U nás je to snadné
Naši televizi nebo internet, které máte doma nebo třeba v kanceláři, si můžete přemístit kamkoli po České republice. Jen ji tam samozřejmě musíme poskytovat. Dostupný internet na nové adrese si ověříte jednoduše zde. Více informací najdete na této stránce, případně se po telefonu domluvíte s některým z našich agentů. Nějaké řešení určitě společně najdeme.
Na co se můžete spolehnout
- změna je zdarma
- v případě potřeby je možný souběh aktivních služeb na nové i původní adrese
- jednoduchý podpis smlouvy přes e-mail nebo v aplikaci Můj T-Mobile
Internet na nové adrese
Ověřte si dostupnou rychlost a cenu internetu na vaší nové adrese.
Jak probíhá stěhování služeb?
Aby vše proběhlo hladce, dejte nám vědět alespoň 2 týdny před plánovaným stěhováním. Jednotlivé kroky se liší podle toho, jakou technologii internetu budete na nové adrese využívat. Veškeré informace vám poskytneme při založení objednávky.
Domluvíme se na termínu stěhování
Zavolejte nám na Zákaznické centrum 800 73 73 73 nebo se zastavte v některé z našich prodejen. Nejlépe 14 dní před stěhováním.
Vše potřebné přesuneme a nainstalujeme
Podle data stěhování naplánujeme návštěvu technika, případně i kurýra.
Pokračujete ve využívání služeb, jak jste zvyklí
Po návštěvě technika nebo kurýra můžete zase začít využívat své služby naplno.
Potřebujete poradit?
Zanechte nám tu své číslo a my se vám co nejdříve ozveme.
Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o práci s telefonním číslem.
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků.
Vaši
otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď bez čekání.
Dostanu v rámci přeložení i nové koncové zařízení (např. modem)?
Pokud je to potřeba (např. při změně technologie), poskytneme Vám nový modem. Jinak můžete použít staré zařízení, které si přenese na místo, kam službu přestěhujeme a začnete ho využívat u nově zřízené (přestěhované) služby.
Budu platit stále stejně?
Výše měsíční platby za pevné připojení k internetu závisí na poskytované službě a rychlosti. Podle možností na nové adrese si můžete vybrat rychlost, a tedy i cenu.
Navíc můžete hodně ušetřit převedením všech telekomunikačních služeb k nám. K tarifům například nabízíme slevu na telefon až 5 000 Kč a slevu v rámci Magenta 1.
Zaručíte mi stejnou kvalitu připojení?
Děláme maximum, aby naše připojení bylo vždy kvalitní. Rychlost záleží vždy na možnostech na vaší nové adrese. Dostupnost internetu si zjistíte jednoduše zde.
Co musím zařídit, pokud chci přestěhovat MAGENTA TV na novou adresu?
Záleží na tom, jaký typ televizní služby od nás máte.
Digitální televize MAGENTA TV
- Máte aplikaci nainstalovanou v chytrém televizoru nebo set‑top box připojený k internetu? V tom případě je vše jednoduché. Můžete si ho vzít všude s sebou. Stačí, aby na nové adrese bylo kvalitní internetové připojení. Nemusíte nám to ani dávat vědět.
Satelitní televize MAGENTA TV SAT
- Máte parabolu (tzv. talíř), satelitní rozvody a zařízení pro sledování satelitního vysílání? Toto zařízení může být buď satelitní set‑top box nebo CA Modul. Zařízení je evidované na konkrétní adresu a je potřeba nám dát vědět, abychom situaci vyřešili.
Co když na nové adrese nejsou služby dostupné? Můžu služby zrušit?
Pokud jste si ověřili dostupnost a nabízená rychlost vám nevyhovuje, nebo dokonce patříte do 1 % nepokrytých obyvatel České republiky, tak asi nemůžeme nic dělat. Můžeme to ale ještě probrat. Zkuste se s námi spojit přes Zákaznické centrum na čísle 800 73 73 73 nebo se zastavte v některé z našich prodejen.
Samozřejmě můžete smlouvu ukončit. Musíte ale počítat s výpovědní lhůtou a případným finančním vypořádáním podle vaší smlouvy. Konkrétní podmínky k vaší smlouvě vám rádi sdělíme na našem Zákaznickém centru na čísle 800 73 73 73 nebo v T‑Mobile prodejně.
Pokud musím vrátit pronajaté zařízení, jak mám postupovat?
Informace o vrácení pronajatého zařízení najdete zde.