Plánované a probíhající výpadky
Považujeme za důležité, abyste od nás měli včas přehled o takových informacích jako jsou právě probíhající nebo plánované výpadky. Ve své aplikaci Můj T-Mobile je najdete pod záložkou Podpora a odkazem Výpadky služeb.
TIP! Vyzkoušejte na chvíli modem úplně vypojit se zásuvky a zase zapojit. Je to základní rada, a funguje.
Náhradní internet
při výpadku
I když vždy pracujeme na rychlé nápravě, nějaký čas to může zabrat. Abyste po tuto dobu nezůstali offline, máme pro vás dočasnou náhradu v podobě neomezených dat v mobilu zdarma. Podívejte se, jak zapnout náhradní internet.
Nejsou hlášeny výpadky,
ale stále máte potíže?
Rady a návody, když internet nefunguje nebo je pomalý.
Nahlášení výpadku
Nepomohla vám žádná z rad výše? Obraťte se na nás. Abychom mohli připojení co nejrychleji zprovoznit, připravte si prosím následující informace:
- Od kdy se potíže objevují a jak dlouho?
- Jaký máte typ modemu/služby?
- Funguje připojení jen na jednom zařízení anebo všech na místě?
- Funguje vám (zkoušeli jste) se připojit i po kabelu (PC, notebook, TV)?
- Pokud je problém s rychlostí, naměřte rychlost na www.speedtest.net anebo www.rychlost.cz (v okamžiku měření rychlosti by neměl být na přípojce jiný provoz, aby byla měřena celková rychlost přípojky).