m-platba

Nakupujte bez peněženky, plaťte jednoduše mobilním telefonem z vašeho kreditu nebo měsíčního vyúčtování!

Plaťte rychle, pohodlně a bezpečně.

Na internetu i z mobilu.

Bez použití platební karty.

Výhody služby

  • Nakupovat můžete hned - používání služby nevyžaduje žádnou registraci.
  • Bez použití vaší platební karty, jednoduše platíte z vašeho mobilního účtu.
  • Nakupovat můžete i na Google Play, App Store, Microsoft Store nebo na Facebooku.
  • Podporuje jednorázovépravidelné platby.
  • Platby máte pod kontrolou.
  • O každé platbě vás informujeme SMS zprávou.

m-platba

Pokud jste naším zákazníkem, nastavení snadno provedete po přihlášení do Můj T-Mobile.

Přihlásit

Jak probíhá vyúčtování

Zákazníkům s paušálním tarifem příslušnou částku za zboží či službu následně vyúčtujeme v oddělené části pravidelného vyúčtování služeb. Zákazníkům s předplaceným tarifem Twist odečteme příslušnou částku za zboží či službu z Twist kreditu.

Jak na platby

  1. Na stránce obchodníka, u něhož nakupujete produkt / službu / obsah, zvolíte platbu z vyúčtování/kreditu prostřednictvím T‑Mobile.
  2. Poté budete přesměrován/a na platební bránu, kde se vám pro kontrolu zobrazí detaily platby.
  3. Pokud máte ve svém mobilním telefonu namísto platby kreditní kartou nastavenou platbu přes operátora (návod, jak na to, naleznete níže) a daný obchodník tento způsob platby podporuje (např. Google Play, AppStore), dojde automaticky k dokončení nákupu bez dalšího ověření (platí ale pouze pro nákupy přímo ve vašem telefonu).
  4. V některých případech budete pro dokončení platby vyzvání k vyplnění svého telefonního čísla v síti T‑Mobile. Následně stisknete tlačítko pro zaslání jednorázového hesla, které slouží k ověření, že platbu opravdu zadáváte vy. Během několika vteřin přijde na zadané telefonní číslo SMS zpráva s jednorázovým heslem, které vyplníte do platební brány. Toto heslo nikdy nikomu nesdělujte!
  5. Stisknutím tlačítka "Provést transakci" dokončíte platbu a budete přesměrován/a zpět na internetové stránky obchodníka. Pokud využíváte m‑platbu poprvé, budete požádáni o potvrzení obchodních podmínek služby m‑platba.
  6. O úspěšném provedení platby budete informován/a v okně prohlížeče a zároveň obdržíte konfirmační (potvrzovací) SMS zprávu s identifikačním číslem proběhlé transakce pro její případnou pozdější identifikaci.

Jak na nákupy přes App Store

Zákazníci T‑Mobile, majitelé smartphonů a tabletů s operačním systémem iOS mohou jednoduše platit své nákupy na App Store službou m‑platba ze svého mobilního účtu.

Platbu z vyúčtování/kreditu si jednoduše nastavíte ve vašem Apple zařízení

  1. Jděte do položky Nastavení
  2. Klikněte na svůj profil (nahoře na stránce)
  3. Následně zvolte položku Platby a doručování
  4. Vyberte Přidat platební metodu
  5. Zvolte Mobilní telefon a dále pokračujte dle instrukcí

Jak na nákupy přes Google Play

Nákup her, aplikací a hudby v Google Play je jednodušší než kdy jindy! Jako první v ČR, exkluzivně pro zákazníky T‑Mobile. Bez registrace platební karty.

Zákazníci T-Mobile, majitelé smartphonů a tabletů s operačním systémem Android mohou jednoduše platit své nákupy na Google Play službou m‑platba ze svého mobilního účtu.

První nákup službou m-platba na Google Play

  1. V aplikaci Google Play si vyberte aplikaci, hru knihu nebo hudbu a nákup zahajte kliknutím na cenovku umístěnou v pravém horním rohu obrazovky / koupit.
  2. Rozklikněte Platební metody.
  3. Vyberte možnost „Platba přes m-platbu operátora T-Mobile".
  4. Proběhne ověření účtu a budete vyzváni k vyplnění vaší fakturační adresy.
  5. Po úspěšném zadání všech požadovaných údajů budete pro potvrzení platby vyzváni, abyste zadali vaše heslo k účtu Google.
  6. Správným zadáním vašeho hesla k účtu Google autorizujete platbu a po ověření platby automaticky započne stahováníinstalace vámi zakoupeného obsahu.
  7. O úspěšném provedení platby budete informováni potvrzovací SMS zprávou s identifikačním číslem dokončené transakce pro její případnou pozdější identifikaci.

