Reklamace vyúčtování nebo služby

Něco není v pořádku? Zde najdete všechny potřebné informace.

Ještě než reklamaci podáte

Někdy se může stát, že se ve vyúčtování objeví položka, kterou jste tam dřív neměli, neobjednali ji, apod. Ještě před samotným podáním reklamace se proto prosím podívejte do našeho Průvodce vyúčtováním. Tam najdete odpovědi na nejčastější dotazy.

Projděte si podrobný výpis

Zdá se vám, že máte ve vyúčtování příliš mnoho provolaných minut? V podrobném výpisu můžete kontrolovat, kdy jste volali, na jaká čísla a kolik který hovor stál. Více informací o podrobném výpisu naleznete v samostatném článku.

Zkontrolujte Všeobecné podmínky a Ceníky

Pokud se vám zdá, že jsou ve vyúčtování některé služby započítané jinak, než jste předpokládali, můžete si ceny a účtování zkontrolovat a ve Všeobecných podmínkách a v Ceníku.

Jak podat reklamaci

Prošli jste si průvodce vyúčtováním, detailní výpis i podmínky a i tak se vám ve vyúčtování něco nezdá? Dejte nám o tom vědět reklamací a my prověříme, jak se věci mají.

Na výběr máte několik možností, jak reklamaci podat:

  • Kontaktní formulář: Zadejte své kontaktní údaje, popis reklamace a my se vám co nejdříve ozveme
  • Telefonicky: Zavolejte nám na bezplatnou linku 800 73 73 73.
  • Písemně: Pošlete nám dopis s reklamací na adresu T-Mobile Czech Republic a.s. Tomíčkova 2144/1 148 00 Praha 4
  • Osobně: Stavte se za námi v kterékoli prodejně T-Mobile.

Mějte na paměti, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování. Při pozdějším podání reklamace vám ji bohužel nebudeme moct uznat.

Reklamace a splatnost faktury

Při podávání reklamace je potřeba myslet na to, že reklamace nemá vliv na splatnost reklamované faktury. Tu je proto potřeba standardně zaplatit do data splatnosti.

Za jak dlouho reklamaci vyřídíme

Na vyřízení reklamace máme standardně 30 kalendářních dnů.

Jak reklamaci vyřešíme

Když zjistíme, že podaná reklamace byla oprávněná, máme několik způsobů, jak chybu napravit:

Kredit do dalšího vyúčtování

Pokud vám například omylem naúčtujeme jednu službu dvakrát, v dalším vyúčtování po vyřešení reklamace vám částku propíšeme formou slevy. Najdete ji v položce „Sleva individuální".

Dobropis

Dobropis upravuje výši už vystavené faktury. V dobropise najdete částku, která se odečítá od celkové výše vyúčtování

Kam se obrátit, pokud s vyřešením reklamace nesouhlasíte

Samozřejmě se vynasnažíme reklamaci vyřešit co nejvíce objektivně, záleží nám na vaší spokojenosti. Pokud ale s řešením nesouhlasíte, můžete spor řešit mimosoudně nebo se obrátit na následující orgány:

  • služeb elektronických komunikací u Českého telekomunikačního úřadu  (www.ctu.cz),
  • finančních služeb u Finančního arbitra (www.finarbitr.cz),
  • ostatní spory u České obchodní inspekce (www.coi.cz).