Prodlužujeme léto
Až do 30. 9. to můžete letos roztočit v Čechách i v EU s výhodnými balíčky extra dat, ke kterým vám zdarma přihodíme dalších 5 nebo 15 GB!
Vyberte si svá extra data
Jednoduše porovnejte měsíční a jednorázové balíčky a vyberte si ten, který nejvíce vyhovuje vašim potřebám.
Platnost těchto dat je 7 dní nebo do vyčerpání datového objemu.
Platnost jednorázového balíčku je 30 dní od zakoupení
a v případě opakovaného dojde k obnově každý měsíc ve stejný
den.
Obchodní podmínky Letní data navíc naleznete zde.
Platnost těchto dat je 7 dní nebo do vyčerpání datového objemu.
Platnost jednorázového balíčku je 30 dní od zakoupení
a v případě opakovaného dojde k obnově každý měsíc ve stejný
den.
Obchodní podmínky Letní data navíc naleznete zde.
Platnost jednorázového balíčku je 30 dní od zakoupení a v případě opakovaného dojde k obnově každý měsíc ve stejný den. Obchodní podmínky Jarní akce 1+1 dat navíc naleznete zde.


S Apple Watch Connection Extra můžete volat, i když máte iPhone doma
Tři kroky a voláte z hodinek
V aplikaci Můj T-Mobile jděte do sekce: Balíčky → Datové balíčky → Opakované. Zde si aktivujte službu Předplatné Apple Watch Connection Extra za 99 Kč. Tento krok dokončíte zadáním údajů z platební karty a e-mailu, na který vám pošleme zjednodušený daňový doklad a návod na samotnou aktivaci služby Apple Watch Connection Extra.
Pro nastavení konektivity mezi iPhonem a hodinkami a pro funkčnost služby je nyní potřeba jít do aplikace Watch v iPhonu. Zde zadejte přihlašovací údaje jako do portálu Moje firma (jméno a heslo) a PUK2 (pokud PUK2 neznáte, zjistíte ho posláním SMS ve tvaru PUK2 na číslo 4603). Následně se vám zobrazí možnost aktivovat službu Apple Watch Connection Extra. Podrobnější návod naleznete zde.
Předplatné Apple Watch Connection Extra se každý měsíc automaticky obnovuje a platba se strhává z vaší platební karty. Funguje to zkrátka stejně jako balíčky Data Extra Nastálo.
Jak na aktivaci balíčku?
Stačí si vybrat balíček v aplikaci Můj T-Mobile a následně zaplatit svou platební kartou.
1. Vyberte si v apce balíček
V aplikaci Můj T-Mobile klikněte na své číslo. Zvolte záložku Balíčky. Vyberte si jednorázový nebo opakovaný balíček a množství dat.
2. Zaplaťte kartou
Po výběru datového balíčku budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu, kde ho uhradíte kartou.
3. Hotovo!
Nyní si můžete užívat více online zábavy.
Zahraniční datové balíčky
Chystáte se do zahraničí? I pro vás máme nabídku oblíbených roamingových datových balíčků,
kde si
vybere
opravdu každý.