Druhý a další nákup službou m-platba na Google Play

  1. V aplikaci Google Play si vyberte aplikaci, hru, knihu nebo hudbu a klikněte na cenovku / koupit.
  2. A ještě jednou koupit.
  3. Pro autorizaci platby zadejte vaše heslo k účtu Google a potvrďte.
  4. Po ověření platby započne automaticky stahování a instalace vámi zakoupené aplikace.
  5. O úspěšném provedení platby budete informováni potvrzovací SMS zprávou s identifikačním číslem dokončené transakce pro její případnou pozdější identifikaci.

Zrušení pravidelných plateb na Google Play z vyúčtování u T-Mobile

  1. Přihlašte se do svého Google Wallet účtu na adrese: https://wallet.google.com/. Pro přihlášení použijte vaše přihlašovací údaje ke službám Google (zpravidla se jedná o přihlašovací údaje k e-mailovému účtu Google).
  2. Zvolte "Faktury a účty".

    Google Play

  3. Zvolte "Faktury a účty".

    Google Play

  4. Zobrazí se vám seznam všech služeb s nastavenou pravidelnou platbou. Pro zrušení služby ji "dvojklikem" vyberte.

    Google Play

  5. Kliknutím na "Zrušit odběr" a následným potvrzením zrušíte odebírání zvolené služby.

    Google Play

Limity a poplatky

Aktivace služby zdarma
Změna 24-hodinového limitu m-platby zdarma
Maximální výše transakce 1 200 Kč (max. 50 EUR)
Maximální limit za 24 hodin
3 000 Kč
Maximální měsíční limit 7 200 Kč
Měsíční limit pro Nové zákazníky 500 Kč
Zprostředkovatelský poplatek 3 Kč
Zprostředkovatelský poplatek
k transakcím pro společnost EZE International Ltd (bwin.com).
5 % z výše transakce
min. 5 Kč a max. 100 Kč

Ceny jsou účinné od 13. 1. 2018 a jsou uvedeny včetně DPH. Cenu za zakoupené zboží či služby vám vyúčtujeme ve vašem vyúčtování nebo ji odečteme z vašeho Twist kreditu. Pokud platíte prostřednictvím internetu v mobilu, účtujeme cenu za přenesená data.

Výše uvedený Měsíční limit pro Nové zákazníky se týká pouze nákupů služeb, které lze dále zhodnotit (vouchery, dárkové poukazy apod.) a jsou hrazené přes službu m-platba. Limit se nevztahuje na platby v aplikačních obchodech a mimo platební bránu T‑Mobile.

Ve Vyúčtování se mi objevil neznámý poplatek za m-platbu

Pokud ve svém Měsíčním výpisu služeb najdete částku na službu m-platba, znamená to, že máte za minulý měsíc nějaký nákup přes m-platbu. Částka jde obchodníkovi buď z vašeho kreditu (pokud máte Twist), nebo se vám přičte k dalšímu Vyúčtování služeb.

Aktuální seznam transakcí provedených přes službu m-platba nebo platby u partnerů zjistíte jednoduše v Můj T-Mobile v sekci Služby – Platební služby. Zde si můžete rovněž upravit limit m‑platby či provést další nastavení pro platby za služby třetích stran.

Platební služby

Máte pocit, že platba šla bez vašeho vědomí?
V tom případě zkuste tyto tři kroky:

Zkontrolujte si výpis plateb

Podívejte se do Seznamu transakcí v samoobsluze Můj T-Mobile. Najdete ho po přihlášení tady: Služby > Platební služby, Seznam transakcí (ve spodní části stránky). Na každém řádku najdete jednu transakci a s ní o datum a čas platby, popis a číslo transakce, cenu a způsob, jakým se platba uskutečnila (Twist nebo smlouva).

Seznam transakcí

Pokud narazíte na předplatné, které už platit nechcete, můžete si ho snadno zrušit v Seznamu aktivních inkas (Vyúčtování a platby / Seznam aktivních předplatných).

Seznam aktivních předplatných

Poptejte se kolem

Pokud nějakou transakci m-platby nepoznáváte, zeptejte se členů rodiny a přátel, jestli:

  • nenakupovali z vašeho telefonu oni, nebo
  • někdo z okolí (hlavně děti) nehrál hru, za kterou se mohl poplatek naúčtovat

Pokud s platbou nesouhlasíte, reklamujte ji

Nikdo kolem vás o podezřelé transakci nic neví? Ozvěte se přímo obchodníkovi, kterému platba přišla, a reklamujte ji. Kontakty na zákaznickou péči konkrétních obchodníků najdete přímo v Přehledu obchodníků.

Co je ještě dobré vědět?

Obchodní podmínky pro platební služby

Více zde

Kde nakoupíte m-platbou

Podívejte se, u kterých obchodníků můžete platit přes službu m-platba.

Přehled obchodníků

Informace pro obchodníky

Chcete používat m-platbu jako platební metodu třeba pro váš e-shop?

Více zde