T-Mobile Pro jistotu
Pojištění proti krádeži, poškození vodou nebo rozbití (i třetí osobou).
Pojištění se platí pohodlně v rámci měsíčního Vyúčtování.
Nabídka platí i pro drobné podnikatele.
I těm nejostražitějším se to může vymknout z ruky. Proto pro vás máme možnost nechat si své elektronické miláčky pojistit pro případ náhlých a nečekaných nepříjemností.
Jak to funguje
Když se s vaším strojem něco takového stane, zadarmo vám ho opravíme. A pokud už ani oprava nepomůže, přístroj se nevyplatí opravovat nebo vám jej ukradli, vyberete si u nás nový přístroj a my vám na něj přidáme až do výše tzv. časové ceny. To je cena, kterou váš telefon/notebook/tablet měl těsně před nehodou.
Ale je třeba počítat s tím, že Pojištění T-Mobile Pro jistotu se nevztahuje na případy, kdy se poškození dalo čekat a došlo k němu neopatrností, nešikovností nebo mu šlo nějak zabránit. Ostatní případy najdete pěkně pohromadě v Článku 10 Rámcové smlouvy na konci Chytré brožurky.
Kolik takové šikovné pojištění stojí?
Záleží na tom, jak drahý stroj si chcete nechat pojistit. Ceny vypadají takhle:
Pořizovací cena přístroje | Měsíční poplatek za pojištění |
---|---|
0 - 4 000 Kč | 49 Kč |
4 001 - 7 000 Kč | 99 Kč |
7 001 - 10 000 Kč | 149 Kč |
10 001 - 17 000 Kč | 199 Kč |
17 001 - 25 000 Kč | 259 Kč |
25 001 - 35 000 Kč | 299 Kč |
T-Mobile Pro jistotu se navíc platí v rámci měsíčního Vyúčtování, takže se při nákupu nového telefonu nevydáte z dalších peněz, nemusíte řešit další faktury a ani myslet na další platbu. Prostě pohoda.
Jak se dá pojištění pořídit?
Jednoduše – pojištění vám nabídneme automaticky, když si u nás příště budete kupovat nový telefon nebo jiný stroj na prodejně nebo přes e‑shop T‑Mobilu.
Ke sjednání pojištění pak dojde okamžikem podpisu Souhlasu s pojištěním a zároveň převzetím přístroje na prodejně nebo od kurýra.
A abyste se s pojištěním T-Mobile Pro jistotu ještě lépe seznámili, připravili jsme pro vás seznam nejčastějších otázek nebo přímo chytrou brožurku.
Jak nahlásit pojistnou událost
Rozbitý přístroj
- Stačí zavolat na 800 758 623 a nahlásit „pojistnou událost". K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T‑Mobile.
- Pokud se vám zařízení rozbilo, vyzvedneme si ho přímo u vás...
- ... a pak vám po přezkoumání buď přivezeme opravený telefon / tablet zpět, nebo vám dáme vědět, na které prodejně si můžete vyzvednout nový stroj.
Krádež
- Krádež nejdřív nahlaste na policii.
- S protokolem od policie stačí zavolat na telefonní číslo 800 758 623 a nahlásit "pojistnou událost". K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T‑Mobile. Operátoři vám pomůžou a sdělí další kroky.
- Díky T-Mobile Pro jistotu od nás dostanete úplně stejný nebo podobný telefon jako náhradu.
Co je ještě dobré vědět?
Chytrá brožurka (včetně pojištění IPID) (329 kB)
Obchodní podmínky k T-Mobile Pro jistotu (63 kB)
Pojistná smlouva a podmínky (767 kB)
Rámcová pojistná smlouva (434 kB)
Odstoupení od pojištění (258 kB)
Informace o produktu pojištění Pro jistotu (IPID) (297 kB)
T-Mobile Pro jistotu - Informace o zpracování osobních údajů (857 kB)
Časté dotazy
Na telefon mi platí klasická dvouletá zákonná záruka. Proč bych si ho měl ještě pojišťovat?
Je to sice mrzuté, ale někdy se může stát, že vám v opravně zamítnou reklamaci telefonu třeba kvůli tomu, že je „vytopený“, poškozený pádem a podobně. Zákonná záruka se totiž nevztahuje na taková poškození, která mohou vzniknout vnější příčinou. A už vůbec vás záruka nezachrání, když vám telefon ukradnou. A právě na tyto případy myslí T-Mobile Pro jistotu.
Na co se T-Mobile Pro jistotu vztahuje?