Albánie, Americké Panenské ostrovy, Argentina, Austrálie, Bahrajn, Bělorusko, Bolívie, Bosna a Hercegovina, Brazílie, Černá Hora, Čína, Egypt, Faerské ostrovy, Filipíny, Hongkong, Chile, Izrael, Japonsko, Jihoafrická republika, Jižní Korea, Kanada, Katar, Kolumbie, Kosovo, Mexiko, Moldavsko, Monako, Panama, Peru, Portoriko, Rusko, Saúdská Arábie, Severní Makedonie, Singapur, Spojené arabské emiráty, Spojené státy americké, Srbsko, Švýcarsko, Thajsko, Tchaj-wan, Turecko, Ukrajina a Vietnam
Zobrazit více méněAfghánistán, Alžírsko, Anguilla, Antigua a Barbuda, Arménie, Ázerbájdžán, Bahamy, Bangladéš, Barbados, Benin, Bermudy, Britské Panenské ostrovy, Burkina Faso, Curaçao, Dominika, Dominikánská republika, Ekvádor, Fidži, Ghana, Grenada, Gruzie, Guatemala, Guyana, Haiti, Honduras, Indie, Indonésie, Irák, Jamajka, Jordánsko, Kajmanské ostrovy, Kambodža, Kapverdy, Kazachstán, Keňa, Kostarika, Kuba, Kuvajt, Kyrgyzstán, Laos, Libérie, Macao, Malajsie, Mali, Maroko, Mauricius, Mauritánie, Mongolsko, Montserrat, Myanmar (Barma), Nigérie, Nikaragua, Nizozemské Antily, Nový Zéland, Omán, Pákistán, Papua-Nová Guinea, Paraguay, Rwanda, Salvador, Senegal, Sierra Leone, Srí Lanka, Svatá Lucie, Svatý Kryštof a Nevis, Svatý Vincenc a Grenadiny, Tádžikistán, Tanzánie, Tonga, Trinidad a Tobago, Tunisko, Turks a Caicos, Uganda, Uruguay, Uzbekistán, Vanuatu, Wallis a Futuma a Zair
Zobrazit více méněČasté dotazy
Abychom vám usnadnili rozhodování, připravili jsme
pro vás
odpovědi
na nejčastější dotazy.
Potřebujete se zeptat na něco dalšího? Napište nám
na business@t‑mobile.cz. Rádi vám poradíme.
Jak funguje aktivace datového balíčku Data Extra, Data Extra Nastálo a Internet Svět Extra?
Jednorázové balíčky Data Extra nebo Internet Svět Extra si aktivujete přes aplikaci Můj T‑Mobile (ke stažení na https://www.t-mobile.cz/aplikace) nebo Moje firma po zaplacení kartou online.
Balíček Data Extra Nastálo s pravidelnou měsíční obnovou si aktivujete pouze přes aplikaci Můj T‑Mobile (ke stažení na https://www.t-mobile.cz/aplikace) po zaplacení kartou online.
Pro dokončení platby je nutné zadat e‑mail, na který zasíláme zjednodušený daňový doklad. Že je balíček aktivní, vám řekneme v potvrzovací SMS.
Co když mi data dojdou?
Pro nákup dalšího balíčku s vybraným objemem dat můžete využít:
- mobilní aplikaci Můj T‑Mobile, ke stažení ze stránek https://www.t‑mobile.cz/aplikace
- Moje firma
- naváděcí internetová stránka, která se načítá při spouštění internetu, tzv. „landing page" (načítá se pouze v případě, že nejste připojeni na WiFi, dostupné z mobilního zařízení)
Jak si mohu navýšit datový limit?
Navýšit data si mohu zakoupením jednorázového balíčku Data Extra. Pokud patříte mezi vášnivé surfaře a chcete se v mobilu častěji dívat i na nějaké to video, pravděpodobně brzy zjistíte, že dat prostě není nikdy dost. A právě pro vás máme nadupané datové balíčky s širokou nabídkou limitů.
Pro nákup můžete využít:
- mobilní aplikaci Můj T‑Mobile, po stažení ze stránek https://www.t‑mobile.cz/aplikace
Vážně musím mít balíček Data Extra zapnutý alespoň 30 dní, než si ho můžu zrušit?
Ano. Pokud si aktivujete některý z datových balíčků Data Extra nebo Internet Svět Extra, balíček nelze deaktivovat a expiruje po uplynutí jeho doby trvání, která je 30 dnů. V okamžiku, kdy jste notifikováni o vyčerpání datového limitu z balíčku Data Extra, můžete samozřejmě zakoupit balíček s jakýmkoliv datovým objemem a opět surfovat, a to i před uplynutím lhůty 30 dnů.
Platí mi data z balíčku Data Extra a Data Extra Nastálo v zahraničí?
Ano, ale pouze v zóně 1 dle podmínek EU Roamingu.
Kdy dojde k obnově dat u balíčku Data Extra Nastálo?
