP - slouží pro platby ze zahraničí na účet TMCZ v ČSOB
IBAN: CZ06 0800 0000 1922 3521 0247, SWIFT (BIC): GIBACZPX - slouží pro platby ze zahraničí na účet TMCZ v České spořitelně
IBAN - pro platby ze zahraničí EUR a USD je vždy nutné použít číslo účtu uvedené na Vyúčtování služeb
Číslo bankovního účtu, ze kterého platba odešla:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO): *
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Datum odeslání platby:
*
Jste v tíživé situaci a není ve Vašich silách uhradit vzniklou pohledávku? Poskytneme Vám možnost rozložit částku do 2 až 12 splátek formou Splátkového kalendáře. Zaplatíte zálohu 200 Kč, která Vám bude vrácena po úspěšném doplacení splátek. Po aktivaci Splátkového kalendáře je třeba vždy ve splatnosti uhradit stanovené splátky i aktuálně vystavené Vyúčtování. V opačném případě dochází automaticky ke zrušení Splátkového kalendáře a dlužná částka je určena ihned k úhradě. Při poskytnutí splátek Vám automaticky aktivujeme na 6 měsíců Základní nabídku služeb. Jedná se omezení Prémiových služeb (Audiotex včetně SMS jízdenek, m-platba, Uvítací tóny, SMS Chat, HotSpot), dostupný roaming pouze v zóně 1, zamezení dobíjení Twist kreditu z vyúčtování.
Jakou částku můžete splácet? (Minimální měsíční platba je 500 Kč.)
*
Uveďte IČO, ke kterému jste zálohu platil/a (slouží k dohledání zálohy):
*
Uveďte IČO, na které byla smlouva uzavřena (informace slouží pro dohledání podrobností k pohledávce):
*
Potřebujete se připojit k internetu, hledáte ovladače pro svůj modem anebo chcete nastavit e-mailový účet do počítače? Právě tady vám poradíme jak na to.
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Adresa, kde se problém vyskytuje:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
IČO společnosti, na kterou je služba napsána:
*
Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, ve vyúčtování, případně v Moje firma):
*
Praktické informace pro nastavení Magenta TV, Magenta TV SAT a aplikaci Magenta TV naleznete na našich stránkách .
Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, na vyúčtování, případně v Moje firma):
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
Potřebujete poradit s instalací služby Chytré auto? Stačí se podívat na naše stránky .
Identifikátor služby (jedná se o číslo služby, najdete ho ve smlouvě, na vyúčtování, případně v Moje firma):
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Uveďte IMEI zařízení (najdete ho přímo na zařízení v autě, případně ve smlouvě):
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
Pokud máte potíže s kvalitou hovoru nebo hovory se rozpojují, podívejte se na naše stránky , kde vám pomůžeme problém vyřešit.
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Napište nám adresu, kde se problém vyskytuje:
*
Jak dlouho se problémy projevují?
*
Má potíže v lokalitě i někdo jiný?
*
Nefunguje vám příjem SMS nebo nevíte, jak vyzvednout přijatou zprávu na internetu? Vše o používání SMS a MMS brány, ze které posíláte známým zprávy zdarma a nejen to naleznete na našich stránkách .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Typ zařízení (najdete ho na štítku na zařízení):
*
Hledáte informace o SIM kartě? Potřebujete SIM kartu vyměnit? Podívejte se na naše stránky, kde naleznete všechny potřebné informace .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Datum a čas, kdy se chyba objevila:
*
Chybová hláška (pokud se vyskytla; můžete přiložit i snímek obrazovky níže ve formuláři):
Má potíže v lokalitě i někdo jiný?
*
Jak dlouho se problémy vyskytují?
*
Funguje SIM v jiném telefonu? Vyzkoušejte prosím.
*
Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním ze zahraničí naleznete zde .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
V jaké zemi se nacházíte?
*
Datum a čas pokusu o volání/ poslání SMS:
*
Má potíže v lokalitě i někdo jiný?
*
Funguje v lokalitě jiný roamingový partner? (Ověřte přes nastavení sítě přímo v telefonu)
*
Veškeré rady a potřebné informace při potížích s voláním do zahraničí naleznete zde .
Uveďte telefonní číslo, které má potíže:
*
Uveďte datum a čas hovoru/ odeslání SMS (ne starší než 3 dny):
*
Uveďte celé telefonní číslo, které se snažíte kontaktovat (ověřte správnost mezinárodní předvolby https://www.t-mobile.cz/mezinarodni-predvolby):
*
Chcete se stát naším zákazníkem a převést své podnikání k T-Mobile? Podívejte se na aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodněte se, jestli chcete převést číslo od jiného operátora nebo vám dáme úplně nové telefonní číslo.
