Změna tarifu
Změnit si tarif je jednoduché. Připravili jsme pro vás užitečné informace o tom, jak na to.
Je dobré vědět
- Tarif si můžete měnit jednou za vaše zúčtovací období (tedy jednou za 30 dní).
- Změna tarifu je možná kdykoli v průběhu trvání smlouvy a k jeho změně není nutné smlouvu prodlužovat.
- Pokud změna tarifu proběhne v průběhu zúčtovacího období, měsíční paušál v tomto měsíci vám poměrně přepočteme.
Jak to bude s vyúčtováním po změně?
- Po změně tarifu propočítáme váš měsíční paušál poměrnou částí podle toho, kolik dnů jste využili starý tarif a kolik dnů jste využili nový tarif.
- Pokud váš tarif obsahuje volné minuty a sms, budou vám při změně tarifu propočítány poměrně.
- Pokud máte v novém tarifu neomezené volání a sms, můžete jich naplno využívat ihned po změně vašeho tarifu.
- Data můžete využívat v plné výši - dle podmínek vašeho nového tarifu, bez poměrného propočítání dní. Jen tak, abychom vám udělali radost.
Kalkulačka pro změnu tarifu
Pro zobrazení cen paušálu za jednotlivá období, prosím vyplňte všechny údaje
Původní tarif v zúčtovacím období: | |
---|---|
Počet dnů: | |
Zaplatím: | Kč |
Nový tarif v zúčtovacím období: | |
---|---|
Počet dnů: | |
Zaplatím: | Kč |
Jak to bude vypadat na faktuře?
Pro zobrazení náhledu faktury, prosím vyplňte všechny údaje
*Vypočítaná částka slouží pro představu principu propočítání měsíčního paušálu poměrnou částí. Nad rámec měsíčního paušálu mohou být účtovány další poplatky, na základě spotřeby zákazníka a jeho zvoleného tarifu. Podle vypočítané částky nelze uplatnit reklamaci Vyúčtování služeb.
Jak zažádat o změnu tarifu?
Rozhodli jste se pro změnu vašeho tarifu? Vyberte si z několika možností, jak můžete o změnu zažádat.
- v aplikaci Můj T‑Mobile nebo ve webové samoobsluze Můj T‑Mobile
- kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonním čísle 800 73 73 73
- navštivte jednu z našich prodejen