- Náhlý a nečekaný pád – pokud uklouznete na ledě, srazíte se s kolemjdoucím, zakopnete o překážku nebo se vám třeba utrhne ucho u kabelky.
- Působení vody – telefon vám zmokne nebo ho někdo polije zvrhnutím sklenky (pokud tomu nešlo zabránit).
- Další mechanické poškození – třeba když zakopnete o nabíjecí kabel a poničíte si u telefonu konektor. Počítá se sem i autonehoda.
- Elektrický proud – třeba přepětí nebo zkrat.
- Krádež přístroje – to je například kapesní krádež, ale i vloupání do zamčené domácnosti nebo do auta (pozor, ale nikoli krádež z kabátu ponechaného bez dozoru!).
- Loupež – když o telefon přijdete při přepadení.
Jak mi T-Mobile Pro jistotu pomůže, když mi telefon upadne na zem?
Snadno – pokud šlo o nečekaný pád, za který nemůžete a kterému nešlo nijak zabránit, poškozený telefon vám opravíme. Pokud už mu nebude pomoci, vyberete si u nás nový stroj a my vám na něj přispějeme až do výše tzv. časové ceny. A klidně můžete sáhnout i po dražším stroji – stačí doplatit rozdíl ceny a je váš.
Opravíte mi zařízení i v případě, že mi ho rozbije manžel/ka nebo dítě?
Ano, opravíme. Platí na to jen pár výjimek, které najdete v Článku 10 Rámcové smlouvy.
Pomoc, ukradli mi celou kabelku i s mobilním telefonem! Co mám dělat?
Naše pojištění chrání váš telefon i pro případ krádeže. Pokud vás taková nepříjemná událost potká, zavolejte nejdřív na policii a krádež nahlaste. S protokolem a „Souhlasem se znemožněním provozu odcizeného koncového mobilního telefonního přístroje“ od policie stačí zavolat na telefonní číslo 800 758 623 a nahlásit pojistnou událost. K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile. Operátoři vám pomůžou a poradí s dalšími kroky.
Na co se pojištění T-Mobile Pro jistotu nevztahuje?
- Poškození zařízení, kterému klient mohl předejít (utopení telefonu při plavání, vypadnutí telefonu z kapsy... ).
- Pády bez zjevné vnější příčiny (prostě mi to spadlo z ruky).
- Tzv. záruční opravy (poškození, na které se vztahuje záruka).
- Poškrábání nebo povrchové poškození přístroje (které nemá vliv na funkčnost přístroje a ten tak může dál fungovat).
- Poškození následkem nedodržení instrukcí v manuálu nebo návodu na použití nebo nesprávnou instalací (vložení jiného paměťového média do zařízení, než je povoleno v návodu).
- Úmyslné poškození (Už mě ten telefon štval...).
- Odcizení přístroje v důsledku úmyslného nebo nedbalostního jednání (například zanechání telefonu bez dozoru na volně přístupném místě).
- A dále se pojistná ochrana nevztahuje na případy opravy zařízení mimo stanovená servisní střediska (Kamarád říkal, že to umí...).
Budu za opravu pojištěného telefonu něco doplácet?
Ani korunu, oprava vás nebude stát vůbec nic. Navíc pokud se stroj už nebude dát opravit nebo vám ho ukradli, přispějeme vám na nový až do tzv. časové ceny.
Kdy dostanu nový telefon? A jaký si můžu vybrat?
Nový stroj si můžete vybrat, pokud vám ten starý ukradnou nebo už nepůjde opravit. Sáhnout můžete po kterémkoliv z naší nabídky v ceně do výše tzv. časové ceny. To je cena, kterou měl váš telefon/notebook/tablet těsně před nehodou. Vypočítá se tak, že z pořizovací ceny odečtete 3 % za každý měsíc od koupě.
Můžu si pojistit i telefon psaný na firmu?
Ano, T-Mobile Pro jistotu se vztahuje i na telefony zakoupené tzv. „na IČO“.
Telefon potřebuji mít opravený co nejrychleji, můžu si ho dát do servisu u nás v ulici?
Ne, protože pojišťovna musí posoudit rozsah poškození (jestli má smysl telefon opravovat, nebo zda si vyberete nový) a jestli se na něj vztahuje pojištění T-Mobile Pro jistotu. Opravu ale stejně umíme vyřídit často rychleji než klasické servisy. Stačí zavolat na telefonní číslo 800 758 623, kde se dozvíte co dál.