V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Jak na uzavření smlouvy?
Chcete se stát naším zákazníkem? Podívejte se na aktuální nabídku tarifů a vyberte si ten, který vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodněte se, jestli chcete převést číslo od jiného operátora nebo vám dáme úplně nové telefonní číslo.
Jak na uzavření smlouvy?
Rádi s vámi novou smlouvu uzavřeme, napište nám prosím, o jakou službu máte zájem:
*
IČO, na které bude smlouva vedena:
*
Máte už u nás smlouvu? Víte, že ji můžete prodloužit až 6 měsíců před jejím ukončením a získat např. nový telefon za výhodných podmínek? Platnost smlouvy najdete po přihlášení do Moje firma v záložce Správa firmy > Moje smlouva . V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Rádi vám s prodloužením smlouvy pomůžeme, napište nám prosím, jaký tarif jste si vybral/a. Nabídku najdete na našich webových stránkách https://www.t-mobile.cz/podnikatele-firmy/tarify:
*
Telefonní číslo, u kterého chci smlouvu prodloužit:
*
Dosloužil vám mobilní telefon či potřebujete jiné zařízení? Rádi vám pomůžeme vybrat nejvýhodnější nabídku. V případě využití HW budgetu, ověříte jeho aktuální výši v Moje firma > Správa firmy > HW budget > Přehled HW budgetů.
V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
Značka a model vybraného mobilního telefonu/zařízení (uveďte více možností pro případ nízkých skladových zásob): *
Využití HW budgetu ANO/NE:
*
Potřebujete zjistit stav své objednávky? Stačí zadat její číslo na stránce a je to.
Napište nám prosím číslo objednávky, o kterou se jedná:
*
Svou smlouvu najdete v Moje firma v sekci Správa firmy > Moje smlouva, kam se stačí přihlásit pod číslem Zodpovědné osoby/ Obchodního manažera.
Zvolte si prosím detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit.
Máte zadané ukončení telefonního čísla/služby a rozmysleli jste si to? Pošlete nám žádost na odvolání výpovědi. Vaše číslo/službu neukončíme a budete je moct i nadále využívat se všemi výhodami.
Žádost prosím naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:
telefonní číslo/číslo služby , u kterého požadujete zrušit naplánované ukončení
jméno oprávněné osoby/ osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku)
Žádost můžete sepsat a nebo můžete využít formulář:
Odvolání výpovědi účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby
Telefonní číslo/ číslo služby, u kterého požadujete zrušit naplánované ukončení:
*
Chcete ukončit smlouvu? Žádost prosím naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:
ukončované telefonní číslo/ číslo služby
jméno oprávněné osoby/ osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku).
Smlouvu bez závazku vám ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi a smlouvu se závazkem k datu uplynutí závazku.
Poslední vyúčtování za ukončenou službu obdržíte v obvyklém termínu jako dosud. Ve vyúčtování bude služba proúčtována poměrnou částí, do data ukončení.
Formuláře:
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby (smlouva na IČ)
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Uveďte důvod ukončení:
Chcete ukončit smlouvu předčasně? Žádost naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat: br>
ukončované telefonní číslo/číslo služby
jméno oprávněné osoby/ osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku)
informaci, že požadujete ukončit smlouvu předčasně
Smlouvu se závazkem vám ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi.
V případě, že bylo při sjednání smlouvy zakoupeno zařízení na splátky nebo byla poskytnuta podmíněná sleva na toto zařízení, bude vystaveno finanční vypořádání podle Účastnické smlouvy. Orientační částku, kterou po vás budeme požadovat za předčasné ukončení smlouvy, zjistíte na Zákaznickém centru T-Mobile Business na čísle 800 73 73 73 nebo v T-Mobile prodejně.
Poslední vyúčtování za ukončenou službu obdržíte v obvyklém termínu jako dosud. Ve vyúčtování bude služba proúčtována poměrnou částí, do data ukončení.
Žádost můžete sepsat nebo můžete využít formulář:
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby (smlouva na IČ)
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Uveďte důvod ukončení:
Jste-li v postavení spotřebitele nebo podnikající fyzické osoby a uzavřeli jste smlouvu prostřednictvím komunikace na dálku (zejména prostřednictvím e-shopu prodávajícího či telefonického spojení) nebo mimo obvyklé obchodní prostory a služba vám nevyhovuje, můžete od Účastnické smlouvy odstoupit. Žádost o odstoupení smlouvy naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:
ukončované telefonní číslo/ číslo služby
jméno oprávněné osoby/ osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku).