Data se automaticky obnovují vždy ve stejný den, ve kterém proběhla aktivace, např. pokud aktivace proběhne 1. 3., k automatické obnově následně dojde 1. 4., 1. 5., dokud si nezrušíte obnovu balíčku v aplikaci Můj T‑Mobile.
Mohu si u balíčků Internet Svět Extra libovolně kombinovat balíčky z obou zón?
Balíčky platí pouze v dané zóně, pro kterou jsou určeny. Balíček pro zónu 2 není možné používat v zóně 1. Není ani možné mít aktivní najednou více jednorázových balíčků pro stejnou zónu.
Navýší se mi datový limit, když si koupím dva balíčky?
V průběhu 30denní platnosti balíčku máte možnost aktivovat nový balíček. Doporučujeme však zakoupit další balíček pouze v případě, že jste z původního balíčku vyčerpali všechna data. Aktivací dalšího balíčku nedochází ke sloučení datového limitu z obou balíčků, ale nevyčerpaná data z původního balíčku bez náhrady propadají a k dispozici je pouze objem dat z posledního zakoupeného balíčku.
Co dělat, když vyčerpám data z balíčku Data Extra Nastálo a potřebuji více dat?
Pokud nemáte k dispozici data z Vašeho tarifu, můžete si zakoupit jednorázový balíček Data Extra podle Vašeho výběru.
Co vlastně Letní data obsahují a jsou zdarma?
Letní data 5 GB k balíčkům Data Extra 5 GB, 20 GB a 50 GB obsahují 5 GB navíc, které lze čerpat v ČR i v EU. Balíček má platnost 7 dní od aktivace, nebo do vyčerpání datového objemu. Letní data 15 GB k balíčkům Data Extra Nastálo 5 GB, 20 GB a 50 GB obsahují 15 GB navíc, které lze čerpat v ČR i v EU. Balíček má platnost 7 dní od aktivace, nebo do vyčerpání datového objemu.
Kdy a kde dostanu Letní data navíc?
Letní data jsou k dispozici v naší apce od 28. 6. 2023. Poslední den, kdy je možné zapnout Letní data, je 31. 8. 2023 Balíček Letní data získáte automaticky při aktivaci balíčku Data Extra / Extra Nastálo 5 GB, 20 GB nebo 50 GB a je platný 7 dní, nebo do vyčerpání datového objemu.
Kolikrát můžu Letní data využít?
Balíček Letní data můžete získat opakovaně v průběhu léta při aktivaci balíčku Data Extra / Extra Nastálo 5 GB, 20 GB nebo 50 GB. Ve stejnou chvíli můžete mít aktivní Letní data 5 GB a Letní data 15 GB. Balíček Letní data 5 GB se aktivuje pouze v případě, že není jiný balíček Letní data 5 GB aktivní a stejně to platí i pro Letní data 15 GB.
Co se stane, pokud Letní data vyčerpám?
Letní data se čerpají jako první. Jakmile Letní data vyčerpáte, automaticky pokračujete v čerpání svých původních dat z tarifu nebo balíčku. Pokud již máte svá původní data vyčerpaná, pořiďte si nový balíček Data Extra / Extra Nastálo 5 GB, 20 GB nebo 50 GB a získejte další Letní data zdarma.
Nemohu najít Letní data v aplikaci…
Letní data získáte automaticky při nákupu balíčku Data Extra / Extra Nastálo 5 GB, 20 GB nebo 50 GB. V případě, že se chcete ujistit, zda máte balíček aktivní, uvidíte ho v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Balíčky mezi aktivními balíčky.
Obchodní podmínky a dokumenty ke stažení
- Podmínky pro Data Extra, Data Extra Nastálo, Internet Svět Extra
- Návod pro aktivaci Apple Watch Connection Extra
- Podmínky pro Apple Watch Connection Extra a Předplatné Apple Watch Connection Extra
- Leták Data Extra
- Data Extra leaflet - EN
- Leták Apple Watch Connection Extra
- Podmínky získání datového limitu – Letní data navíc
- Leták – Letní data navíc