Výpadky pevného internetu

Každá nefunkčnost a výpadek služeb nás mrzí a děláme vše pro to, abychom je co nejdříve vyřešili.

Plánované a probíhající výpadky

Považujeme za důležité, abyste od nás měli včas přehled o takových informacích jako jsou právě probíhající nebo plánované výpadky. Ve své aplikaci Můj T-Mobile je najdete pod záložkou Podpora a odkazem Výpadky služeb.

TIP! Vyzkoušejte na chvíli modem úplně vypojit se zásuvky a zase zapojit. Je to základní rada, a funguje.

Náhradní internet
při výpadku

I když vždy pracujeme na rychlé nápravě, nějaký čas to může zabrat. Abyste po tuto dobu nezůstali offline, máme pro vás dočasnou náhradu v podobě neomezených dat v mobilu zdarma. Podívejte se, jak zapnout náhradní internet.

Nejsou hlášeny výpadky,
ale stále máte potíže?

Rady a návody, když internet nefunguje nebo je pomalý.

DSL internet

Potíže s DSL internetem

Optický internet

Potíže s optickým internetem

Pevný LTE a 5G internet

Potíže s LTE a 5G internetem

Mobilní internet

Potíže s mobilním internetem

Nahlášení výpadku

Nepomohla vám žádná z rad výše? Obraťte se na nás. Abychom mohli připojení co nejrychleji zprovoznit, připravte si prosím následující informace:

  • Od kdy se potíže objevují a jak dlouho?
  • Jaký máte typ modemu/služby?
  • Funguje připojení jen na jednom zařízení anebo všech na místě?
  • Funguje vám (zkoušeli jste) se připojit i po kabelu (PC, notebook, TV)?
  • Pokud je problém s rychlostí, naměřte rychlost na www.speedtest.net anebo www.rychlost.cz (v okamžiku měření rychlosti by neměl být na přípojce jiný provoz, aby byla měřena celková rychlost přípojky).