Více informací naleznete
Odstoupení od smlouvy .
Uvedený postup není k dispozici právnickým osobám.
Žádost je možné sepsat volnou formou nebo můžete využít formulář:
Žádost o odstoupení od smlouvy
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Uveďte důvod ukončení:
Pokud služba nesplnila vaše očekávání, můžete do 14 dnů od aktivace vrátit koncové zařízení a službu ukončit bez výpovědní doby a finančního vypořádání za ukončení smlouvy na dobu určitou. Zaplatíte pouze poměrnou část měsíčního paušálu (za tarif, případně i za pronájem zařízení) za období od aktivace do deaktivace služby.
Smlouva bez zařízení: Žádost na formuláři „Výpověď Účastnické smlouvy – Záruka spokojenosti“ , naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:
ukončované telefonní číslo/ číslo služby
jméno oprávněné osoby/ osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku).
! Smlouva se zařízením: V případě, že jste ke smlouvě obdrželi zařízení, navštivte
naši síť prodejen nebo kompletní a nepoškozené zařízení společně s vyplněným formulářem zašlete na adresu
PJ EXPEDIS spol. s r. o. Logistické centrum T-Mobile, areál Pragorent (hala č. VS32), Františka Vítězslava Veselého, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice.
Formulář:
Výpověď - záruka spokojenosti - prodej HW
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Uveďte důvod ukončení:
Pro ukončení smlouvy zesnulého jednatele společnosti nám oznamovatel úmrtí doloží Úmrtní list / List o prohlídce zemřelého / Usnesení o ukončení dědického řízení s žádostí o ukončení smlouvy. Dokument prosím naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Uveďte prosím vaše kontaktní údaje pro zaslání vyjádření k ukončení smlouvy. V případě právnických osob výše uvedený postup neplatí. Společnost stanoví nového jednatele a uzavřené Účastnické smlouvy jsou tedy i nadále v platnosti.
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Pro ukončení smlouvy zesnulého koncového uživatele (např. zaměstnance) nám oprávněná osoba / jednatel společnosti doloží naskenovanou, nebo čitelně vyfocenou výpověď. Žádost musí obsahovat:
ukončované telefonní číslo/číslo služby
důvod výpovědi - úmrtí uživatele
jméno oprávněné osoby/osob a vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku)
Žádost můžete sepsat volnou formou nebo je možné využít formulář:
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Chcete ukončit smlouvu M1B s bonusem?
Žádost, prosím, naskenujte nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat veškeré identifikační údaje, tj. především:
číslo služby M1B s bonusem
jméno oprávnèné osoby/osob
vlastnoruční podpis (dle stanovení v Obchodním rejstříku).
Smlouvu M1B s bonusem na Vaši žádost předčasně ukončíme v souladu s ujednáním ve smlouvě M1B s bonusem, tj. vystavíme následující cenové vyrovnání:
cenové vyrovnání za čerpaný hardware budget (rozdíl mezi vyčerpaným HWB a nárokem zákazníka na HWB dle poměrného vypořádání výše HWB / počet dnů)
cenové vyrovnání za služby ve výši 1500 Kč s DPH (pouze zákazníci se statusem Právnická osoba).
Vlastnoručním podpisem v přiloženém dokumentu vzniká závazek Zákazníka uhradit cenové vyrovnání.
Formulář:
Výpověď smlouvy M1B s bonusem pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby (smlouva na IČ)
Je nám líto, že uvažujete o odchodu od T‑Mobile. Budeme rádi, když nás nejprve kontaktujete, abychom společně s vámi mohli najít řešení vaší situace.
Pokud máte zájem o přenesení čísla k jinému poskytovateli, stačí znát váš OKU (Ověřovací kód účastníka) a následně požádat o přenos čísla u nového poskytovatele.
Nemusíte podávat výpověď smlouvy. Svůj OKU zjistíte v Moje firma v sekci Správa firmy >Moje smlouvy > Přehled Účastnických smluv. Dále na Zákaznickém centru T-Mobile Business či v T-Mobile prodejně.
