Potíže s mobilním internetem
Rady jak postupovat, když internet nefunguje nebo je pomalý.
Co dělat, když mi nefunguje anebo vypadává internet
Když se připojujete z mobilního telefonu/tabletu:
- Zkuste telefon vypnout a zapnout. Ověřte, zda na displeji telefonu vidíte zobrazenou dostupnost signálu (typicky v horní části displeje formou čárek) a máte zapnutá mobilní data.
- Zkontrolujte, jestli je na Vaší SIM kartě aktivovaná služba GPRS/EDGE/LTE/5G. Můžete si to ověřit v Můj T-Mobile.
- Pro připojení k internetu je nutné mít dostatečný kredit (u Twistu), případně mít uhrazená všechna vyúčtování služeb. Kredit si zjistíte zadáním kódu *101# ve Vašem telefonu. Stav vyúčtování si můžete ověřit v Můj T-Mobile, kde ho můžete případně uhradit.
- Ověřte si správné nastavení vašeho telefonu.
- Jestliže žádný z těchto kroků nepomůže, vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného telefonu. Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu telefonu, v takovém případě doporučujeme obnovení továrního nastavení (obnovení dojde ke ztrátě dat), případně servis telefonu, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné vyměnit na prodejně.
Když se připojujete pomocí USB modemu:
- Doporučujeme mít nainstalovanou aktuální verzi programu Internet Manager, který vytvoří na počítači internetové připojení.
- Pokud máte aktuální verzi, vyzkoušejte modem v jiném PC, případně vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného zařízení (mobilní telefon, tablet, modem). Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu PC, nebo modemu, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné vyměnit na prodejně.
Internet je pomalý
- Restartujte zařízení.
- Jestliže se rychlost nezlepší, vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného zařízení (mobilní telefon, tablet, modem). Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu zařízení, v takovém případě doporučujeme obnovení továrního nastavení (dojde ke ztrátě dat), případně servis, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné vyměnit na prodejně.
- U některých tarifů si v Můj T-Mobile ověřte, zda jste nevyčerpali datový limit. V portále Můj T-Mobile si limit můžete okamžitě navýšit a surfovat opět plnou rychlostí.
- Rychlost může být závislá na signálních podmínkách v lokalitě. Zkuste rychlost srovnat s jiným zařízením ve stejné lokalitě, nebo vyzkoušejte, jak se zařízení chová v jiném místě.
- Pokud Vám nic z výše uvedeného nepomůže a rychlost je pomalá na všech zařízeních, obraťte se na naše Zákaznické centrum.
Obraťte se na nás
Nepomohla vám žádná z výše rad, obraťte se na nás. Abychom mohli připojení co nejrychleji zprovoznit, připravte si prosím následující informace:
- Od kdy se potíže objevují a jak dlouho?
- Jaký máte typ telefonu/tabletu/modemu/služby?
- Funguje připojení na jiném telefonu?
- Funguje připojení v jiné lokalitě?
- Kde jste měli potíže s internetem (město, přesná lokalita)?