Potíže s pevným LTE internetem
Rady jak postupovat, když internet nefunguje nebo je pomalý.
Co dělat, když mi nefunguje anebo vypadává internet
- Pokud internet vůbec nefunguje a na modemu nesvítí žádná dioda, tak zkontrolujte napájecí adaptér, aby byl na obou koncích správně zapojený. Pokud stále modem nesvítí, vyzkoušejte jinou zásuvku. V případě, že ani toto nepomůže, tak nás kontaktujte:
- Pevný internet vzduchem – telefonicky na naše Zákaznické centrum.
- Pevný internet do zásuvky a Pevný internet bez drátu vezměte zařízení i s příslušenstvím a odneste reklamovat/vyměnit na prodejnu.
- Pokud na modemu diody svítí, modem restartujte. Vytáhněte napájecí adaptér na 5 minut z el. sítě. Poté zapojení může trvat několik minut, než se modem opět připojí do sítě.
- Pokud se připojujete přes WIFI, zkontrolujte, že dioda Wi-Fi na modemu svítí. Pokud ne, stiskněte tlačítko WPS na 2-3s.
- Pokud používáte internet přes PC anebo TV kabelem, zkontrolujte zapojení kabelů na obou stranách.
- V neposlední řadě restartujte zařízení, na kterém Vám internet nefunguje. Pokud máte možnost vyzkoušet se připojit na internet i jiným zařízením, tak určitě vyzkoušejte. Pokud se jiné zařízení k internetu připojí, bude problém v konkrétním zařízení, kde internet nefunguje.
- V případě nefunkčnosti jednoho zařízení doporučujeme zkontrolovat nastavení, vyzkoušet reset do továrního nastavení anebo reklamaci zařízení.
Internet je pomalý
- Restartujte zařízení vytažením z el. sítě alespoň na 5 minut.
- Pokud se rychlost nezlepší, vyzkoušejte zařízení (PC, notebook, TV) připojit pomocí ethernetového kabelu. Pokud takové zařízení máte, vyzkoušejte, zda-li je na něm rychlost lepší.
- Pokud je rychlost nízká pouze přes Wi-Fi, můžete vyzkoušet změnu kanálu Wi-Fi v nastavení modemu. Návody naleznete buď v příručkách anebo v našich video návodech na této stránce.
- Pokud Vám nic z výše uvedeného nepomůže a rychlost je pomalá na všech zařízeních, obraťte se na naše Zákaznické centrum.
Obraťte se na nás
Pokud vám žádná z výše uvedených rad nepomohla, obraťte se na nás. Abychom mohli připojení co nejrychleji zprovoznit, připravte si prosím následující informace:
- Od kdy se potíže objevují a jak dlouho?
- Jaký máte typ modemu/služby?
- Funguje připojení jen na jednom zařízení anebo všech na místě?
- Funguje Vám (zkoušeli jste) se připojit i po kabelu (PC, notebook, TV)?
- Pokud je problém s rychlostí, naměřte rychlost na www.speedtest.net anebo www.rychlost.cz (v okamžiku měření rychlosti by neměl být na přípojce jiný provoz, aby byla měřena celková rychlost přípojky).