Obchodní podmínky přenesení čísla
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
Potřebujete zkontrolovat nastavení služeb na svých číslech? Přihlaste se do Moje firma a v záložce Služby si vyberte, co potřebujete upravit. V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Zasílací/korespondenční adresu změníte jednoduše na Moje firma pod položkou Základní údaje skupiny > část Doručovací adresa . V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
Napište nám prosím svou novou adresu:
*
Číslo fakturační skupiny, které se změna týká:
*
IČO:
*
Napište nám novou adresu (ke změně potřebujeme, aby adresa již byla uvedena v rejstříku Ares, případně nám naskenujte úřední doklad o změně sídla společnosti)
*
Pro změnu osobních údajů nám zašlete vyplněný a podepsaný formulář pro Stanovení a zrušení administrátorů . Jestliže nejste jednatel společnosti, obraťte se na aktuální oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Napište nám, jaký údaj chcete upravit (Ke změně údajů potřebujeme oskenovaný nebo čitelně vyfocený dokument Stanovení a zrušení administrátorů, který přiložte před odesláním formuláře)
*
Pro změnu kontaktního e-mailu nám zašlete vyplněný a podepsaný formulář pro Stanovení a zrušení administrátorů . Další možností je kontaktování Zákaznického centra T-Mobile Business na lince 800 73 73 33, kde vás operátoři autorizují heslem administrátora. Jestliže nejste jednatel společnosti, obraťte se na aktuální oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Ke změně e-mailu potřebujeme oskenovaný nebo čitelně vyfocený dokument Stanovení a zrušení administrátorů, který přiložte před odesláním formuláře.
*
Změnit si tarif je jednoduché. Připravili jsme pro vás užitečné informace o tom, jak na to. V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
Rádi vám se změnou tarifu pomůžeme, napište nám prosím, jaký jste si vybral/a:
*
Pokud chcete zdarma data navíc či neomezené volání mezi svými zaměstnanci a obchodními partnery i do zahraničí, můžete využít službu Magenta 1 Business. Více informací .
Aktivaci provedete snadno na Moje firma pod odkazem zde .
IČO:
*
Chcete mít kdykoliv možnost online ověřit nebo změnit aktuální nastavení svých služeb, zjistit výši vašeho vyúčtování? Zaregistrujte se do portálu Moje firma . První přihlášení učiníte přes Jednorázový vstup a následně si můžete přímo v portálu nastavit své uživatelské jméno a heslo.
Návody a webináře naleznete zde .
Pokud si chcete zkontrolovat nastavení na svém čísle, přihlaste se do svého účtu Moje firma , dále pod konkrétním telefonním číslem v sekci Roaming a poté Detail . Můžete využít i naši mobilní aplikaci Můj T-Mobile, kterou stáhnete na AppStore nebo Google Play, a budete mít vždy všechno po ruce.
Potřebujete zjistit ceny služeb v zahraničí? Stačí zadat zemi, do které cestujete na naší stránce a ihned máte informaci o volání a internetu v zahraničí.
V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Potřebujete si nastavit volání a internet v zahraničí? Podívejte se našeho rádce , některé rady se vám budou hodit.
Nejprve však zkontrolujte, zda máte roaming aktivní v telefonu. Případně je potřeba také ověřit nastavení na SIM kartě. To můžete jednoduše zařídit v Moje Firma v sekci Služby > Roaming .
V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
Potřebujete volat na zahraniční čísla? Veškeré informace naleznete zde . Zkontrolujte si také mezinárodní předvolbu .
V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
Číslo vyúčtování/faktury:
*
Konkrétní položka/služba/produkt:
*
Reklamovat zařízení (telefon, modem, set-top box) můžete na jakékoliv naší prodejně. Budete k tomu potřebovat Doklad o zakoupení.
Pokud byste nemohli najít ani jeden z uvedených dokladů, stačí když nám napíšete IMEI zařízení a my ho dohledáme.
Přehled našich prodejen
Více informací k reklamaci
Potřebujete vaši SIM kartu nahradit novou? Veškeré potřebné informace k výměně SIM karty naleznete zde .
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
Všechny informace o eSIM najdete pěkně pohromadě zde .
Pokud chcete nakupovat bez peněženky, platit jednoduše mobilním telefonem z vašeho kreditu nebo měsíčního vyúčtování, tak se podívejte na informace o službě m-platba .
V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
Prostřednictvím Premium SMS a SMS Platby můžete objednat jednorázové nebo vícenásobné služby (tzv. předplatné) u externích poskytovatelů. Více informací .
V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
Audiotexové služby zahrnují volání na čísla s předčíslím 900, 906 a 909, které je zpoplatněno speciální minutovou sazbou. Více informací
V případě, že využíváte Rámcovou smlouvu a jste koncový uživatel, kontaktujte oprávněnou osobu ve vaší společnosti.
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
Možnost nechat si svá elektronická zařízení pojistit pro případ náhlých a nečekaných událostí. Více informací.
Abychom Vám mohli pomoci, budeme Vás následně telefonicky kontaktovat pro ověření hesla oprávněné osoby.
Napište nám podrobnosti k Vašemu podnětu, rádi Vám pomůžeme:
*
*
Pole označená hvězdičkou jsou povinná.