Překvapila vás položka na vyúčtování?

Přehled některých méně obvyklých služeb, se kterými se můžete setkat ve vyúčtování.

Časté dotazy

Mám ve Vyúčtování služeb položku, které nerozumím.

Máte ve Vyúčtování služeb položku, se kterou jste se ještě nesetkali nebo nevíte, za co je účtovaná? Zkuste se nejdříve podívat na našeho šikovného průvodce Vyúčtováním. Může se Vám také hodit Podrobný výpis služeb, ve kterém naleznete veškeré své hovory, SMS i s daty, kdy byly tyto služby uskutečněny.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ke změně měsíčního paušálu může dojít nejčastěji v těchto situacích:
Řídíme se pravidlem, že měsíční paušál propočítáváme poměrnou částí. Pokud máte zúčtovací období např. od 6. dubna do 5. května a službu si aktivujete 20. dubna, účtujeme Vám měsíční paušál jen poměrnou částí, za období od 20. dubna do 5. května. 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Mezinárodní hovory se ve Vyúčtování služeb objeví, pokud voláte nebo posíláte zprávy z České republiky na zahraniční čísla. Zahraničními čísly se rozumí i čísla ze zemí Evropské unie (mimo ČR).
    Konkrétní ceny za Mezinárodní hovory naleznete na této stránce.
     
  • Roaming vám účtujeme, když využijete služby v zahraničí. 
Vyzkoušejte naši šikovnou mapu, kde hned uvidíte ceny za roaming dle země, kterou si zvolíte.
V rámci zemí EU voláte, posíláte SMS a datujete za stejné ceny jako v ČR, tedy podle Vašeho tarifu. Pokud nemáte neomezený tarif, tak se Vám uplatní tuzemské volné jednotky do ostatních sítí v ČR. Pokud volné jednotky provoláte, účtujeme Vám sazbu opět jako volání do ostatních sítí v ČR.

V zemích mimo EU je cena odlišná od Vašeho tuzemského tarifu. Ceny se liší dle zóny, ve které daná země leží.

A jelikož tyto služby účtujeme na základě informací od zahraničního operátora, může se stát, že je vyúčtujeme se zpožděním (v extrémním případě až dva měsíce, ale zvláště v zemích EU je zpoždění jen v řádu málo hodin). A pokud si potřebujte ověřit konkrétní již naúčtovaný hovor nebo SMS, snadno si jej zkontrolujete na Podrobném výpisu služeb

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

 
Když se opozdíte s platbou den nebo dva, pošleme Vám zpravidla připomínací SMS. Ta nic nestojí a v ní obdržíte dodatečnou lhůtu na uhrazení. 
Pokud ani v této dodatečné lhůtě neuhradíte, musíme zahájit vymáhání. 
 
1. Upomínky jsou zpoplatněny částkou 130 Kč vč. DPH.
2. Jestliže ani po těchto upomínkách nezaplatíte, můžeme Vám naúčtovat smluvní pokutu 1 150 Kč za prodlení s úhradou delší 21 dní a hlavně můžeme přerušit využívání Vašich služeb.
3. Poplatek za odeslanou upomínku a smluvní pokutu Vám účtujeme v nejbližším vystaveném Vyúčtování služeb, před kterým došlo k odesláni upomínky či naúčtování smluvní pokuty.
 
 TIP! 
Aby k této situaci již nedocházelo, doporučujeme nastavit si inkaso a notifikace o vystaveném a uhrazeném Vyúčtování služeb.
Přehled a stav Vašich Vyúčtování si můžete snadno kontrolovat v naši webové samoobsluze nebo aplikaci Můj T-Mobile

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Některé hovory a SMS se do neomezeného tarifu nepočítají, jedná se o služby, kdy T-Mobile je zprostředkovatel, nikoli provozovatel dané služby. 

Hovory:

  • Volání na čísla se zvýšenou sazbou - veštci, soutěže, linky pro dospělé apod. Tato čísla začínají 90X.
    Cena za minutu volání je určena provozovatelem služby a je přímo součástí telefonního čísla - určuje ji čtvrtá a pátá číslice. 
    Např. u čísla 906 44 1234 bude cena 44 Kč za minutu (včetně DPH).
     
  • Hovory na tzv Barevná čísla - např. energetické společnosti, teplárny, některé bankovní společnosti.  Tyto linky začínají předvolbou 81X-89X. 

SMS:

 
Více informací o těchto službách, včetně informace, jak si službu zrušit či zablokovat, naleznete na našich stránkách.
 
Pokud si potřebujete ověřit, jaká konkrétní služba byla využita a kolik Vás stála, podívejte se na Podrobný výpis služeb
Informace o konkrétním čísle, minutové sazbě a kontaktech na jeho provozovatele jsou dostupné http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost
 
Pokud budete chtít službu reklamovat, obraťte se prosím vždy na daného provozovatele.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

M-platba je bezhotovostní platba za zboží nebo služby na internetu. Typicky nákup aplikací/her z Google Pay nebo App Store.

TIP! 
Pokud o m-platbu nemáte zájem, můžete si ji snadno zablokovat. Seznam provedených transakcí a aktivních předplatných si snadno ověříte v naši webové samoobsluze, kde si můžete zakoupené předplatné zároveň zrušit. 

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Splátka zařízení je až v druhém Vyúčtování služeb od zakoupení zařízení. Je to z důvodu, že první splátka (akontace) byla uhrazena při zakoupení zařízení.

TIP!
Detail splátkového kalendáře – za co platíte a kolik zbývá doplatit, naleznete v naší aplikaci nebo webové samoobsluze.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Zde je potřeba rozlišit mezi datem, kdy nám zašlete výpověď a datem, kdy je služba reálně ukončena. Služba je zpravidla ukončena po 30denní výpovědní lhůtě, nebo po skončení Vaší Účastnické smlouvy.
V dopise, ve kterém Vám potvrzujeme výpověď, si prosím zkontrolujte, k jakému datu byla služba ukončena.

Ukažme si to na příkladu:
Zúčtovací období máte od 6. do 5. dne. Výpověď nám byla doručena 20. dubna. S výpovědní lhůtou bude smlouva ukončena 19. května (přesné datum naleznete v dopise, kde Vám výpověď potvrzujeme). Poslední Vyúčtování služeb za období od 6. 5. do 19. 5.  Vám bude doručeno 8. června (po ukončení zúčtovacího období).

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení